Pienet kysymykset.
-
114-1204989678
pitää vaihtaa... pakko katsoa läpi.roobe kirjoitti:Eli olen menossa Halliin ja toivottavasti ei sada.
Kysymyksenä näin ekakertalaisena on että kannattaako vaihtaa normi pleksi pyörään. Eli tarvitseeko siellä 300 hujakoilla kattella pleksin läpi, kun nyt ollaan niitä huippunopeuksia kuitenkin hakemassa?
Nyt mulla on normia vastaava musta pleksi.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
http://www.busanistit.org/foorumi....ry69406Minime kirjoitti:Minkä takia kaikki oleellinen on nykyään kirjautumisen takana?
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Tällanen jäi vaivaamaan :
Laitoin Nesmitiltä ostamani etusen korotus levyn kiinni ja nyt innostuin madaltaa pyörää...
Voinko laskea etupään niin alas että iskarit " toppaa " yläkolmioon . eli niin paljon kun pultit antaa löysänä varaa ?
vai pitäskö jättää muutama milli pelivaraa ?
Jos joutuu vielä nostaa niin siinäpä mulla onkin sit hommaa , kun ei toi tunkki enää mahdu mihinkään rakoon
Laitoin Nesmitiltä ostamani etusen korotus levyn kiinni ja nyt innostuin madaltaa pyörää...
Voinko laskea etupään niin alas että iskarit " toppaa " yläkolmioon . eli niin paljon kun pultit antaa löysänä varaa ?
Jos joutuu vielä nostaa niin siinäpä mulla onkin sit hommaa , kun ei toi tunkki enää mahdu mihinkään rakoon
Jos rakenne on yhtään samanlainen mitä Gen1:ssä niin muutama milli väliä ehdottomasti. Tolppien päät pääsee hinkkaamaan siihen ylempään kolmioon koska se ylempi kolmio elää vähän kun on kumien varassa. Ikävästi narisee jarrutuksissa jos väliä ei ole... Näin siis ainakin Gen1:ssä.Kiha kirjoitti:Tällanen jäi vaivaamaan :
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt lisätty 2mm prikat yläkolmion alapuolelle niin ei tarvi repiä stongaa ylemmäs ( joka oliskin yksin mahdoton tehtävä mulla ) . Ajoasento vaan paranee ja pyörä tontissa :rasberry:
Toivottavasti riittää , on siellä ainakin pieni rako .
Kiitos Jarim:lle nopeasta vastauksesta . Eipähän mennyt koko päivää hukkaan odotellessa .. .
Toivottavasti riittää , on siellä ainakin pieni rako .
Kiitos Jarim:lle nopeasta vastauksesta . Eipähän mennyt koko päivää hukkaan odotellessa .. .