Mulla oli vielä viimekesänä suojapeite pyörälle kun se tuossa pihalla torotti, mut nyt se on revenny paskaksi ja nakattu roskiin(omasta toimesta).
Niin kysyisinkin, et mistä ootta näitä suojapeitteitä ostelleet?
Näkyy olevan aikalailla tarjontaa ympäri Suomea, mut mikä ois tuohon busaan passeli?
Tuo mikä mulla oli ,niin se oli hyvä. Mut sillä tuli elinkaari loppuun. Eikä siinä ollu mitään merkkiä et vois samanmoisen katella netistä. Hopea se oli.
Onko tuosta stormin suojasta kellään mitään sanomista?
Kuhan ny joku tuohon ettei ihan vesisateessa tarvi olla
ysi-ärrä kirjoitti:Mulla oli vielä viimekesänä suojapeite pyörälle kun se tuossa pihalla torotti, mut nyt se on revenny paskaksi ja nakattu roskiin(omasta toimesta).
Niin kysyisinkin, et mistä ootta näitä suojapeitteitä ostelleet?
Näkyy olevan aikalailla tarjontaa ympäri Suomea, mut mikä ois tuohon busaan passeli?
Tuo mikä mulla oli ,niin se oli hyvä. Mut sillä tuli elinkaari loppuun. Eikä siinä ollu mitään merkkiä et vois samanmoisen katella netistä. Hopea se oli.
Onko tuosta stormin suojasta kellään mitään sanomista?
Kuhan ny joku tuohon ettei ihan vesisateessa tarvi olla
Viime syksynä ostin natsi siwasta hintaan 19¤. Ja asiasa on ajanut
Itsellä tällainen ja en enää edes katselisi muita.
On kyllä passeli, peilien kohdalla on alapuolella tuuletus aukot, kohdissa jossa ottaa mahd. katteisiin kiinni on pehmeää kangasta.
Lisäksi on helppo laittaa päälle ja ei varmasti repeä, on meinaan niin paksua kangasta, lisäksi alaosassa on todella jämäkkä kumiresori joten pysyy paikallaan, alaosassa on myös remmi jonka saa pujotettua pyörän ali toiselle puolelle kiinni.
Itse en ostanut kun tuli pyörän mukana mutta tuo nyt oli eka linkki josta löysin.
ysi-ärrä kirjoitti:Oi hitto ku hieno tuo jorgosin laittama linkki, mut tuo ei taida pitää vettä?
En tunnusta, mutta mulla nazisiwamalli, semmonen kumimainen pinta, eli pitää vettä, jos ei sitte hikoile alle kun ei hengitä. Mut en suosittele, kun semmosesta kaupasta haettu, enkä oo siel käynytkään ikinä :p
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
ysi-ärrä kirjoitti:Oi hitto ku hieno tuo jorgosin laittama linkki, mut tuo ei taida pitää vettä?
Pitää vettä komeasti ja saa niin pinkeeksi että ei oikeestaan ota muualta edes kiinni pyörään kuin perästä ja keulasta tietenkin, eli ei jää mitään vettä kerääviä kuoppia pressuun...
Edit: tuossa vielä copypaste, eli pitää vettä ja on vielä "teipatut" saumat.
"HAYABUSA Covers are constructed from heavy-duty polyester with special Color-Lok fabric to prevent fading. More features include: fully taped seams with waterproof ClimaShield fabric with side vents allowing the cover to breathe, protective interior windshield liner, full aluminized heat shield allows immediate use after riding. Sewn-in elastic shock cord under-bike web strap and grommets to allow use of a cable lock. Silk-screened Suzuki graphics. A convenient storage bag is included. All covered by lifetime warranty. Fits Hayabusa, 2003'-2011'. "
ajatus on tämä, normisti komentaja hoitaa ruiskutuksen, mutta kun kaasua lisään joukkoon, niin techlusion hoitaa sillä hetkellä rikastamisen, 0ngelma on se että olen unohtanut että ohittaako techlusion komentajan kun saa maata. joskus aikaisemmin olen kaavionkin piirtänyt, mutta eihän sitä enään löydy, eli lyhyesti meneekö techlusion komentajan ohi, tehlusionhan liitetään eri pisteeseen kuin komentaja. Oliko pieni ja sekava kysymys. Hitto kun muisti alkaa olemaan hatara, tämä ei ole vaikea asia mutta kun pätkii.