Siivoukset... - Tietoa tänne
- pocahontas
- Viesti:
Ei nyt varsinainen siivous, mut pörssifoorumien oikeuksia muutin... Oli kai jääneet hiukka rempalleen, silloin kun niitä rustasin. Eli enää ei vieraat pääse kirjottamaan... tiedä sitte onko sillä mitään merkitystä...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
- pocahontas
- Viesti:
Semmonen huomio vielä, jos listaatte siellä admin cp:ssä ne 200pv:n rajan ylittäneet, niin listaan tulee myös ei_koskaan_loggautuneet... vaikka olisit rekisteröitynyt vasta eilen! Niitä ei ole kai syytä poistaa, mutta valinnathan voi siellä tehdä, poistaa tai ei...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Näin tapahtui, vaikken siitä maininnutkaan ketjussa. TC itse pyysi poistamaan sen kun mainitsin että löytyy jo...Agostini kirjoitti:...hmmm..oisko laitettava ain viesti sen topicin kirjottajalle(samaan yhteyteen) jos poistelee tai muuttelee,niinkuin täs on aiemminkii toimittu...eipä ainakaan tuu turhii herneitä imurii kelleen...
Club 100 m/s
Asiattomia kommentteja siivottu Taiston katesarjan myynti-ilmosta.
Lisäksi huomasitte varmaan kommenttini noihin huuhaa-postauksiin, lienee oikea linjaus vaikkei tuosta puhetta täällä ensin tullutkaan...??? Ampukaa aamunkoitteessa jos olin liian omavaltainen, mutten tosiaan toivo tästä samanlaista kaatopaikkaa kuin esim. **.org.
Lisäksi huomasitte varmaan kommenttini noihin huuhaa-postauksiin, lienee oikea linjaus vaikkei tuosta puhetta täällä ensin tullutkaan...??? Ampukaa aamunkoitteessa jos olin liian omavaltainen, mutten tosiaan toivo tästä samanlaista kaatopaikkaa kuin esim. **.org.
Club 100 m/s