onko jollain ollut takana 190/50 ko. Pirellin rengas??
Meinaan ilman tota P merkintää???
Kattelin vaan tuoteluettelosta että ko. rengasta on saatavana kahta mallia?
Toinen malli on P merkintä, eli mm.Hayabusa!!
Ostin vaan saksasta pari takakumia ja niissä ei ole tota merkintää!, eli onko ne huonoja??????
Kertokaa viisaat! http://www.duell.fi/mediali....rr}.pdf
sivulta 3.
P versiossa suurempi kantavuus. Eli jos et ole emäntä kyydissä kolmen laukun kera lähdössä Saksaan ajamaan 300km/h niin ei pitäisi olla hätää. Lisäksi Diablo Corsaa ei saa P versiona, pelkästään normaali Diabloa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:P versiossa suurempi kantavuus. Eli jos et ole emäntä kyydissä kolmen laukun kera lähdössä Saksaan ajamaan 300km/h niin ei pitäisi olla hätää. Lisäksi Diablo Corsaa ei saa P versiona, pelkästään normaali Diabloa.
Eipä ollut hätää tuossakaan. Tosin ei ollut kovat sivulaukut eikä ihan kolmeesataa. Mut kolme laukkua, kyytiläinen ja >250 ja hyvin pelitti.
Michelin Pilot Sport HPX 200/50-17 kesti semmoset 4500km enkä burnannu...
Oli ihan surkee! Ei mitään pitoo, ainoo mis oli hyvä ajaa oli kovaa ja suoraan kuivalla asfaltilla, nyt testissä Diablo P
valtsu1300r kirjoitti:Mitään ratarengasta en oo hakemassa, vaan mieluummin sporttista katurengasta joka on hyvä ajaa matkaa ja kestää
Noilla kriteereillä suosittelen kokeilemaan takarenkaana Bridgestone Battlax BT 020 gummia... etusena 020 ei kannata ottaa, kestää mutta kuluu nopeasti aalloille --> tulee ikävä ajettava. Mulla edessä on nyt pyörinyt BT 014, pehmeämpi mutta hyvä pito.
Ja tuo alkuperäinen takanen BT56 on tosiaan aika äkisti häviävää sorttia...
Mulla oli tuo Bridgestone Battlax BT 020 takakumi. Viimesyksynä vaihdoin alle ja 3420km se kesti, tänään vaihdoin diablon alle. En kyllä voi suositella tuota Bridgestonee
Olen ajanut useamman setin Battlax BT 020 kumeja, takanen kesti keskimäärin 8000 km ja etusella pääsi +15tkm. Mielestäni hyvinkin toimiva monikäyttörengas busan alla, tuo takanen. Etukumes tuppaa kulumaan aalloille jos ajaa ohjepaineella tai alle sen. Vakio BT 56 kesti takana vajaat 5 tkm.
Kannattaa muistaa että asfaltti syö mopon renkaat näin keväällä hyvin nopeasti, johtuen nastarenkaiden aiheuttamasta pinnankarkeudesta. Samalla kumilla voi päästä jopa tuplamatkan loppukesästä.
-Artsi- kirjoitti:Kannattaa muistaa että asfaltti syö mopon renkaat näin keväällä hyvin nopeasti, johtuen nastarenkaiden aiheuttamasta pinnankarkeudesta. Samalla kumilla voi päästä jopa tuplamatkan loppukesästä.
Näin on. Syksyllä takakumi(orkkis) oli vielä hyvässä kunnossa 6 tkm:n jälkeen, mutta tämän kevään 1,5 tkm on syöneet sen melkoisen kantikkaaksi.
On kokemusta. 4 edellistä rengasta olleet kaksisatasia, ja kun tuo loppuu, niin paluuta ei ole. 200 leveä on _huomattavasti_ kankeampi taittaa mutkiin.
Tietty sillä mitään väliä oo, jos ajat pelkää suoraa :laugh:
Mulla oli Z6 Roadtec takana, ja kesti 9tkm!! Mielestäni h...vetin hyvin! Oli viimekesänä baanalla välillä vauhtiakin, ja senkin kesti. Nyt kokeilussa 180/55 Misukan Pilot Sport HPX, kun HALAVALLA sain!!!
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Onkos kellään kokemuksia busassa diablo supercorsasta busassa? Ite aattelin noita seuraavaks. Nyt alla batlacssin 020 ja vähän kovilta ja kaarteissa liukkailta tuntuvat eli liian kovat. Kestävyydellä ei mulla merkitystä kunhan esim radalla pitoa riittäis..