Pörinät
- Purkuosia.com
- Viesti:
Jos katsuri on "hereillä" niin täytyy koska 2002 lähtien Busa on Euro2 speksein tyypitetty...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
118-1341645718
Joo muuten vois tuuria kokeilla mutta eihän mulla ole noiden pönttojen lappua mikä ilmeisesti pitäis silti olla mukana.minizz66 kirjoitti:Hyvällä tuurilla voi löytää katsurin joka ei ole hereillä..Se katsuri ei meinaan näe konttorilla mistään suoraan onko sun pyöräs euro1 vai euro2...
:p
Vai onko sit niin että vasta niissä pitäs olla missä pitää olla se e-merkintä?
Vakioista vois kyllä vähän muokkaamalla saada ihan räyhät kans.
venom79 kirjoitti:Mitattu tänään Amproben mittarilla K8:sta 93.8db~4750rpm, Akran käyrällä ja Laserin X-treme slipareilla killerit paikallaan.. Kivessä lukee 91db, eli lisätäänkös tuohon kilven lukemaan vielä 5db ja poliisin mittauksessa 3db virhemarginaalia vai mites se nyt meneekään?
Jeps kilven arvoon lisätään 5db+3db tuolla tievarressa...
Edited By minizz66 on 1343911509
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
-
118-1341645718
Ähh kyllä mä taidan pultata nuo vakio vaimentimet paikoilleen nyt kun oon tänään menossa Pudasjärvelle anoppilaan pyörällä niin tuntuu että mun tuurilla Oulun tienoilla kuitenkin mittaillaan meluja ja eihän noissa ole sitä e-merkintääkään.
Jotenkin vaan niin vastenmielistä vaihtaa vakiot takaisin kun eihän pyörä tunnu enää pyörältä sit kun äänet on niin aneemiset. :1087
En tiä sit pitäskö vakioista tuupata poranterä läpi eli porata sinne peltiin se reikä.
Jotenkin vaan niin vastenmielistä vaihtaa vakiot takaisin kun eihän pyörä tunnu enää pyörältä sit kun äänet on niin aneemiset. :1087
En tiä sit pitäskö vakioista tuupata poranterä läpi eli porata sinne peltiin se reikä.
Raami kirjoitti:Ähh kyllä mä taidan pultata nuo vakio vaimentimet paikoilleen nyt kun oon tänään menossa Pudasjärvelle anoppilaan pyörällä niin tuntuu että mun tuurilla Oulun tienoilla kuitenkin mittaillaan meluja ja eihän noissa ole sitä e-merkintääkään.![]()
No jos työkalut pysyy käsissä niin ei sinne mitään reikiä kannata porailla vaan ottaa sisukalut hevon kuuseen ja sovittaa 60mm reikäputkea tilalle ja villat ympärille...
Edited By minizz66 on 1343980577
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
Peukalo keskellä kämmentä jo vuodesta -81.minizz66 kirjoitti:No jos työkalut pysyy käsissä niin ei sinne mitään reikiä kannata porailla vaan ottaa sisukalut hevon kuuseen ja sovittaa 60mm reikäputkea tilalle ja villat ympärille...Raami kirjoitti:Ähh kyllä mä taidan pultata nuo vakio vaimentimet paikoilleen nyt kun oon tänään menossa Pudasjärvelle anoppilaan pyörällä niin tuntuu että mun tuurilla Oulun tienoilla kuitenkin mittaillaan meluja ja eihän noissa ole sitä e-merkintääkään.![]()
No ei vaan tuo ois kyllä ihan hyväkin vaihtoehto. Pysyis ns vakiona kunhan nyt ei liian isoja ääniä tulis.
Ei ole Oulun seudulla mittareita näkyny. 
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta