Snake kirjoitti:Takaisin täällä, minkäs sille voi jos veri vetää ja on Nisti henkeen ja vereen. Tällä kertaa ei enää lähdetä pelleilyihin ja riekkumisiin mukaan, omasta puolestani menneet on unohdettu
Ei ne riekkumiset yhen miehen mielipiteestä synny...
nyt on taas aika seesteinen vaihe, mut piiiiiitkässä talvessa
alkaa taas jutut ottaan
Just joo. Ja laitoin just viestiä Snakelle. Täällä vietellään Oulussa viimeistä lomaviikoa hyvän viinin parissa. Keskiviikkona olis kuitennii tarkoitus suoriutua Kemoraan ajeleen, kun olin Busanistien ratapäivän aikaan perheen kanssa lomareissulla. Mulle on käyny nääs niin, että tässä iässä alkaa vasta homma toimiin näin päin- perhe ekaks ja harrastukset vasta sitte. Siberia opetti... :O tuntuu ny kuitenkin hyvältä näin päin..
Ostin sitte Firesloti hontan syssy leluks Tullu rämppäiltyä sillä ni varma asia että ei muute oo pitkään mulla honta.... mitäs honta mies nyt sanoo..... kiva lelu jos ois tyttö... mut niihä se on hieromasauvaki Ei tartte keväällä miettiä mikä tuloo alle
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
samppi kirjoitti:Ostin sitte Firesloti hontan syssy leluks Tullu rämppäiltyä sillä ni varma asia että ei muute oo pitkään mulla honta.... mitäs honta mies nyt sanoo..... kiva lelu jos ois tyttö... mut niihä se on hieromasauvaki Ei tartte keväällä miettiä mikä tuloo alle
"Alle tai päälle", kunhan tuntuu jossain.... :fing , tai vaikka sivuttain...
Voi jumalaare, heräsin13.08. laa 02.50am , keitin kahveet termariin ja lähdin Porkkalaan ongelle, autolla, selvinpäin
Tuli 40 ahvenaa,,(32 toin kotiin)
9 tuntia kalliolla,,,,sitten alkoi tulla jotain helevetin telttaperheitä ja muita valokuvaajia niin alkoi vituttamaan ja menin kotiin perkaamaan pyydystämäni saalin. Ny ne on paistettu voissa. Menen ehkä uudelleen ensi viikonloppuna,ja otan pidemmän ongen mukaan.Anteeks ja kiitos,,,
Asiaankuulumatonta,,,,voi kettu.
kippis kaikille nisteille!!! toivottavasti kohta saadaan uutisia taxin yli 400km/h vedosta mailille!! saadaan sitte näin kännissä kehua baarissa kaikki että mulla on mopo jolla pääsee yli neljää sataa standing maililla!!!:)