Madallusluista?!? - -neuvokaa tyhmää-
Hmm... aloin tuossa pohtimaan että tarviikos lyhyemmän jalan jos madaltaa himpun verran, K8:ssa kun tuo on muutenkin pystymmässä vakiona kuin gen1 busissa...
Edited By Jorgos on 1235972109
Edited By Jorgos on 1235972109
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Olis varmaan hyvä.
Mulla tossa vanhakoppasessa on laikkakoneella tai millä lie vetästy pieni siivu pois jalan "topparista".
Toinen on hankkia säädettävä seisontatuki.
Esimerkiksi tollanen tai tällänen
Edited By Martta on 1235936118
Mulla tossa vanhakoppasessa on laikkakoneella tai millä lie vetästy pieni siivu pois jalan "topparista".
Toinen on hankkia säädettävä seisontatuki.
Esimerkiksi tollanen tai tällänen
Edited By Martta on 1235936118
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
no nii, aattelin tehä ite madallus koiranluut ??? mikä mahtaa olla pingelissä niitten reikien väli ylä reiän keskeltä mitattuna? reikä koko? kokonais mitta ja aineen paksuus? 
saa myös tarjota valmiita edullisesti. pm tai j.vallin@luukku.com
Edited By blackbusa on 1254234665

saa myös tarjota valmiita edullisesti. pm tai j.vallin@luukku.com
Edited By blackbusa on 1254234665
Vahvuus 6mm, reikä 12mm, vakio reikäväli 119mm, viereen mahtuu ainakin 133mm välillä toinen reikä jolloin se luu menee vielä paikoilleen modailematta runkoa tms. Siis jos haluaa esim kaksiasentoiset luut.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mikä on gen2:sen vakiokoiranluiden reikäväli? Onko se sama 119mm kun gen1:sessä?
Dragrace.fi myy Brocksin koiranluita (linkki), joista mukamas löytyy myös sama reikäväli kun vakioluissa. No mä en usko, joten olen dragracen tyypin kanssa sopinut että toimitan vakioluiden mitat hänelle ja vertaa Brocksin luihin.
Dragrace.fi myy Brocksin koiranluita (linkki), joista mukamas löytyy myös sama reikäväli kun vakioluissa. No mä en usko, joten olen dragracen tyypin kanssa sopinut että toimitan vakioluiden mitat hänelle ja vertaa Brocksin luihin.
Tommoset kolmiasentoiset luut ei ainakaan Gen1:ssä sovi modaamatta paikoilleen vakiomitassaan vaan ottavat muistaakseni ainakin alamuovin kiinnitysrautaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vähän ainakin suunnitelmissa laskea K3:n alustaa tuuman verran. Onko jollain kertoa yläkolmion alle tulevien holkkien halk. mittoja?. Näyttää olevan ylemmässä kolmiossa sellanen "kevitys", että rinkula ei varmaan saa olla hirmunen leiviskä??
En ole vielä pultteja avannut, mutta taitaa olla jotain M8mm luokkaa??
En ole vielä pultteja avannut, mutta taitaa olla jotain M8mm luokkaa??
VFR 800 -02
K3 Hopea/Harmaa
ZZR 1400 -07
L2 Mu/Pu
K3 Hopea/Harmaa
ZZR 1400 -07
L2 Mu/Pu