Pienet kysymykset.

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
waiski10
Site Admin

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

jenina kirjoitti:Voiko K&N ilmansuodattimen pesunjälkeiseen öljyämiseen käyttää jotain tavallisempaa "yleisöljyä" kuin K&N:n omia tuotteita ( linkki ) ?
Vaahtokumisuodattimille tarkoitettu öljy ( esimerkiksi tämä ) taitaa tähmiä elementin tukkoon, jopa pilalle?? ( entäs CRC ?? , WD-40 ?? :1087 )

EDIT: No ei ainakaan WD-40 ...
Käytä vain siihen tarkoitukseen tarkoitukseen sopivaa ja K&N on juuri sitä.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
busapilotti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busapilotti »

waiski10 kirjoitti:
jenina kirjoitti:Voiko K&N ilmansuodattimen pesunjälkeiseen öljyämiseen käyttää jotain tavallisempaa "yleisöljyä" kuin K&N:n omia tuotteita ( linkki ) ?
Vaahtokumisuodattimille tarkoitettu öljy ( esimerkiksi tämä ) taitaa tähmiä elementin tukkoon, jopa pilalle?? ( entäs CRC ?? , WD-40 ?? :1087 )

EDIT: No ei ainakaan WD-40 ...
Käytä vain siihen tarkoitukseen tarkoitukseen sopivaa ja K&N on juuri sitä.
Wäiskin kanssa samaa mieltä :thumbup:
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Samaa mieltä. Se pesusetti maksaa jonkun 17-18 euroa ja sillä pesee ainakin Gen1 suodatinta vähintään viisi kertaa. Kustannuksilla ainakin vaikea puolustella miksi ostaisi jotain muuta...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jenina

Viesti Kirjoittaja jenina »

Asia klaarti, turha käyttää korvikkeita jos alkuperäinen noin riittoisaa on! :bike:

Edited By jenina on 1365110077
Cebusa

Viesti Kirjoittaja Cebusa »

FB motoristien puolelta bongattua. Jos pohtii Busan vakuutuksia, niin kannattaa lukea Moto1:n artikkeli tai sen tiivistelmä, joka on saatavilla TFMKn foorumilta.
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Cebusa kirjoitti:FB motoristien puolelta bongattua. Jos pohtii Busan vakuutuksia, niin kannattaa lukea Moto1:n artikkeli tai sen tiivistelmä, joka on saatavilla TFMKn foorumilta.
Tämmönen artikkeli on varmaan suuntaa antava, mutta suositus kuitenkin tarkistaa itse paljo lopulta maksaa.
Tuossa näyttäis busan kohdalla If olevan halvin ja Lähäri kallein, Lähivakuutus vielä erikseen , mut nykyään Lähitapiola. Lähärin liikennevakuutus lähtöhinta 1020¤.
Mutta, mulla samassa firmassa vakuutus ja lähtö onkin 872,87¤ ja alennusten jälkeen 253,75¤ vuodessa. Onhan Ifin lähtöhinta sittenkin halvempi, sietää tarkistaa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...noihin kannattaa ehottomasti suhtautua siten, että ovat suuntaa antavia. Kokonaisuus voi vaikuttaa melekosesti loppuhintaan, samoin liittojen edut, eri etujärjestöjen edut (esim Smoto, omakotiliitto jne), kuskin ikäpituuspaino (vaikka ei kait ennään saisi vaikuttaa :laugh: )...jne.

Ittellä ollu if viimeset viis-kuus vuotta. Sitä ennen oli Pohjola mulle edukkain, mutta näistä ympärivuotisista on tähän saakka ollu if mulle/meän perheelle paras vaihtoehto. Myös korvauksien puolelta, niitäkin kun on tullu, joskin ei Busalle.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
waiski10
Site Admin

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Paljonko lyhentää koneen ikää kun vaihtaa matalan öljypohjan tourinkimopoon?
ennen kova, ehkä vielä joskus...
jamonaattori

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

snuggles kirjoitti:
Cebusa kirjoitti:FB motoristien puolelta bongattua. Jos pohtii Busan vakuutuksia, niin kannattaa lukea Moto1:n artikkeli tai sen tiivistelmä, joka on saatavilla TFMKn foorumilta.

Tämmönen artikkeli on varmaan suuntaa antava, mutta suositus kuitenkin tarkistaa itse paljo lopulta maksaa.
Tuossa näyttäis busan kohdalla If olevan halvin ja Lähäri kallein, Lähivakuutus vielä erikseen , mut nykyään Lähitapiola. Lähärin liikennevakuutus lähtöhinta 1020¤.
Mutta, mulla samassa firmassa vakuutus ja lähtö onkin 872,87¤ ja alennusten jälkeen 253,75¤ vuodessa. Onhan Ifin lähtöhinta sittenkin halvempi, sietää tarkistaa.

Kattelin omia vakuutuspaperita ja Lähitapiolan vakuutuskauden perusmaksu 1387.47 ja bonukset 70%
eli vakuutuskauden maksu 345.49..grr...ens viikolla yhteys yhtiön neuvottelijaan :angry:
SMR
*mape*

Viesti Kirjoittaja *mape* »

^^ Noi vakuutukset kantsii melkeen joka kevät vähän zuumailla.
Mulla putos viime keväänä IF:stä Pohjolaan 200¤/vuos (pelkkä liikenne + osakasko- muuta en ees ota)
Nyt siis toi paketti n. 550¤/vuos (ennen oli IF:s pelkkä liikenne saman- bonarit samat 60)
Tuntuu kummasti noilla yhtiöillä muuttuvan "kriteerit" vuoden aikana suuntaan tai toiseen...hmmm...
Pitää vaan itte aktiivisesti testailla- nykyäähän se on helppoo- rekkari vaan kenttään ja het tulee laskelma :p
jakehaanpää
Site Admin

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

waiski10 kirjoitti:Paljonko lyhentää koneen ikää kun vaihtaa matalan öljypohjan tourinkimopoon?
Vaikuttaako tuo paljon öljymäärään ? ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
PeeKee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

Ajatuksena olis madaltaa Busaa. Mikä olis sellainen sopiva pudotus ettei ajettavuus kärsisi ja olisko edullisesti joltakin ostettavissa siihen tarvittavat kilkkeet?
???
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Pari edellistä busaa ollu vakio pituinen/korkea ja uudenkin pidän vakiona, enään en pilaa ajominaisuutta pelkän ulkonäön vuoksi...

Edited By Jukkis on 1365835843
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
PeeKee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

Jukkis kirjoitti:Pari edellistä busaa ollu vakio pituinen/korkea ja uudenkin pidän vakiona, enään en pilaa ajominaisuutta pelkän ulkonäön vuoksi...
lähinnä ajattelin tuota käsiteltävyyttä, kun olen tällainen persjalkainen. :tongue:
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jamonaattori kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
Kattelin omia vakuutuspaperita ja Lähitapiolan vakuutuskauden perusmaksu 1387.47 ja bonukset 70%
eli vakuutuskauden maksu 345.49..grr...ens viikolla yhteys yhtiön neuvottelijaan :angry:
Olisko siinä tämä myös kun Kouvola on suurcity, siellä pommitetaan kovasti ym ja mää oon maaseudulla, eikun ihan sysikorvessa, aina on ollu eri maksuluokat
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin