Hommasin 2007 syyskuus busan ja leivoin sillä yli 40t. (HUOM! on ollut jo customit ja nakutkin) Innostukseni enduron kautta myös isompaan matkaenskaan heräs viimesyksynä ja vaihdoin busan pois isoon matkaenskaan
1000 kilsaa ajelin keväällä niitä SATUMAISIA SORATEITÄ ku ajelin motaria kotioppäin autolla muutama viikko sitten ja sit se tapahtu. Heräsin tähän päivään, mietin että mitä mä oon oikeesti menny tekeen, oon hommannu tollasen ison matkalehmän jolla on toki ajo-ominaisuuksia soralle, mutta ei asfaltille. Oon sen verran nopee liikkeissäni kuten myös pyörällä matkatessani että se on paikasta A paikkaan B ja mahdollisimman nopeesti (eli ei millään matkajutskalla) vaan se pitää ajaa pyörällä joka toimii asfaltilla (en oo nurkkakuski). Samantien netin ääreen ja bongasin 2006 busan ja kauppa oli selvä. Matkaenska mäkeen ja nyt tallissa komeilee jälleen busa, ja vielä paremman värinen ku se aikasempi
Ne jotka ovat kerran erehtyneet sanomaan että busa on yksi hienoimmista pyöristä millä on ajanut niin niin se vain on. Mitään muuta fillaria ei ole millä sen fiiliksen voi lyödä. Jos usko alkaa busaan loppumaan niin laita siihen turbo, niin mä meinaan tehä sillä hetkellä ku tulee se kyllästymisen fiilis (jos tulee)
Nyt kehtaa taas olla tälläkin saitilla
Hyvää ja turvallista ajokesää kaikille