Pienet kysymykset.
- Huhan Kolli
ysi-ärrä kirjoitti:Onko kukan busanisti menosa Kalajoelle lauantaina kahtoon tahi osallistuun kiihdytyskisoihin?
Itellä on tarkoitus mennä turistiksi( mökkeileen).
Mä oon menossa kiihdytyksiin katsomaan ja myös avuksi kaverille kun se kiihdyttää b-ryhmässä vanhalla kunnon Sunnyllä.
Pitää vaan toivoa ettei sade pilaa koko weekendiä. :p��sein��n:
-
tenhulttio
- Huhan Kolli
Eipä tarvikkaan lähtä kalajoelle. Meinaan mukulat kuumeessa joten peruttiin mökki ja näinollen koko reissu.ysi-ärrä kirjoitti:No onhan siellä sitte tuttuja. Pitääpä tulla morjenstaan. Ja lauantaiksi on tulossa hyvät kelit
Lähtis Kirjavankierrokselle Emolahteen.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
- Huhan Kolli
-
102-1266052921
- bussikoppa
Minkähänlainen kytkentä tää on ihan käytännössä ? Ja huonot puolet ?
"Put the earth & the live wires out of the connector from the regulator rectifier straight to the battery.
Simple mod that picks up from 13.5 to 14+ in charging"
"Put the earth & the live wires out of the connector from the regulator rectifier straight to the battery.
Simple mod that picks up from 13.5 to 14+ in charging"
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-
110-1180551606
Olisko kellään tietoa Suzuki huollosta merilapin alueella? pitäs bussi käyttää 12k huollossa. Vai onko lähin huoltopaikka oulussa ja missä siellä kannattas käydä? Entä mikä on kun kytkintä löysää varovasti pykälä päällä niin pikkusen tuntuu nypytystä? onko normaalia vai jotain vialla? Muistaakseni gen1 busassa ei kyseistä nypytystä tuntunut.
-
102-1266052921
Itse olen käyttänyt Torniossa Rajamotorissa,ei taida olla virallinen suzukin merkkihuolto,mutta hyvin on homma toiminut.nopottaja2 kirjoitti:Olisko kellään tietoa Suzuki huollosta merilapin alueella? pitäs bussi käyttää 12k huollossa. Vai onko lähin huoltopaikka oulussa ja missä siellä kannattas käydä? Entä mikä on kun kytkintä löysää varovasti pykälä päällä niin pikkusen tuntuu nypytystä? onko normaalia vai jotain vialla? Muistaakseni gen1 busassa ei kyseistä nypytystä tuntunut.
kerran tuolta tilasin ovaaliin acraan hiilikuitukuoret ja homma pelitti hienosti, ei mitn ongelmia!!!Heksa kirjoitti:onko kellään tarvetta hiilikuitu vaimentimen korjaukseen?
tuolta sais vara-osia
(vois suunnitella vaikka kimppa tilausta jos tarvetta löytyy)
Jos jollain tiedossa halvempia saa ehdottaa ( muu kuin ebay)