Hei! Minä voisin ottaa GEN kakkoseen etusetin ja tuon säädettävän takasetin, jos vielä valmistat niitä!? Samaiseen mopottimeen tarvitsen myös kilpitelineen! Muistatko, kuka mahtaa tai mahtoi valmistaa RST:stä tähän kakkoseen ketjunsuojaa, johon laserilla leikattu Hayabusan logo tai teksti, sellainenkin kelpais kyllä?!
GEN2:seen löytyy kyllä kilpiteline ja etusetti, mutta takasettejä ei ole hyllyssä.
Tota ketjusuojan valmistajaa en muista, mutta varmaan joku muu muistaa...
Laitan PM:llä maksuohjeita...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Etusettejä löytyy, takasettejä ei...
Itsellä on pysynyt pystyssä normi jalalla, mutta eihän lyhyempi jalka pahaksi ole jos meinaa pitää jatkuvasti todella matalana.
361.23 km/h Halli 2014
Paljonko on hintaa tuolla 2" madaltavalla etukolmiolla gen2 malliin? sisältyykö pitemmät pultit mukaan? Ja kysymys tässä kun olen omaa madaltamassa ja löysäsin etu kolmiot niin keula "putosi" kerralla pohjaan ja nyt sitä ei jaksa nostaa ylös päin siis niitä kolmioita :/ ..kestääkö pakosarjasta nostaa pyörää ylös että saa keulasta painon pois ja jaksaisi nostaa kolmioita ylemmäs, en tiedä selitinkö tarpeeksi selväksi mutta neuvoja otetaan vastaan ..itellä 1cm madaltava keulapala ja mieli tekis tuommosta 2" madaltavaa kiiiitos
busakka kirjoitti:Paljonko on hintaa tuolla 2" madaltavalla etukolmiolla gen2 malliin? sisältyykö pitemmät pultit mukaan? Ja kysymys tässä kun olen omaa madaltamassa ja löysäsin etu kolmiot niin keula "putosi" kerralla pohjaan ja nyt sitä ei jaksa nostaa ylös päin siis niitä kolmioita :/ ..kestääkö pakosarjasta nostaa pyörää ylös että saa keulasta painon pois ja jaksaisi nostaa kolmioita ylemmäs, en tiedä selitinkö tarpeeksi selväksi mutta neuvoja otetaan vastaan ..itellä 1cm madaltava keulapala ja mieli tekis tuommosta 2" madaltavaa kiiiitos
Itseltä ei löydy kuin 15mm palaa eteen...
Pakosarja kestää nostaa tunkilla (vanerinpala väliin).
Jos ei mahu tunkki pakosarjan alle, niin aja eturengas kakkosnelosen päälle...
Edited By Nesmit on 1332930325
361.23 km/h Halli 2014