Tänään tuusasin...

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
tenhulttio

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Jouni sentään tilas kierot venttiilit ja jumissa olevat paininkupit, ei kait niitä muuten olis saanut? Mutta BaTTmanille pointsit siitä, että kannattaa kuunnella/tutkia useampia palautteita ja niistä muodostaa oma mielipide.
Jos TFM ei ole tyytyväinen kansiset kansiin, niin eihän se tokikaan tarkoita, etteikö joku muu voisi olla. Reklamointi on tietysti kaikkien asikkaiden oikeus, mutta ei liene velvollisuus?
Juurikin siksi nämä keskustelufoorumit on loistavia, että toisten kokemuksista voi kukainenkin tehdä omat tulkinnat ja soveltaa käytännössä :welcome:
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

BaTTman kirjoitti:koska joskus tulevaisuudessa jotain kansi hommeleita olen ajatellut teettäväni ??? .

kuin ne tyytyväiset asiakkaat.
Moi

Jos kukaan ei oo vielä kerenny TT-Motorsporttia kehumaan,niin täältä lähtee ääni sinne suuntaan.

Tt-motorsport on toteuttanu tähänasti kaikki mun haaveet toimivuuden/luotettavuuden suhteen mitä busan moottoriin tulee. Teemu teki mulle niin hyvän kannen että sillä pääsin tavoitteisiini joka oli tuo maaginen +200mph kerho.

Nyt taas on rimaa nostettu ja tt:n Teemu on valmis uusiin haasteisiin.

Eli jos haluut hyvän kannen niin tt-motorsport kempele on osoittees :respekt:
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
marko67

Viesti Kirjoittaja marko67 »

Aihetta sivusta seuranneena ja vähän lähempääkin.Kone kaupan yhteydessä tullut carpenter racingin kansi ,sekä mun apelta tilaamani kansi ja Jampan tekele.Täysin samalla setupilla , samalla alakerralla.Yllätys,verkonpainolla saavutettiin tehokkain moottori.Tämä tiedettiinkin jo virtauspenkissä.Ero mikä syntyy eri valmistus menetelmillä on toki olemassa.kaksi näistä hatuistahan on valmistettu automaatisesti,eli kone.yhden hatuista on valmistanut ihminen omilla pikku kätösillään pimeessä tallin nurkassa.Eli käsityönä!Taito jota itse suuresti arvostan. Ehkäpä siksi että elätän perheeni omilla käsilläni,enkä juurikaan muulla.ehkä sen takia onkin aina nälkä.No jos vielä kiristän vähän vyötä ,ja ostan kannen myös Kosuselta niin nähdään myös se vaihtoehto. Jos ei mitään kuulu niin oon kuollu nälkään. Kiitokset kuitenkin Jampalle et oot niitä mun kansia jaksanu kaivella.Ja nyt heitetään kirveet kaivoon.:blues:
Team Laitamaa
jouniri

Viesti Kirjoittaja jouniri »

marko67 kirjoitti:Aihetta sivusta seuranneena ja vähän lähempääkin.Kone kaupan yhteydessä tullut carpenter racingin kansi ,sekä mun apelta tilaamani kansi ja Jampan tekele.Täysin samalla setupilla , samalla alakerralla.Yllätys,verkonpainolla saavutettiin tehokkain moottori.Tämä tiedettiinkin jo virtauspenkissä.Ero mikä syntyy eri valmistus menetelmillä on toki olemassa.kaksi näistä hatuistahan on valmistettu automaatisesti,eli kone.yhden hatuista on valmistanut ihminen omilla pikku kätösillään pimeessä tallin nurkassa.Eli käsityönä!Taito jota itse suuresti arvostan. Ehkäpä siksi että elätän perheeni omilla käsilläni,enkä juurikaan muulla.ehkä sen takia onkin aina nälkä.No jos vielä kiristän vähän vyötä ,ja ostan kannen myös Kosuselta niin nähdään myös se vaihtoehto. Jos ei mitään kuulu niin oon kuollu nälkään. Kiitokset kuitenkin Jampalle et oot niitä mun kansia jaksanu kaivella.Ja nyt heitetään kirveet kaivoon.:blues:

Eli jokainen muodostakoon oman mielipiteensä itsenäisesti, oma kokemus lienee yksi niistä vahvimmista perusteita muodostaa se oma käsitys mikä on "tosi".

Eli jälleen niinkuin se avioero, harvasta se ex-muija on se paras daami maanpäällä mutta sen seuraavasta uroksesta se on vähintään JL eli hyvä jotta kaikki kelpaa aina jollekin (siis ne exät).

Mutta ny kun koko foorumi alkaa olla aseista riisuttu niin jospa jokainen pyrkis pitää sen oman hiekkalaatikkonsa ja kun suunnilleen tiedetään ketkä ei osaa leikkiä keskenään, niin yrittäis pysymään siellä omissa lootissa ja vain ne vaihtais lootasta lootaan jotka hallitsevat leikit kaikkien kanssa.

Mun lootan nimi on "taxilla kohti bonnevilleä" ja pyrin jatkossa pysymään siellä mahdollisimman paljon ettei suurta yleisöä tulisi häirittyä.

Sää on muuten niin hyvä jotta tänään ei kannata tuusata vaan ajaa ainakin niiden jotka siihen kykenee ja on millä ajaa.

ps. Röhnön Any 10 turbossa taitaapi olla carpenter racingin kansi jolla taasen tehty Härmän pohjat penkissä vaatimattomat hiukka vajaa 600hp koneelta joten siellä varmaan ollaan taasen carpenter racingin kanteen tyytyväisiä. Ja saattaa kokemuksia olla monesta muustakin kannesta. Eli taitaa vahvistaa jotta omat kokemukset kullakin mistäkin.

Edited By jouniri on 1312113341
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Mun viimevuotista kantta oli työstetty kolmessakin pajassa aikojen saatossa, ei yhdessäkään edellä mainituista, ja huolimatta virtauspenkin antamista arveluttavista arvoista toimivuus oli kuitenkin kohillaan, parhaat lukemat ja tulokset sillä ajettu. Nää hommat menee joskus sinne henkien puolelle ettei kannata totuuksia laukoa ennenkuin on kokeiltu moottorissa kiinni.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
jouniri

Viesti Kirjoittaja jouniri »

snuggles kirjoitti:Mun viimevuotista kantta oli työstetty kolmessakin pajassa aikojen saatossa, ei yhdessäkään edellä mainituista, ja huolimatta virtauspenkin antamista arveluttavista arvoista toimivuus oli kuitenkin kohillaan, parhaat lukemat ja tulokset sillä ajettu. Nää hommat menee joskus sinne henkien puolelle ettei kannata totuuksia laukoa ennenkuin on kokeiltu moottorissa kiinni.

Paitsi kun käteen sattuu vaikkapa rikkinäinen komponentti, niin silloin lienee sulaa hulluutta lähteä kokeilemaan josko se sittenkin tuottaisi hyvän tuloksen eli riski rikkoa lisää ko. tapauksessa on jo etukäteen tiedossa.

Ja kaikki toki tietää sen, jotta kun samaa kantta kierrätetään vaikkapa 5 eripyörässä, niin kaikkiin sen toimivuus on erilainen.

Ja kun itse on saamaansa osaan/palveluun tyytyväinen niin siltä osinhan kaikki on kunnossa sano kuka mitä tahansa.

Edited By jouniri on 1312120920
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
72-1275482394

Viesti Kirjoittaja 72-1275482394 »

Tuskartelin -04 Rykkösen kaasuhantaakin paikalleen, melkein heittämällä meni, vaikka pelkäsin jos jonkinlaista sovittamista.

Kuva

Vaikutus kyllä yllättävän selvä.
JS-74

Viesti Kirjoittaja JS-74 »

Teräspunosletkut etujarrulle.
Selkee muutos parempaan.
Kommeeta
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Uudet takajarrupalat. Vasta 3. setti lähti, näkyy kestävän about 55tkm nuo takapalat. Kovalla käytöllä... :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
hanhiha

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Uus tagagummi...6000 kesti Diablo...samanlaisen laitoin.
Tiistaina bb1500... :skootteri:
Member of IBA Finland ry
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Verkottelin aukot...ei muuten kannata käyttää sikaflexiä siinä...tai jos käyttää niin toinen käsipari voi olla avuksi...tai sillai hissukseen pikku täpillä laittelee...ei suoraan ruutasta alota sohimaan...
Niin ja lankarullat ja ledivilkuille rele+vastus. Tarvi pikkuvastuksen elektroninenrelekkin, kun kaikki vilkut vaihto ledi vastaaviks.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Eilen: vaihdoin takakumin, Pilot Powerilla kertyi kilometrejä reilut 7500 tällä kertaa, pidän tosi hyvänä! Ja tilalle yllättäen samanlainen...
Tänään: vaihdoin tulpat, ekaa kertaa koko pyörän historian aikana brakasi tulppa josta syystä koko sarja vaihtoon. NGK CR9EIX -> NGK CR9EIX...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Titaani

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Takalaukkua kiinni ja huomenna etelän pika touring reissulle. Taisi olla kauden helpommat tuunaukset:)

Edited By Titaani on 1312564759
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
TNT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Titaani kirjoitti:Takalaukkua kiinni ja huomenna etelän pika touring reissulle. Taisi olla kauden helpommat tuunaukset:)

Hyvä niin, on miestä koiteltukin tässä vajaan vuoden mittaan tuusausmielessä..
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Varsin mielenkiintoista... Jonkusen matkaa ollu näissä piireissä ja täytyy myöntää, et ei savua ilman tulta. Tälläkin foorumilla pyörii eräskin pro-luokan heppu, ja kelkka kääntynyt, jotka ei edes enään vaivaudu kommentoimaan. "Uutta" kehissä :shocked:

Se on kuitenkin etu, et näinkin pienessä maassa on eri osa-alueella todellisia tekijöitä kaikin puolin, vai miten se meni :;):

Pari kesää tossa meni räpistellessä noitte turausten kanssa, mutta "kikkelis kokkelis mitäs läksin", eikä varmasti siinä kaikki :glare:

Skeidan jauhanta sikseen... Stadista palattua öljasin ketjut :thumbup:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Vastaa Viestiin