Eilen annoin kunnon tehopesun koko busalle, sitten koko pyörän maalipinnat vahasin autoglymin punaisella vanteita myöten. Lopuksi vielä autoglymin extra gloss protection- kultaetikettinen vaha pintaan
Sitten vielä bumber carea muovi & kumiosiin niin ompa nekin suojattu. Pysyy uuden näköisinä vielä pitkään.
Tänään olis tarkoitus vaihtaa vielä EBC:n sintteriset jarrupalat eteen ja taakse.
Ilmansuodattimen pesu, eturenkaan vaihto ja "uuden" takalaukkutelineen värkkääminen toimintakuntoon.
Meni kyllä vähän eilisiäkin hommia tämän saman viestin alle...
Ja äskön kotiuduttu busan vienti reissulta
Nyt on kimmo siirtyny Yamaha leiriin, mut meikä on turbobusa ukko :p
Ja mun exä löytyy nyt sitte Loimaan Laatu-autosta.
Tänään tuusasin etupumppuihin stefat ja öljyt (hoitui hienosti busafoorumilta löytyneitten ohjeitten mukaan).
Alle PR3:set molempaan päähän.
Koe ajo vasta huomenna kun työ vaati liikaa asennus ööliä:D
Värkkäsin hayabusa-logolla varustetun yläkolmion paikoilleen.
Mut hokasin et ku mulla onkin tuossa pyörässä helibars-sarvet, niin eipä mahtunutkaan kääntymään sarvet kunnolla, joten helibarssit menee todennäköisesti myyntiin.
Vakio sarvet onkin jo tulossa.
ysi-ärrä kirjoitti:Värkkäsin hayabusa-logolla varustetun yläkolmion paikoilleen.
Mut hokasin et ku mulla onkin tuossa pyörässä helibars-sarvet, niin eipä mahtunutkaan kääntymään sarvet kunnolla, joten helibarssit menee todennäköisesti myyntiin.
ysi-ärrä kirjoitti:Värkkäsin hayabusa-logolla varustetun yläkolmion paikoilleen.
Ennen kuin laitat myyntiin ni soita mulle...
Jep, näkyy kysyntää moisilla sarvilla olevan, joten hintakin tulee olemaan kohdillaan kun katsoo paljonko uudet maksaa,huh.