Uusi Bussikuski ilmoittautuu joukoon. K8 malli, musta, hopea. Liikkuu paljolti akselilla Järvenpää-Helsinki-Orimattila ja milloin missäkin, tänään Hyvinkää-Klaukkala-Pusula. Seurassa toinen jo "busanisti" paaksa
Mahtava peli ajaa ja eihän tällä järjen kanssa mitään tekemistä ole eihän. 7 vuotta R1 ykkösiä takana ja nyt ihmettelen miksei aiemmin jo tajunnut Hayabusaa.....
Reilu 400 km parille päivällä ajoa ja hyvä fiilis tästä matkapyörästä tulloo....
click kirjoitti:Uusi Bussikuski ilmoittautuu joukoon. K8 malli, musta, hopea. Liikkuu paljolti akselilla Järvenpää-Helsinki-Orimattila ja milloin missäkin, tänään Hyvinkää-Klaukkala-Pusula. Seurassa toinen jo "busanisti" paaksa
Mahtava peli ajaa ja eihän tällä järjen kanssa mitään tekemistä ole eihän. 7 vuotta R1 ykkösiä takana ja nyt ihmettelen miksei aiemmin jo tajunnut Hayabusaa.....
Reilu 400 km parille päivällä ajoa ja hyvä fiilis tästä matkapyörästä tulloo....
ps. Toimeve, voitko poistaa ostoilmon foorumilta?
hyvä et heräsit,,,kattelinki sun r1 touhua ku asuttiin naapurissa :rasberry:
Tääläkin uusi Busan omistaja :p
Kaikkee kikotinta tossa ollu matkan varrella, mutta joku hetken mielijohde ja pikkasen tuuria enempi kun taitoa, sai mut eilen Busan omistajaks.
Ei hassumpi tuttavuus näin ajetun ekan sadan kilsan jälkeen...kummasti poistuu (vaikkei ole eka tonni kolmesatanen mulla)- ei paha.
Meistähän voipi viel tulla ihan kamuja
Jeps! Uusi busanisti isolla B:llä vajaan kahdenviikon kokemuksella. Hitot että n.500km kokemuksella on hieno peli kaikin puolin. Busa tuli ostettua työkeikalla jolla vielä parasta aikaa olen, elikkä kuumeisesti ootellaan että pääsee kotiin ja tosi toimiin busan kanssa:)
Tervetuloa vaan uudet busakuskit ja tomppa73 kävikin jo näyttään uutukaistaan mulle tänään. Rupiaa oleen täällä pikkukylässä ihan hyvällä prosentilla näitä busia.
Tinde kirjoitti:Heippa! Uusi busaomistaja ilmoittautuu. Pyörä on Pun / Musta Gen 1.
kaikille uusille! Jos mahollista, niin käykäähän ajelemassa kurvi Kihniössä lauantaina miittitapahtumassa! Näkkee kerralla hienon kattauksen busanisteja :laugh: ...pyöristä en tiiä onko niin hieno kattaus