Pudasjärven kentällä 28.7. klo 18 alk. mahd kokeilla nopeuksia. Mittaus tutkalla. Jos nopeti menee yli 340kmh/1600m, jarrutus alkaa 1000 kohdalta. Muuten, 1600 m jälkeen jarrutusmatkaa 500 m. Eli taksit ja jormat älköön vaivautuko pidemmälle matkalle...
Riippuen osallistujista, vetoja ehtii tekemään n. kolmen tunnin ajan. (eli muutaman per pakoputki)
Tällä hetkellä ei ainakaan minulla ole tiedossa muita päiviä. Kannattanee kysellä Taivalkosken mootorikerholta, olisko heillä tarkotus sellasia järkätä.
Mikäli korviin tulee, jaetaan tietoa täällä.
jokiar kirjoitti:Kerran aiemmin olen ollut Pudiksella. Lähden ainakin "letkaan mukaan" katsotaan mitä sitte saan aikaan ....ilmoitelkaa lähtöaikaa vaan Oulusta...
Kempeleestä ois tarkoitus lähteä siinä vähän ennen klo.17 ajeleen.. Katsotaan torstaina tarkemmin..
Eri aikaa startattiin, kun en muistanut lukea täältä, mutta paluumatka sujuikin sitte neljästään. Kiitokset tapahtuman järjestäjille.. Keli oli mahtava ja oppia tuli paljon vaikka jarrupaikka jäikin vielä hiukan kauas. Ensi kerralla sitte..
Yes, todennäköisesti Taivalkosken moottorikerho järjestää vielä tälle suvelle "No Speed Limit Day'n" Pudasjärven lentokentällä.
Siitä tulee sitten ilmoa myös tänne Bussifoorumille, kunhan ajankohta varmistuu
Kiitokset järjestäjille homma toimi loistavasti. Ajaa sai tarpeeksi. Sattui tulemaan myös oma uusi ennäys. Hieman jäi epäselväksi mikä oli matka jarrumerkille?
Matkaa oli pyörän tripin mukaan 1570 metriä, eli käytännössä jossain 1450-1600 välissä taidettiin mennä. Muutamat tosiaan jarrutteli hyvissä ajoin, joku taisi vetästä hieman pitkäksikin. Tuohan ei tosiaan ole mitenkään vertailukelpoinen tapahtuma "virallisille" mailiajoille, mutta saapahan hieman testata asentoa, eri palikoita, ja ennen kaikkea, -ajaa sen mitä rahkeista löytyy, eli pitää hauskaa.
Paras tulos löytyi S1000RR:stä--317 km/h! Toisena Lentäjä-ässän traikki, eikun siis lähes vakio isolohko-Busa, 313. Parempia olis ässällekin tullut, mutta ei mennyt Qtosvaihde päälle, ja vitosvaihteella reilu 300 kuitenkin... !
Seuraavana toinen putkiviri S1000RR, 302. Väliin taisi yks Busa ottaa 304.
Oma täysvakio gen II Busa ässän alla 301! Jihuu.