Pörssifoorumi

Foorumin ylläpidon foorumi
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Täysin samaa mieltä Rheadin kans, puhelin numero on hyvä juttu monessakin mielessä... usko pois Jassu.
Jassu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jassu »

RHead kirjoitti:Tuota prepaid liittymä juttua ja huijareitten seuranta hommaa en ajattellut ollenkaan. Ideana oli vain että ois jouhempaa puhelimella tavoitella henkilöitä.

Joo, no mä kirjotin ton sen takia kun viikonloppuna mulle perusteltiin tuota <s>maili</s>numeropakkoa juurikin sillä että huijareiden olisi vaikeampaa täällä mellastaa kun pitää numero antaa - halusin sen takia hieman avata näkökulmaa että homma ei välttämättä ole noin yksioikoinen :)

Kun kauppaa tehdään niin valinnainen yhteystieto antaisi mahdollisuuden valita juurikin sen itselle parhaiten sopivan keinon - jos porukka on myymässä tuotetta ja huonosti mailin ääressä niin veikkaisin heidän antavan mieluummin numeronsa koska ultimaattinen tavoite on varmaan saada se tuote myytyä? Sitten on sellaisia jotka istuu 14h päivässä koneen ääressä niin maili on monesti parempi, monet eivät voi esim vastata puhelimeen aina.

Mutta kuten sanottu niin tämä on laajentavaa näkökantaa vaan, helpompaa se lienee myynti-ilmoja vahtiakin kun on laajempi skaala valita "pakollisista" :)

Eikä herneitä :p

Edited By Jassu on 1236627312
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
pocahontas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

Samaa mieltä ku vaikka tuo Artsi tuossa ylempänä. Jompikumpi tieto oltava.
Ja samoilla aaltopituuksilla RHeadin kanssa. Puhelinnumeron tarpeellisuus piilee just siinä että saa myyjän kiinnni.. Ei miullekaan tullu huijarit yms mieleen..
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus

http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
Jassu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jassu »

Ksthb kirjoitti:usko pois Jassu.
Jamppa, itsehän sä tota mulle perustelit niin avasin vain kantaani :) Ei tässä uskon asioissa onneksi olla (onneks) :D
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Jassu kirjoitti:Kun kauppaa tehdään niin valinnainen yhteystieto antaisi mahdollisuuden valita juurikin sen itselle parhaiten sopivan keinon - jos porukka on myymässä tuotetta ja huonosti mailin ääressä niin veikkaisin heidän antavan mieluummin numeronsa koska ultimaattinen tavoite on varmaan saada se tuote myytyä? Sitten on sellaisia jotka istuu 14h päivässä koneen ääressä niin maili on monesti parempi, monet eivät voi esim vastata puhelimeen aina.
Juurikin näin. Kyllä kai se myyjä itse parhaiten tietää millä hänet varmimmin tavoittaa. Ja jos ei tavoita, niin keltä muulta se on pois kun siltä myyjältä itseltään.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Timppa kirjoitti:
Jassu kirjoitti:Kun kauppaa tehdään niin valinnainen yhteystieto antaisi mahdollisuuden valita juurikin sen itselle parhaiten sopivan keinon - jos porukka on myymässä tuotetta ja huonosti mailin ääressä niin veikkaisin heidän antavan mieluummin numeronsa koska ultimaattinen tavoite on varmaan saada se tuote myytyä? Sitten on sellaisia jotka istuu 14h päivässä koneen ääressä niin maili on monesti parempi, monet eivät voi esim vastata puhelimeen aina.

Juurikin näin. Kyllä kai se myyjä itse parhaiten tietää millä hänet varmimmin tavoittaa. Ja jos ei tavoita, niin keltä muulta se on pois kun siltä myyjältä itseltään.
Tällaisella linjalla olen minäkin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Elikkä enemmistö on päättänyt että puhelinnumero tai sähköposti on ilmoituksissa.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Timppa
Site Admin
Viesti:

Tuota... mihinkähän nuo pörssifoorumin ohjeet on kadonneet, kun kuvauksessa oleva "Tästä linkistä....." ei johda mihinkään?

Jaa se linkki näyttäis vaan olevan väärin....

Linkki korjattu!

Edited By Timppa on 1309295384
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
jarim
Site Admin
Viesti:

Oisko sääntöjä hyvä tarkentaa sen verran että jos paikkakunta löytyy ilmoittajan profiilista niin sitä ei silloin ole pakko erikseen myynti-ilmoitukseen laittaa?
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Käy kyllä tuokin jos vai niin muut haluaa.
Mut jos ite oon ostamassa jotain niin en jaksa kattoa profiilia missä asuu. Kaikissa isoissa palveluissakin näkee suoraan missä tavara kaupataan. Ja suurimmalla osasta foorumeista myös on tuo paikkakunta pakollinen.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
jarim
Site Admin
Viesti:

No joo, voi olla tiete selkeämpi pitää noin ku on jo.
Timppa
Site Admin
Viesti:

RHead kirjoitti:Mut jos ite oon ostamassa jotain niin en jaksa kattoa profiilia missä asuu.
Jos itse olen OIKEASTI ostamassa jotain, niin jaksan kyllä katsoa profiilista, missä asuu!
Tässähän lienee ongelmana se, että kuin monella profiilissa on paikkakunta mainittuna...
Vastaa Viestiin