Marushin 777 Mattamusta. Hieman tuunattuna, eli korvien kohdalta mattoveitsellä pari milliä avarrettu. Ei enää korvia punota. >Aurinkovisiiri jonka saa vivusta loksautettua päälle/pois on hyvä keksintö.
T.L kirjoitti:Shoei XR1100 on minulla ja siinä on laaja näkökenttä, myös kyykkyasennossa, eli korkeutta aukossa on hyvin. On hiljainen (whisperKit) ja aerodynaamisesti mielestäni erittäin onnistunut eli ei ole ilmavirtauksista moksiskaan.
Pinlock on myös iso, lähes koko aukon kokoinen
Samanmoinen kypärä tuli hankkittua ja ny paripäivää päässä keikkunu ja olen kyllä ollu kans tyytyväinen.Mutta nänhän son että itte kokkeilemalla eri malleja löytää sen ittele miehleisimmän.
Mulla oli viimesin kypärä Shoei XR 1100 ja mällin kesti hienosti.Seuraavaksi laitoin Schuberth c3:sen. Enkä meinaa enää mallia vaihtaa.Hieno kypärä ja hiljainen kuin nainen vieressä
Mutta kuitenkin.....tää on se mikä pitää.
SHOEI RAID II, sopii omaan kallon muotoon. Parhaiten istuva kypärä itselle tärkein. Hiton isoja eroja istuvuudessa eri valmistajilla. Kelkkakypäristä SHOEI.lta löytyi myös parhaiten istuva kypärä. Käyttänevätkö sitten samaa lestiä
Shoei Xr-1100 Hadron 2 TC-5! Vanha kypärä oli Arain Viper GT, johon ei oikein ilman väkivaltaa sopineet vuosi sitten hankkimani silmälasit, toisin kuin nyt sopii tuohon Shoein kypärään!