Ottaa päähän!
VITTU ETTÄ MENEE HERMOT SAATANA!!! Mikähän vittu siinä on että nyt ottaa eturengas öljynlauhduttimeen kiinni jarruttaessa kovaa,prkl!
Joo oon laskenu keulaa ja perää perkeleesti ja pikkuhiljaa nostellu takas ylöspäin ku aina ottaa kiinni.
Nyt on jo ylempänä ku viimekesän ajoissa ja aina vaan rouhii saatana.
Vittu ku ois dynamiittiä niin lähtis tuo saatanan paska tuosta helevettiin.
En jaksa enää tänään taistella yhtään tuon kans. Vittu mä nostan sen pilviin ja sit mennään tourinkia ku muu ei passaa.En tiiä.
Hikikin on saatana ku kokopäivän rassaa tuota.
Pitää varmaan huomanna purkaa katteet ja kahtua voisko tuota lauhdutinta siirtää jotenki lähemmäksi moottoria. Mut miten se on viimekesänä mahtunu oleen. Enymmärrä ja vielä matalemmalla keulalla. Huhhuh!
Suihkuun on mentävä.
Joo oon laskenu keulaa ja perää perkeleesti ja pikkuhiljaa nostellu takas ylöspäin ku aina ottaa kiinni.
En jaksa enää tänään taistella yhtään tuon kans. Vittu mä nostan sen pilviin ja sit mennään tourinkia ku muu ei passaa.En tiiä.
Pitää varmaan huomanna purkaa katteet ja kahtua voisko tuota lauhdutinta siirtää jotenki lähemmäksi moottoria. Mut miten se on viimekesänä mahtunu oleen. Enymmärrä ja vielä matalemmalla keulalla. Huhhuh!
Suihkuun on mentävä.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Laita Laminova. Ja se on jäähdytin, ei lauhdutin. 
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ettei ois nyt vaan tullu joku asennusvirhe kennon kanssa, tarkista että raudat oikein ym. Ja eihän se normi ajokorkeus niin paha asia ole, asento ennemminkin tärkee.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-
107-1089231881
Onko 60-sarjan rengas paikollaan ? ethän vain oo ostanut uutta 70 sarjalaista rengasta....ysi-ärrä kirjoitti:VITTU ETTÄ MENEE HERMOT SAATANA!!! Mikähän vittu siinä on että nyt ottaa eturengas öljynlauhduttimeen kiinni jarruttaessa kovaa,prkl!
Suihkuun on mentävä.
Tässä nyt hieman jäähdytelty tunteita suihkussa ja Kimmoonki olin yhteydessä ja tultiin siihen tulokseen että sen lauhduttimen/jäähdyttimen
on täytynyt hieman "nousta" siinävaiheessa ku mä sen moottorin laskin lattialle lankkujen varaan silloin talvella ku purin tuon atomeiksi.
Rengasta en oo vaihtanu ja samat keulaöljyt on putkissa. Nyt vaan väänsin kaikki säädöt tiukimmalle mitä vääntyy.
Sellanen tuli mieleen että onko syylärin alareuna ja öljynjäähdyttimen yläreuna samalla tasalla keula/perä akselilla?
Rengasta en oo vaihtanu ja samat keulaöljyt on putkissa. Nyt vaan väänsin kaikki säädöt tiukimmalle mitä vääntyy.
Sellanen tuli mieleen että onko syylärin alareuna ja öljynjäähdyttimen yläreuna samalla tasalla keula/perä akselilla?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
-
107-1089231881
Tulin työmatkaa autolla motoristijoukon perässä, 7 jaawaa, vauhti 60kmh 80-alueella, välit semmoset ettei autolla siihe pysty kiilaamaan ja tie sen verran mutkainen ettei kaikkia kerralla pystyny ohittaan, joten perässä madellen koko reisu. Muistaakseni keväisessä busamiitissä ei ollu vastaavaa ongelmaa letka-ajoreissulla.
team - SMR
-
74-1276025827
Ksthb kirjoitti:MraBus kirjoitti:Busa alkoi yhtäkkiä iltalenkillä resonoimaan. Koko pyörä tärisee riippumatta millä vaihteella ajaa. Onkohan jotain irronnut vai mikä voisi olla syynä.. harmittaa
Tarkista koneen kiinnitykset, ei oo ekakerta kun pitkä pultti pettää...
Käväsin rmheinolla, ne siellä tarkastivat ja kiristivät kiinnityksiä mutta ei se mun mielestä minnekään hävinnyt. resonointi ehkä väärä sana, tärisee alkaen 2500rpm... tuntuu enimmäkseen jalkatapeissa. Onko tää normaalia vai onko se tärinä korvien välissä? pitäisi saada jonkun koeajaamaan sitä tai sit käydä koeajamassa jonkun liikkeen pyörää..
Yamaha virago 125->Suzuki bandit s 600->Yamaha r6->Hayabusa L1
Ketjuista yleensä löytyy jalkatappi tärinän aiheuttaja.MraBus kirjoitti:Käväsin rmheinolla, ne siellä tarkastivat ja kiristivät kiinnityksiä mutta ei se mun mielestä minnekään hävinnyt. resonointi ehkä väärä sana, tärisee alkaen 2500rpm... tuntuu enimmäkseen jalkatapeissa. Onko tää normaalia vai onko se tärinä korvien välissä? pitäisi saada jonkun koeajaamaan sitä tai sit käydä koeajamassa jonkun liikkeen pyörää..Ksthb kirjoitti:Tarkista koneen kiinnitykset, ei oo ekakerta kun pitkä pultti pettää...MraBus kirjoitti:Busa alkoi yhtäkkiä iltalenkillä resonoimaan. Koko pyörä tärisee riippumatta millä vaihteella ajaa. Onkohan jotain irronnut vai mikä voisi olla syynä.. harmittaa
ennen kova, ehkä vielä joskus...
ESPANJA ja ny itketään ku hävittiin:
"Espanjan päävalmentaja Vicente del Bosque sekä esimerkiksi tähtipelaajat Xavi, Cesc Fabregas ja Andres Iniesta ovat valittaneet kentän olleen aivan liian kuiva, mikä heidän mukaansa vaikutti suuresti joukkueen syöttöpeliin."
mitäs jos olis satanu varmaan liian märkä
"Espanjan päävalmentaja Vicente del Bosque sekä esimerkiksi tähtipelaajat Xavi, Cesc Fabregas ja Andres Iniesta ovat valittaneet kentän olleen aivan liian kuiva, mikä heidän mukaansa vaikutti suuresti joukkueen syöttöpeliin."
mitäs jos olis satanu varmaan liian märkä
SMR
waiski10 kirjoitti:MraBus kirjoitti:Ksthb kirjoitti:
Tarkista koneen kiinnitykset, ei oo ekakerta kun pitkä pultti pettää...
Käväsin rmheinolla, ne siellä tarkastivat ja kiristivät kiinnityksiä mutta ei se mun mielestä minnekään hävinnyt. resonointi ehkä väärä sana, tärisee alkaen 2500rpm... tuntuu enimmäkseen jalkatapeissa. Onko tää normaalia vai onko se tärinä korvien välissä? pitäisi saada jonkun koeajaamaan sitä tai sit käydä koeajamassa jonkun liikkeen pyörää..
Ketjuista yleensä löytyy jalkatappi tärinän aiheuttaja.
kiitos kaikille vinkeistä, huollossa moottorin kiinnikkeet on tarkistettu ja ohjauslaakeri kiristetty sekä swingi tarkistettu. Ei oo vika vaan ominaisuus
Yamaha virago 125->Suzuki bandit s 600->Yamaha r6->Hayabusa L1