Tässä hiukan jälkijunassa kokeilin josko tunnarit vielä skulaa...., ja skulaahan ne....)
Myin Ormuni viime keväänä Oulun seutuville (toivottavasti arvostaa Agostinin, Kallion ja Länsivuoren nimmareita tankissa) ja sitten tulikin ongelma mitä harrastaisi >300.000 mp kilsan jälkeen??? Tulihan niitä mustalla ja ormullakin yhtensä 130.000km.
Sitten keksin, että 60- ja 70-luvun "turvallisempi" harrastukseni on kuin nakutettu entiselle Busamiehelle...
Liityin nimittäin veteraanimäkihyppääjiin ja nyt on menossa kova jepen kropan painon pudotus ja jänteiden venytys....
Kerron tämän vain sen vuoksi, että tavoitteita pitää olla ja minulla se on nyt aika korkealla. Tarkoitus olis loikata
Lahden betonista MM vuonna 2017 kun itse täytän samalla 9.3. 60v.
Jossain vaiheessa kirjoittelen jonkinlaista blogia aiheesta, mutta ongelmana on, että mille helkutin alustalle sen teen..., help!
Tausta jutulle on enemmän kuin kunnossa, koska coutsit ovat alan huippua..., nimiä en voi kertoa ilman kyseisten lupaa...
Mutta pidemmittä jorinoitta!
Busailu oli aivan helvetin hauskaa, mutta jostain ihmeen syystä kilsat vain tuli yht äkkiä täyteen. Jos joskus mp:n vielä hommaan niin se on ehdottomasti Hayabusa!! <3
Ajelkaa varovasti ja pitäkää tiukasti koteistanne kiinni!!
Mä hyppäsin kanssa Lahessa nuorena miehenä mäkeä. Voitin jopa lahden mäkipäivät kaksi kertaa: alle 8 ja alle 10v. sarjoissa vuonna -78 ja -80. Pidin sitten vuoden tauon joskus v. -83-84 ja aloitin uudelleen. Heti k50 mäkeen (pienin niistä Lahen kolmesta isosta mäestä), laskin persliuku-tyylillä melken kurat housussa alas ja ura hyppääjänä oli sitten siinä.
Mutta mahtavaa nähä jonkun innostuvan uudestaan. Jää itseltä vain haaveeksi.