Pitää vissiin ostaa uus sadepuku
Ottaa päähän!
- CormaX
- Viesti:
nyypie kirjoitti:Lelu kirjoitti:Voi voi, onko nyt tosiaan ajohalut kadonnu kun joku on foorumilla pitäny ääntä!! Ompa kurjaa!! Pitää ehkä miettiä onko se moottoripyöräily nyt kuitenkaan sitten teidän harrastus..... Pienestä ne ajohalut lähtee!!
Ottaa päähän, kun eräät ei osaa lukea tai ei ymmärrä lukemaansa..
...juu hieman eksy ladulta...siis hieman
Poistelin viestini kun väänettiin "oudosti" asian ydintä.
Kirjoitin että ottaa päähän kun ajohalut kadonneet ja siitä "väänettiin" moine härpäke, että näin
Mutta edelleenkin ottaa päähän kun tälle kaudelle ajohalut kadonnut 11000km jälkeen... eli busa seissyt jo 6vk.
(voi itku
Edited By CormaX on 1315772224
Valssiin tarvitaan aina kaks... Aika pieni munasta sakkia jos Rissasen löylyn heitteämisestä otaa hipiäänsä.... Ei voi mitään, mut täyttyy mielenkiinnokseen huomata et blokin puolella sama löylytys jatkuunyypie kirjoitti:Ottaa päähän, kun eräät ei osaa lukea tai ei ymmärrä lukemaansa..Lelu kirjoitti:Voi voi, onko nyt tosiaan ajohalut kadonnu kun joku on foorumilla pitäny ääntä!! Ompa kurjaa!! Pitää ehkä miettiä onko se moottoripyöräily nyt kuitenkaan sitten teidän harrastus..... Pienestä ne ajohalut lähtee!!
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
-
89-1114359877
Irrootin talvirenkaat purkuautosta! viimesen renkaan hiukan heittäsin siihen muiden vierehen.. Kappas se ei menny kumolleen vaan lähti pyörimään YLLÄTYS YLLÄTYS busaa kohti!!! kaatu justiin ennen busaa että kaksi nastaa raapi naarmut kylkeen...
Mietin hetken soitanko pohojantähteen? EN!!! Taidan juoda kahvit ja odottaa että kiukku luuntaantuu..
Mietin hetken soitanko pohojantähteen? EN!!! Taidan juoda kahvit ja odottaa että kiukku luuntaantuu..
- Purkuosia.com
- Viesti:
SuperB kirjoitti:purkuosia.com HELVETIN vaikeeta kaupankäyntiä... Vittu että meni sunnuntai perseelleen, noh onneksi sai tuhottua kaksi takarengasta![]()
Sun kanssa ei mitää kellonaikaa tai tarkempaa ollut sunnuntain kaupanteosta sovittu. Alustavasti sanoin että saattaa onnistua.
Olin estynyt kanssasi kauppoja tekemään SUNNUNTAINA. Olin laivalla viettämässä vapaa-aikaa, puhelimet äänettömällä ja lopulta loppui akutkin.
Lopeta pillitys täällä julkisesti, mitättömästä aiheesta. En ole sulle mitään huonoa myynyt tai sinulta mitään vienyt.
Soita tai tule kasvotusten valittamaan. Laita tilinumero ja paljon olen sulle velkaa mielipahasta.
En suosittele kenellekkään kaupantekoa Jani Säde nimisen henkilön kanssa. Hän määrää puolestasi kaupantekoajat ja hinnat tuotteille.
Edited By Purkuosia on 1315936659
- jakehaanpää
- Site Admin
No niin, molemmat ovat julkisesti päähän ottonsa pääseet kirjoittamaan ainakin tänne, loppujutustelun saatte käydä jossain muualla.Purkuosia kirjoitti:Sun kanssa ei mitää kellonaikaa tai tarkempaa ollut sunnuntain kaupanteosta sovittu. Alustavasti sanoin että saattaa onnistua.SuperB kirjoitti:purkuosia.com HELVETIN vaikeeta kaupankäyntiä... Vittu että meni sunnuntai perseelleen, noh onneksi sai tuhottua kaksi takarengasta![]()
Olin estynyt kanssasi kauppoja tekemään SUNNUNTAINA. Olin laivalla viettämässä vapaa-aikaa, puhelimet äänettömällä ja lopulta loppui akutkin.
Lopeta pillitys täällä julkisesti, mitättömästä aiheesta. En ole sulle mitään huonoa myynyt tai sinulta mitään vienyt.
Soita tai tule kasvotusten valittamaan. Laita tilinumero ja paljon olen sulle velkaa mielipahasta.
En suosittele kenellekkään kaupantekoa Jani Säde nimisen henkilön kanssa. Hän määrää puolestasi kaupantekoajat ja hinnat tuotteille.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
-
89-1114359877
YOUgo kirjoitti:MGa kirjoitti:Suomessa on vissii aika kovat happosateet kun ovat kahdessa kesässä syöneet etupään laakerit täysin paskaksi, hyvä että kotiin pääsin kolmeakymppiä ajellen.
Tuli skootteritki ohi saatana
Lopetin painepesurin käytön...Ja laakeriviat lähti... sattumaa ehkä?
Ok no pitänee harkita
Ei se mitään autaMGa kirjoitti:Ok no pitänee harkitaYOUgo kirjoitti:Lopetin painepesurin käytön...Ja laakeriviat lähti... sattumaa ehkä?MGa kirjoitti:Suomessa on vissii aika kovat happosateet kun ovat kahdessa kesässä syöneet etupään laakerit täysin paskaksi, hyvä että kotiin pääsin kolmeakymppiä ajellen.
Tuli skootteritki ohi saatana
En ole ikinä pessyt Busaa painepesurilla. 41Kkm mittarissa ja kahdet takalaakerit stefoineen ja holkkeineen vaihdettu tähän asti ???