ysi-ärrä kirjoitti:Jaa,sitä on yöllä siirrytty ettei kukaan nää mihin mennään . Huomasittako Kärsämäen kohdalla sen mustanbusan joka on kytänny että ku ohi meettä niin perään lähetään seuraamaan
Ei tokkiisa, kyllä tässä muut on vielä ihan työn äärellä. Se oli Taxi+kamat vaan joka aloitti jo eilen matkansa kohti tapahtumapaikkaa. Me muut matkustetaan vasta sitten myöhemmin lähempänä h-hetkeä.
ps. onkos kukaan kartalla mille välille noi arvaukset osuu, tais Titaanilla olla "pohjat" 417,3kmh? Hui hui!
Tarkistin tuon opuksen jossa tuota ahtamiseksi väitetään: "Virittäjän käsikirja - nelitahtimoottorit" Ei sillä että tuo välttämättä totta olisi, jäi vaan vaivaamaan kun en muistanu tarkkaa nimeä.
LeaderOfThePack kirjoitti:Tarkistin tuon opuksen jossa tuota ahtamiseksi väitetään: "Virittäjän käsikirja - nelitahtimoottorit" Ei sillä että tuo välttämättä totta olisi, jäi vaan vaivaamaan kun en muistanu tarkkaa nimeä.
Esko Maunon teokset on enimmäkseen kopioitu muualta. Tuosta ilokaasumäärittelystä ei tietoa, että onko Eskon omia hajatelmia vai kopsattu muualta. Niin tai näin, väärä tulkinta kumminkin.
Titaani kirjoitti:Niin noista kovista pohjista 417,3. Ne tuli tuosta 260mph lukemasta. Jos jenkkien sivua katsoo, niin taitaa joku olla ajanut ylikin
mä taas luulen et välityksetki loppuu enne ku toi lukema tulee vastaan... tfm tavoittelee 400kmh ylitystä ja sen mukaan on tehty varmasti "laskelmat" ... tietenkin jos sattuis tuuri ja menis alku päivästä tavoitteet rikki ...
Et jouni uskalla ennakkoon kertoa meille paljonko on laskettu nopeus/tavoitenopeus
Vajukki kirjoitti:Eihän se sitten ole Suomen nopein jos oikein ulkomaille mennään ajelemaan ???
Höpsistä, missäs se on määritelty? Tää tietysti mitenkään tähän kuulu mutta mites sitten esim. kun yleisurheilun em kisoissa suomalainen tekee suomen ennätyksen, se hyväksytään ja on kotimaan paras tulos. Mutta täytyy sit keskiittyä olemaan vaan maailman nopein!
Titaani kirjoitti:Niin noista kovista pohjista 417,3. Ne tuli tuosta 260mph lukemasta. Jos jenkkien sivua katsoo, niin taitaa joku olla ajanut ylikin
mä taas luulen et välityksetki loppuu enne ku toi lukema tulee vastaan... tfm tavoittelee 400kmh ylitystä ja sen mukaan on tehty varmasti "laskelmat" ... tietenkin jos sattuis tuuri ja menis alku päivästä tavoitteet rikki ...
Et jouni uskalla ennakkoon kertoa meille paljonko on laskettu nopeus/tavoitenopeus
+400kmh seisovalle mailille (jounin tavoite), ei tätä reissua muuten tehtäs