Hatun nosto niille jotka ostavat uusia pyöriä ja vielä ylemmäs niille jotka vielä varustelevat ne kaikilla hilppeillä. Itse meni 2 uutta kawaa ennen kuin ymmärsin ettei enään ikinä uutta. Olen ymmärtänyt ettei Jukkis taida pyöriään hirveesti tuunata koska väri vaihtuu joka vuosi mutta säästäpähän ainakin varusteiden hinnan koska niistähän vaihdossa ei juuri hyvitetä vaan menee avustuksena seuraavalle omistajalle. Liikehän varusteista sitten lisää myyntihintaa muutaman satasen ja varustelistasta saadaan pitkä.
zeta1 kirjoitti:Hatun nosto niille jotka ostavat uusia pyöriä ja vielä ylemmäs niille jotka vielä varustelevat ne kaikilla hilppeillä. Itse meni 2 uutta kawaa ennen kuin ymmärsin ettei enään ikinä uutta. Olen ymmärtänyt ettei Jukkis taida pyöriään hirveesti tuunata koska väri vaihtuu joka vuosi mutta säästäpähän ainakin varusteiden hinnan koska niistähän vaihdossa ei juuri hyvitetä vaan menee avustuksena seuraavalle omistajalle. Liikehän varusteista sitten lisää myyntihintaa muutaman satasen ja varustelistasta saadaan pitkä.
Ei kyllä liikkeet hyvitä asiakkaalle tosiaan varusteista mitään, että ne kannattas myydä erikseen. On Jukka joskus tuunaillukkin busia Vuonna miekka ja kirves sain bb-pytyn Jukan tuunaamalla busalla Jukka tuunas ja mie ostin sen sitte Heinolta. Mutta se oli sitä aikaa kun vakiovärillä vielä pärjäs niissä mittelöissä, hyvä että kehitystä on tullu sillä(kin) rintamalla
zeta1 kirjoitti:Jukkis taida pyöriään hirveesti tuunata koska väri vaihtuu joka vuosi mutta säästäpähän ainakin varusteiden hinnan koska niistähän vaihdossa ei juuri hyvitetä vaan menee avustuksena seuraavalle omistajalle. Liikehän varusteista sitten lisää myyntihintaa muutaman satasen ja varustelistasta saadaan pitkä.
kyllä jukkis niihen ennenvanhaan laitto kaikki kromihilut mitä ebay tunsi... ormu,kumu, valco,black rominiumi. tähän viimeseen ei laittanu juuri mitään. yleensä kyllä tuusas niitä isolla rahalla rominiumi
zeta1 kirjoitti:Jukkis taida pyöriään hirveesti tuunata koska väri vaihtuu joka vuosi mutta säästäpähän ainakin varusteiden hinnan koska niistähän vaihdossa ei juuri hyvitetä vaan menee avustuksena seuraavalle omistajalle. Liikehän varusteista sitten lisää myyntihintaa muutaman satasen ja varustelistasta saadaan pitkä.
kyllä jukkis niihen ennenvanhaan laitto kaikki kromihilut mitä ebay tunsi... ormu,kumu, valco,black rominiumi. tähän viimeseen ei laittanu juuri mitään. yleensä kyllä tuusas niitä isolla rahalla rominiumi
Joo näkyjään kunnolla on tuunattu. Näin muillakin on mahdollisuus päästä hienoihin pyöriin kiinni.
Nykyään niin persaukinen ettei pysty tuunaamaan enää.. mutta jotain tarttee tähänkin uutukaiseen keksiä.. ja corvette haukkaa osan harrasterahastosta...