http://www.youtube.com/watch?v=k9IfHDi-2EA,
Olkaahan varovaisia siellä ulkona, viikatemies saattaa vaania mutkan takana kuitenkin vaikket sitä uskoisikaan.
Älkäähän tappako itseänne
Verrattuna vuosiin menneisiin, niin tällä saitilla on kyllä porukka "raitistunut" paljon!! JOS mittarina on tähän topiciin vastaaminen..... Noo....kai se on hyvä asia...
Taho olla aina siinä kunnosa...mutta itte noita muutampia kommennettejani jälkeenpäin lukeneena että aika tuubassa on vissii oltu...teettää tämä oleminen elättää perhettä kahella matalapalkkatyöllä...laskeskelin tuosa että tälle vuotta on oltu jokapäivä...pyhät ja arjet keskimäärin 8,25h töissä...ja joskus on viinaaki otettu, ainaki noista kirjotuksista päätellen. eivaa haaveet ne on tämmöselläki ihimisellä, jos joku tarttee oulun patelasta rivari kolmiota niin ottakee yhteyttä, lämmin autotalli omakotitalolla hakusessa oulusta 35km säteellä... loppuu tää saatanan kuijottaminen...on tekemättömiä hommia ja haaveita joita on halunnu aina tehä. se ei ois ennää kaukana...keittiön lattian laitto ja myyntiin...syssylä sitte jo toivottavasti on se talli...vaimoki poksahtaa syssyllä...tiiä taas mitä tli kirjotettua ku on tämmöne älypuhelin mun läppärinä mutta ei oteta vakavasti...ottakoon net jokka haluaa mine jaksa ku....
Kekee kirjoitti:Taho olla aina siinä kunnosa...mutta itte noita muutampia kommennettejani jälkeenpäin lukeneena että aika tuubassa on vissii oltu...teettää tämä oleminen elättää perhettä kahella matalapalkkatyöllä...laskeskelin tuosa että tälle vuotta on oltu jokapäivä...pyhät ja arjet keskimäärin 8,25h töissä...ja joskus on viinaaki otettu, ainaki noista kirjotuksista päätellen. eivaa haaveet ne on tämmöselläki ihimisellä, jos joku tarttee oulun patelasta rivari kolmiota niin ottakee yhteyttä, lämmin autotalli omakotitalolla hakusessa oulusta 35km säteellä... loppuu tää saatanan kuijottaminen...on tekemättömiä hommia ja haaveita joita on halunnu aina tehä. se ei ois ennää kaukana...keittiön lattian laitto ja myyntiin...syssylä sitte jo toivottavasti on se talli...vaimoki poksahtaa syssyllä...tiiä taas mitä tli kirjotettua ku on tämmöne älypuhelin mun läppärinä mutta ei oteta vakavasti...ottakoon net jokka haluaa mine jaksa ku....
ollaankai sitä raporttia pe-su himangalta kirjotellaan sitte jos pystytään...nyt vaa harjotellaan. tänään taas 8 päivän jälkeen tiesin miks mun mopo on busa...luvattoman vähälle tuntuu ajot jäävän prkl...noh se on pakko jos tahtoo sen autotallin omakotitalolla. sit ku mulla se talli on niin lupaan jotain pikku kilkettä jota voin valmistaa tuoda markkinoille josta te maksatta mulle hirmu summia ja mie vain rikastun. eivaan ois tarkotus hommailla metallisorvi ja hitsivehkeet näin aluksi...alumiinihitsaukseen ois tarkotus perehtyä kuhan siihen ois edelleytykset. vittu palataas taas maan pinnalle...oo muutaku busa ja eukon kans lapsi ja koiraTuulen huuhtoma perse... ja velekaa nykysestä mökistä....nii ja eukko ja sen perintö vaa mieke se olin ja sanoin että jos se siitä on ki nii myyn mopon jos jää muutamasta tonnista kii nii vaimo sano että se mun mopo ei lähe..mullo hyvä vaimo...
perkele ku muistin yhen jutun...jonka jo vuosia sitte yks harrikka pappa mulle sano...tai oikeestaan se tokas...jutuistas päätellen ajat iha väärällä pyörällä... kehotti hankkimaan jonku hoodeen...??? TÄ
vittu mittää hondaa laita...eikä sen hyvä...hilijanen ja kiltti mieshän mie olen. mutta alakaa juttu ja ajatus luistaa aina tietysä pisteessä...se vissiin paha ole. itteäku aina tyhymänä pittää ja kyselee asioita ja muistaa net nii sitä on joku päivä viisas mies... toi muuten ei ollu lainaus ku mun oma juttu mutta hoksasin että sitä voi verrata ehkä sivuten johonki arto paasilinnan tokasuun... tai että ei ihminen voi selvitä kännittä tai jotain... luppailevat jo kesäkelejäki himangalle...päälle 10 ja alle 20 päivälle...ja yölle ei ees yhtään pakkasta
Jes! Juhannukseksi säästetty uusi busanisti t-paita avattu havaittu pieniä ongelmia... koko lappu näyttää komiasti XXL, mutta paita ei sovi etes 11v. poikani päälle:)
Aikaisemmat XXL paidAT kyllä sopineet hyvin... nyt jotain häikkää?
Onneksi on jussit juuberissa=ei haittaa:)