...Lahden seudulta hakusessa? Suosituksia otetaan vastaan.
Irtovanteille ja renkaat on jo hankittu. Orimattilassa (MP-Osat) aiemmin olen käyttäny eikä valittamista mutta nyt laiskottaa ja tahtoo säästää Corollan bensakuluja...
Renkaanvaihtofirma...
Tässä on ainakin hyvä kaveri,siellä minä ainakin vaihdatan kuunvaihteessa kun vanhat kuluu!!
http://www.twowheelcenter.fi
Edited By Jokimaa on 1146671690
http://www.twowheelcenter.fi
Edited By Jokimaa on 1146671690
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Kyseinen firmaa saa olla ilman meikäläisen vähiä rahoja. Toisessa asiassa tänään lähestyin puljun hemmoa ja kohtelu oli sen verran ylimielistä että huh huh. Kyselin nimittäin jeesiä etuputkien stefanvaihtohommassa eli josko olisi saanut apua (kun laitteet varmaan löytyy?) sekä alapultin että ylä"korkin" avaamiseen (en omista ruuvipenkkiä enkä pulttipyssyä) ja olisin itse hoitanut homman siitä eteenpäin, niin tyyppi nauro mahansa kipeäksi puhelimessa tyyliin "jos haluat harrastella niin mikäs siinä häh häh häh ym". Viesti oli selvä: stefojen vaihto on täysin ylivoimainen, salatiedettä lähentelevä tehtävä.
Ymmärrän toki, että ammattilaista hymyilyttää meidän tyhmien peukalokäsien kysymykset ja toisaalta v*****han se ku ruikutetaan apua siinä toivossa, että ei tarvitsis maksaa ihan kokonaan sitä 60-70e tuntitaksaa, mutta ensimmäinen kerta kun yrittäjä nauraa asiakkaalle (allekirjoittaneelle) päin näköä. Itse olen sen verran kyyninen ja kovapintainen (vai olenko kun pitää tänne itkeä...?) että äänestän vain jaloilla ja unohdan typeryydet, mutta auta armias ku asialla on 16v. pyöristä kiinnostunut kevarinuori tai muuten vaan ei niin bomberilta näyttävä hissukka niin mukava mukava varmaan yhteistyötä (kauppoja).
No, mä harrastelen ja kun taidot loppuu vien huoltoon. En tosin kaksipyöräkeskukseen.
Ymmärrän toki, että ammattilaista hymyilyttää meidän tyhmien peukalokäsien kysymykset ja toisaalta v*****han se ku ruikutetaan apua siinä toivossa, että ei tarvitsis maksaa ihan kokonaan sitä 60-70e tuntitaksaa, mutta ensimmäinen kerta kun yrittäjä nauraa asiakkaalle (allekirjoittaneelle) päin näköä. Itse olen sen verran kyyninen ja kovapintainen (vai olenko kun pitää tänne itkeä...?) että äänestän vain jaloilla ja unohdan typeryydet, mutta auta armias ku asialla on 16v. pyöristä kiinnostunut kevarinuori tai muuten vaan ei niin bomberilta näyttävä hissukka niin mukava mukava varmaan yhteistyötä (kauppoja).
No, mä harrastelen ja kun taidot loppuu vien huoltoon. En tosin kaksipyöräkeskukseen.
- elämä on kuin hevospooloa piraijoiden kanssa -
Samoissa asioissa (etupumpuista piti pulttipyssyllä saada sisuskalut irti) lähestyin viime kesänä Portaankorvan Esaa. Pyöräytti pultit irti eikä huolinut edes rahaa tuosta toimenpiteestä. Suosittelen kyllä Oulun seudulla lämpimästi kaikille ko. huoltofirmaa!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ihmettelen kyllä,mutta olen itse kyllä saanut hyvää ja suhteellisen asiallista palvelua.Mutta tosin kyseisen firman hemmo on kyllä vieraasta hyvinkin äkkiä sellainen töksäyttelijä,mutta et ole ainut joka on asiasta samaa mieltä.Niin ajattelin itsekkin vuosi sitten kun rupesin asioimaan,mutta tyyli on muuttunut.
Niin tuosta osaamisesta sen verran että kyllä minulla tuo rätti kädessä pysyy,mutta ei silläkään pyörää huolleta.
Olen pahoillani omasta puolestani jos oli väärä opastus,ei täällä tuppu kylässä noita hirveästi ole....
Oletko koettanut tuota Mr Cee Cee:tä se on myös Lahdessa ja edustaa Suzukia???? Niin ja Riku Motor????
Edited By Jokimaa on 1146850646
Niin tuosta osaamisesta sen verran että kyllä minulla tuo rätti kädessä pysyy,mutta ei silläkään pyörää huolleta.
Olen pahoillani omasta puolestani jos oli väärä opastus,ei täällä tuppu kylässä noita hirveästi ole....
Oletko koettanut tuota Mr Cee Cee:tä se on myös Lahdessa ja edustaa Suzukia???? Niin ja Riku Motor????

Edited By Jokimaa on 1146850646
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Tuntuvat olevan aika monet mp-mekaanikot ns. "tuulella käyviä"...
Rikun huoltoon yritin ensin mutta siellä oli niin ruuhka että ymmärrän kun eivät ehtineet jeesata. Mutta palvelu on ollut hyvää aikasemmin. Esim. syksyllä kun mokasin öljyn vaihdossa eli olin laittanut öljypropun liian löysälle ja se katos ajossa ni sain Rikun huollosta sytytystulpan veloituksetta (KYLLÄ!) joka ajoi öljypropun virkaa ja ajaa muuten edelleen. Ja muutenkin on jaksettu kuunnella typerimpiäkin kysymyksiä viisastelematta.
Palvelusta tuli mieleen joensuulainen, yleisesti arvostettu huoltofirma. Äijä oli ku perseeseen ammuttu eikä ikuna varmaan hymyillyt mutta huolto kyllä pelas ja hinnoista ym. asioista kuten esim. kyydistä kylille (jos jätti pyörän huoltoon), pysty aina sopimaan. Ja kuten niin usein, mitä enemmän asioi, palvelu parantui.
Mutta, stefat on sitten vaihdettu. 2,5h meni ensikertalaisella. Vehkeet löytykin sukulaiselta joten jatkossa huoltopaikka on onneksi tiedossa. Vaihto oli muuten (täältä saatujen ohjeiden ansiosta) simppeliä, mutta vanhan stefan ulosveto oli tuskaa. Vaikka kuinka yritin varovasti niin pieniä naarmuja ei voinut välttää. Stefa oli ku liimattu molemmisssa paikalleen. nyt sitten pelätään alkaako vuotaa... kop kop.
Mutta jos ei harrastele, ei opi ja jos ei opi, ni täytyy olla ammattilainen?!
Niin ja huoltovehkeistä, ruuvipenkki oli must. Se yläkorkkikin oli sen verran lujassa että olis tarvinnu (entisaikojen) Tony Halmeen pitämään putkea paikallaan.
t. jusna, köyhä mutta harrastelija
Rikun huoltoon yritin ensin mutta siellä oli niin ruuhka että ymmärrän kun eivät ehtineet jeesata. Mutta palvelu on ollut hyvää aikasemmin. Esim. syksyllä kun mokasin öljyn vaihdossa eli olin laittanut öljypropun liian löysälle ja se katos ajossa ni sain Rikun huollosta sytytystulpan veloituksetta (KYLLÄ!) joka ajoi öljypropun virkaa ja ajaa muuten edelleen. Ja muutenkin on jaksettu kuunnella typerimpiäkin kysymyksiä viisastelematta.

Palvelusta tuli mieleen joensuulainen, yleisesti arvostettu huoltofirma. Äijä oli ku perseeseen ammuttu eikä ikuna varmaan hymyillyt mutta huolto kyllä pelas ja hinnoista ym. asioista kuten esim. kyydistä kylille (jos jätti pyörän huoltoon), pysty aina sopimaan. Ja kuten niin usein, mitä enemmän asioi, palvelu parantui.
Mutta, stefat on sitten vaihdettu. 2,5h meni ensikertalaisella. Vehkeet löytykin sukulaiselta joten jatkossa huoltopaikka on onneksi tiedossa. Vaihto oli muuten (täältä saatujen ohjeiden ansiosta) simppeliä, mutta vanhan stefan ulosveto oli tuskaa. Vaikka kuinka yritin varovasti niin pieniä naarmuja ei voinut välttää. Stefa oli ku liimattu molemmisssa paikalleen. nyt sitten pelätään alkaako vuotaa... kop kop.

Niin ja huoltovehkeistä, ruuvipenkki oli must. Se yläkorkkikin oli sen verran lujassa että olis tarvinnu (entisaikojen) Tony Halmeen pitämään putkea paikallaan.
t. jusna, köyhä mutta harrastelija
- elämä on kuin hevospooloa piraijoiden kanssa -