kajbusa kirjoitti:Mielenkiinnolla odottelen milloin Txxxbo tulee hankinta listalle jossain vaiheessa se tulee varmasti :p
...sehän oli jo listalla, mutta ei ollu nyt mahollisuutta upottaa tähän vaijaata viittä tonnia + vielä nyt ilmi tulleita muita juttuja, jotka olis ollu ehottomasti tehtävä voiman lisääntyessä merkittävästi Eli kokonaiskustannus olis ollu varmasti jossain lähellä seittemää tonnia...mutta olishan tietysti vähän enemmän voimaaki ku nyt tullee...
Mutta tämä rakennethan nyt sitä silimälläpitäen, että on jouhevasti mahollista lyyä solomua kylykhen, kun tuohon 200hv tasoon kyllästyy (tai mitä tämä rojekti sitten ikinä tuottaakhan lisätehoja nykyshen)
Kytkimen työsylinterin tuki myös hankintalistalle (jäykemmät jouset tullee kytkimhen), koska vaarana, että koppa antautuisi...ei ehkä just tämän rojektin seurauksena, mutta josko tähän sitten joskus vielä jottain muuta kylykeen Modi tullee Kujolta - kokemuksesta tekijä suosittelee tuota.
Mestari tekkee kyllä tarkkaa työtä tuon budjettini kanssa...no, eikhän tästä selevitä kun vähän joustethan. Puolin ja toisin
...jos kaikki mennee suunnitellusti, niin rapian kuukauen päästä pitäs päästä säätö- ja penkkipuuhiin "Uusi elämä" -rojektibusan kanssa.
Semmosen asian tuossa mestari eilen pläjäytti viestittäen, mistä myös puhelimitse keskustelthin meleko pitkhän, että mitäs jos originaalisuuttimet ei riitäkkään? Eli kun ei ole nyt tietoa, että mitä tuosta tullee :laugh: niin valistuneita arveluita, että tarviiko esim. s2000 suuttimet laittaa alkuperästen tilalle? Perusteluitten kera, kiitos (puolesta ja vastaan)
121.000 km ajetun Busan kansi kävi pienessä laitossa, eli ohjurien kumit ja mitkä-ne-holkit- olikaan (?) vaihettiin. Samalla oli vähän putsailtu paikkoja ja muutenki tsekattu lävitte. Ja jos vertaa tuolla topikin eka sivulla olevaa kuvatusta kannesta/venttiileistä, niin onhan tämä vähän eri näkönen (mestari saa tarkentaa, että mitä tälle oikein tehtiin...):
Hyvältä näyttää. Ja itellä ainakin riitti vakiosuuttimet oman isolohkon kans, toki äärirajoilla kuulemma mentiin, mut riitti kumminkin.
Kukas sulla on tää mestari?
Tämäki rajottava tekijä (pumppu) on ollu puhheissa eli tiedostettu asia. Säätövaiheessa tuon kuulemma näkkeeki sitten, että riittääkö suuttimet, pitäisi kyllä. Ja isommat on varulta mukana, jos tarvetta vaihtaa "lennosta" noita.
ysi-ärrä: mikäs tuo kokoonpano tuossa sinun 200mph vehkeessä oli? Kantta laitettu myös?
Imunokka pakopuolelle (olikos se noin päin?) ja imunokaksi joku reiphammin nostava, joskin en niitä speksejä, enkä nokan tekijää/merkkiä, muista.
Hehheh, on tämä kun yrittää vastata, vaikka itte en näistä mithän ymmärrä Mutta eikhän tuoki selviä...viimeisthän siinä vaiheessa kun teemme loppulistausta siitä, mitä kaikkea tuli tehtyä...tai ehkä paremmminki, jätethin tekemättä. Sen verran on listaa "kokonaispaketilla", joskin suurin osa ihan peruskunnostusta sitä silimälläpitäen, että tällä ajelen sitten seuraavat viis vuotta ja liki satatuhatta
toimeve kirjoitti:ysi-ärrä: mikäs tuo kokoonpano tuossa sinun 200mph vehkeessä oli? Kantta laitettu myös?
Kyllähän siinä meni melkein kaikki uusiksi. Esim. Kannesta ei jääny mitään muuta vanhaa ku venttiilit, kaikki muu uusiksi. Tietty männät ja ryhmä kans(1397cm3). Veivit ja kampura jäi vanhat. Kanteen tuli suurimmat jutut mitä tehtiin.
toimeve kirjoitti:ysi-ärrä: mikäs tuo kokoonpano tuossa sinun 200mph vehkeessä oli? Kantta laitettu myös?
Kyllähän siinä meni melkein kaikki uusiksi. Esim. Kannesta ei jääny mitään muuta vanhaa ku venttiilit, kaikki muu uusiksi. Tietty männät ja ryhmä kans(1397cm3). Veivit ja kampura jäi vanhat. Kanteen tuli suurimmat jutut mitä tehtiin.
toimeve kirjoitti:ysi-ärrä: mikäs tuo kokoonpano tuossa sinun 200mph vehkeessä oli? Kantta laitettu myös?
Kyllähän siinä meni melkein kaikki uusiksi. Esim. Kannesta ei jääny mitään muuta vanhaa ku venttiilit, kaikki muu uusiksi. Tietty männät ja ryhmä kans(1397cm3). Veivit ja kampura jäi vanhat. Kanteen tuli suurimmat jutut mitä tehtiin.
...oliko sulla käppyrät tuosta jossain?
Ei oo muualla ku paperilla kourassa. Ei sähkösessä muodossa.