Kylläpä meinas eilen vituttaa ku rupesin irroittaan turbosatsia pyörästä vaihtaakseen hukkaportinkellon. Pakoputki piti irroittaa ja sen luulisi lähtevän ihan luonnollisesti irti. Vaan eipä SAATANA lähtenytkään. Näin kävi kaikille kolmelle rosteri pultille,prkl!
No nyt on onneksi korjaustoimenpide tehty ja kaikki pultit on saatu kolmentunnin ähellyksellä irti,ja vieläpä on kierteetki tallessa Että tällanen tapaus. Eipä mene enää rosteripulteilla kiinni ja kuparitahnaa väliin
ei mihinkään rosteripultteja
ainakaan sellaseen paikkaan joka pitää joskus saada auki
jos rosteripultti kerran "kiljasee" kiristettäessä ei aukee sen jälkeen millään
Heksa kirjoitti:ei mihinkään rosteripultteja
ainakaan sellaseen paikkaan joka pitää joskus saada auki
jos rosteripultti kerran "kiljasee" kiristettäessä ei aukee sen jälkeen millään
Näissä rostereissä kuuluu käyttää esim Wurth HSP 1400 kiinnileikkautumisen esto ainetta, vuosienkin päästä saa auki rst pultin valuraudasta.
No tähän Jonnen juttuun ei olisi tuo em kyllä auttanut
Voihan vitti että meinas taas revetä perse ku meuhkasin tuon busan kans. Meinaan kaikki alkoi olla taas onnellisesti läjässä,niin hokasin et mikä vitun letku vielä törröttää koneen kupeessa. Niin sehän olikin turbolle menevä öljyletku joks tulee todella hankalaan paikkaan. Ei muutaku kaikki taas irti, voi vittu. No sekin homma on nyt tehty ja pyörä käy jo. Huomenna testaileen nouseeko paineet. Nyt vois helposti vetää kopan suunmyötäsiä.
Nyt ei vitututa enää ollenkaan . Tänään on päästy testailee pyörää ja säätään ahtoja.
Kyllä se on taas kiva ajaa ku keulii kolmosella kaasusta :p . Ja ahdot nousee.
Eli kokonaisuutena hukkaportinkello antoi myötä.
ysi-ärrä kirjoitti:Nyt ei vitututa enää ollenkaan . Tänään on päästy testailee pyörää ja säätään ahtoja.
Kyllä se on taas kiva ajaa ku keulii kolmosella kaasusta :p . Ja ahdot nousee.
Eli kokonaisuutena hukkaportinkello antoi myötä.
Loppu hyvin, kaikki hyvin
Kannattaa joo käyttää aina jotan lubrikanttia noissa ahtimeen liittyvissä kierteissä, oli ne sitten mustaa, kirkasta, galvanoitua tai jotain siltä väliltä. Kuumuudella ikävä taipumus lukita kierteet pysyviksi liitoksiksi ilman luistoainetta.
Ite laittanu joko kupari- tai alutahnaa, mutta kuten aiemmin todettiin, vielä paremmin noihin sopivia on saatavilla.
Kävin kyselemässä autoliikkeistä vaihtoa busa-->auto ettei tarvitse talvea säilöä pyörää+vakuutuksia. Lopputulos, ei kiitos tai sitten yritettiin puoleen hintaan tarjota
Pitäköön tunkkinsa, meikä poika ajaa ton loppuun :rasberry:
Meinasin taas joutua väittelykierteeseen päivän selvistä asioista jonkun homon kanssa joka ei näe moloonsa pitemmälle, mut eipä tarvinu, kun ne keiden mielipide merkitsee jotain on asioista oikeasti jyvällä, eli tämä olis tavallaan kuulunu positiivisiin.
Päähän ottaa Nokian puhelintoiminnan rippeiden myynti, oon ollu tähän saakka kotimaisten tuotteiden kannattaja, missä vaan pystyny. No, ST1 on ykkösfirma mulle nyt.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Meinasin taas joutua väittelykierteeseen päivän selvistä asioista jonkun homon kanssa joka ei näe moloonsa pitemmälle, mut eipä tarvinu, kun ne keiden mielipide merkitsee jotain on asioista oikeasti jyvällä, eli tämä olis tavallaan kuulunu positiivisiin.
Päähän ottaa Nokian puhelintoiminnan rippeiden myynti, oon ollu tähän saakka kotimaisten tuotteiden kannattaja, missä vaan pystyny. No, ST1 on ykkösfirma mulle nyt.
Juuri näin.
Itekin aina hommannu Nokialaisen itelle ja orjille niin kauan kuin kännyköitä ylipäätään on ollu kaupan. Mun eka kannettava oli muuten Mobira ja maksoi sen noin 10 000 markkaa, joka aloittavan yrittäjän taskusta oli siihen aikaan aikas paljon, aika oli sitä kun vappulehden välistä sai taskumattikännyköitä, eli noin 90-luvun alku. Toisaalta, eihän se nykyrahassa kuin joku 1500 euroa.
Mutta vituttaa noi muutkin jutut joista satuit mainitsemaan, kannattais olla niinku mummo joskus kuulemma mutsille opetti, eli suu supussa ja haarat kiinni, eikä takki auki ja suu vaahdossa, jos ei oo mitään annettavaa :laugh:
snuggles kirjoitti:Meinasin taas joutua väittelykierteeseen päivän selvistä asioista jonkun homon kanssa joka ei näe moloonsa pitemmälle, mut eipä tarvinu, kun ne keiden mielipide merkitsee jotain on asioista oikeasti jyvällä, eli tämä olis tavallaan kuulunu positiivisiin.
Juuri näin.
Itekin aina hommannu Nokialaisen itelle ja orjille niin kauan kuin kännyköitä ylipäätään on ollu kaupan. Mun eka kannettava oli muuten Mobira ja maksoi sen noin 10 000 markkaa, joka aloittavan yrittäjän taskusta oli siihen aikaan aikas paljon, aika oli sitä kun vappulehden välistä sai taskumattikännyköitä, eli noin 90-luvun alku. Toisaalta, eihän se nykyrahassa kuin joku 1500 euroa.
Mutta vituttaa noi muutkin jutut joista satuit mainitsemaan, kannattais olla niinku mummo joskus kuulemma mutsille opetti, eli suu supussa ja haarat kiinni, eikä takki auki ja suu vaahdossa, jos ei oo mitään annettavaa :laugh:
Ei näytä mummon opit äitille ihan perille männeen,ainakaan haarojen osalta
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Juuri näin.
Ei näytä mummon opit äitille ihan perille männeen,ainakaan haarojen osalta
Ei kun mä tulkitsen sen niin että ehkä sillä oli jotain annettavaa, en tiedä.
Anyway, tyhmä heitto pikku kaljoissa jonka olisin aamulla poistanut, kuten niin monet muutkin kommentit joita satun joskus Karhuissa jakelemaan