Päivän positiviiviset: - Mikä olikaan mieluisinta tänään?
ZZ-top jyrää kyl nykypurkkapopin kumoon koska vaan 
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-
Arctikdiver
Vahvasti samaa mieltä. Lysti vaan kuten aina loppui aivan liian lyhyeen.snuggles kirjoitti:ZZ-top jyrää kyl nykypurkkapopin kumoon koska vaan
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Jaa siellä oli muitakin nistejä. Itse notkuin Nisti paita päälä suunnilleen Dustyn kohilla .... kuten aina.Arctikdiver kirjoitti:Vahvasti samaa mieltä. Lysti vaan kuten aina loppui aivan liian lyhyeen.snuggles kirjoitti:ZZ-top jyrää kyl nykypurkkapopin kumoon koska vaanOishan sieltä ollu vielä monta hyvää biisiä soittaa.
Joo tuo Thinderbird oli sinänsä odottamaton aloituskappale ja I Thank You silloin meitsi repesi nyt tuli kunnon kamaa. Tosin My Head is in Missippiin olisivat saaneet jättää. Oma mitta kyseiseen kappaleeseen meni kun hankin promovideokasetin jossa oli kaikki silloiset ZZ Top videot ja joka toinen kappale oli My Head ....... jep liika oli liikaa.
Tuossa eilisessä keikassa oli hyvä huomata kun porukat eivät tunnistaneet kaikkia vanhoja kipaleita esim Tube Snake Boogie ja muita El Loco tuotannosta ja aiempia. Vincent Price oli yksi joka menee samaan luokkaan tuo Missippin kanssa.
Ääh keikka oli mahtava kaikesta elintilataistelusta huolimatta. Hienoa oli huomata mten Suomen nuorison pelisilmä oli kohillaan.
Vieressä oli joku pari metrinen tein pitkällä hippiletillä tyttöystävän kera. Heidän piti hivuttautua meidän eteen ja meitähän ei ole siunattu turhilla pituuksilla. Siinä pyysin kaveria hieman siirtymään nenän edestä ja ihmettelin että onko se pakko siihen eteen ryynätä. Kaveri oli vain hiljaaa hymyillen, mutta tämä kynsiään hoivaava aito välkky blondi "Onks pakko tulla tänne tälläiseen tilaisuuteen kun on todennäköistä että täällä on pitkiä ihmisiä" ..... tsisous tuota älykkyytä joka loisti kynsiviilan ja meikkipeilin takakannesta. Nou ****- ihan uutta mulle toi logiikka. Noh totesin vain että kyllä herra on oikein hyvä esimerkillisen fiksu nuoreksi mieheksi.
Noh me saimme paremman paikan mutta heti ZZ Topin alettua siihen rynni kuulemman 65 vuotias nuori mies meidän eteen heilumaan. Noh kaverin kolhi Tarjaa kyynärpäillään jolloin koputin olkapäähän kyseistä hemmoa. Kaveri oli kierroksilla, mutta kun vain sanoin että älä kolhi meidän emäntää niin ymmärsi yskän. Ei Tarjan kantapäät maahan koskeneet kun pappa otti Tarjaa olkapäistä ja siirti emännän eteensä ja pyysi anteeksi. Siinä sitä mallia, kaikilla oli hyvä näköyhteys lavalle ja kaikki saivat pitää hauskaa ilman mustelmia. Kyllä kyseinen pappa sitten jaksoikin heilua ja tanssia koko keikan läpi.
Peer Gynt oli ja aikamoinen kokemus.
Tuossa vain tuntui, että laulu-kamoissa oli jotain ongelmaa esim Dustyn laulu ei kuulunut oikein ollenkaan ja välillä feilasi Billynkin äänentoisto? Oliko järkkäreiden kamoissa jotain teknistä rapelia?
Mutta loppujen lopuksi keikka oli todella hyvä ja saatiin kuulla edes se yksi kappale uudesta tuotannosta eli Gots get Paid
Kyllä. Sedät jaksaa heilua.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Ei Herrajumala mitä virhettä olin tekemässä!!
Laitoin jostain ihmeen mielenhäiriöstä busani myyntiin ja annoin sen olla kolmisen viikkoa myynnissä siinä toivossa että saisin laitettua itselleni gen2:sen.
No nyt kun vihdoin tulin järkiini,tai tässä jären tulemisessa auttoi kun kävin vähän lämmittään renkaita tuolla kylillä ,niin hokasin minkä suuren virheen oon menossa tekemään. Mitä ihmettä mä millään vakio gen2:lla teen??? ja keuliiko gen2:nen vielä nelosella? TUSKIN
Ja näin vähän ajettu(13000km) Ja nyt vielä kun oon saanu siitä mieluisen värisenkin(musta runko ja svinki)Ja kulukee mun alla ihan tarpeeksi, niin MIKSI? kysyin itseltäni! Jopa minun parempi puolenikin (Päivi vaimoke) sanoi kerrankin jotain järkevää tästä mun pyörä touhuilusta,eli Ei mitään järkiä vaihtaa noin hyvää pyörää pois kun kerrankin oot sen mieluises saanut. NIINPÄ!
Kyllä nyt helpottaa ku turbobusa löytyy pihalta ja myyntiilmoitus on poistettu ja sauna on lämmin
Eiku saunaan
Huh.
Laitoin jostain ihmeen mielenhäiriöstä busani myyntiin ja annoin sen olla kolmisen viikkoa myynnissä siinä toivossa että saisin laitettua itselleni gen2:sen.
No nyt kun vihdoin tulin järkiini,tai tässä jären tulemisessa auttoi kun kävin vähän lämmittään renkaita tuolla kylillä ,niin hokasin minkä suuren virheen oon menossa tekemään. Mitä ihmettä mä millään vakio gen2:lla teen??? ja keuliiko gen2:nen vielä nelosella? TUSKIN
Kyllä nyt helpottaa ku turbobusa löytyy pihalta ja myyntiilmoitus on poistettu ja sauna on lämmin
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
-
66-1337885373
-
66-1337885373
-
66-1337885373
Soma ajolenkki tuli tehtyä. 425 km, Roi-Ranua(varttimaili ajoja kattomassa)- Isosyöte ( Huippu-ajoissa)-Ranua - Rovaniemi ja ku vielä ilmaki suosi. 
Edited By timox on 1343486308
Edited By timox on 1343486308
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Tällaista lenkkiä tuli vedettyä tänään...
kiva ilma mutta takapuoli ei kestä ajamista vähään aikaan :p
Reitti (vie google mapsiin)
kolme busaa bongasin, kaksi mustaa gen 1 tulivat vastaan tiellä 7140, menossa kohti Soinia..? ja yks sininen gen 2 tie 610:n alussa.
Reitti (vie google mapsiin)
kolme busaa bongasin, kaksi mustaa gen 1 tulivat vastaan tiellä 7140, menossa kohti Soinia..? ja yks sininen gen 2 tie 610:n alussa.
Yamaha virago 125->Suzuki bandit s 600->Yamaha r6->Hayabusa L1