Hmm, voisipa varmaa ittes tutustuttaa..
Eli ny toinen kausi 99 v busalla...
2017 tulee 6 kausi pyörällä ja ku kaveri onnistu kaatamaan 2015 syksyllä edellisen pelin niin oli pakko hankkia uusi.
En kyllä ajatellut ihan busa silloi, mutta talvella yxi punainen kauneus iski silmänsä niin että veti pasmat sekaisin...
2016 Kevällä niin bussilla ja laivalla viroon pyörä hakemaan...
Otin kaverin mukaa ku joteki pelkääsin että blondille naiselle on hyvää vähän tehä huijausta hinnasta ku minulla sitä tuuria on ollut aiemminkin niin esiteltiin että pyörä myydään pariskuntaan ja miehestä tulee omistaja, en uskallut ees sanoo että se minun ihastus on... Istuin kyllä pyörän päällä hetkisen mutta ei tehty koeajoa ku se ei ollut kilveissä..
Niin katsastuskontorin edessä ku myyjä pisti sen käyntiin ja oli lähtenyt vekee niin rupes pikku hilja ymmärtys aivoihin kiertelemään niinku mato..
"mitä hittoa mä olen tehnyt.. ta on Vi**un monsteri.. perhana.. se jo syö toiset pyörät aamupalaksi ja niin moneen auton välipalaksi.. onko minusta siihen."
Nyt rupes vasta kunnolla pelottaa.
Eka 50 km jännittii todella pahasti. Kädet,jalat aina tärisii sun muut... Niinku eka treffi joku ison ihastuksen kanssa..
Mutta ylpeys ja ihastus... Ja pelkään aina mut en anna periksi.
En ole mikä huippu osaavaa mutta mutkat sun muut tähän asti edellisilla pyörillä on mennyt Aika itsevarmasti .. hmm.. Paitsi tuo yx mutka mihin toi eka pyörä jäi
Vie keskeen kesää mutkissa pyörähtely joteki jännitti ku ei uskallusta ollut riitävästi... Mut kesän lopuksi olin itse vie enemmän rakastunut siihen kun kauden alussa. On tä makee peli.
Ainoa miinusta että niska vie kipeeksi isolla tiella. Pitäää tutkia niitä kahvakorutus juttuja.
Kohti keväättä odotelussa...Jännityksellä..
Ehkä jos muuta ei tuu etee ja kerkeen kasaa enemmän itsevarmuutta, ja pääsee ylitte ujotuudesta niin tavataa Kemoralla... Hitasajolla tietenkin :laugh:
Jaahas, siitä nyt tuleekin se on hauska kunnes asia on hallussa
Noh saa nähä... pitäis sit ilmeisesti se Kemorakin käväsee katselemassa.. ei kyllä kaukaa kotoa oo
Jännittää kyllä jo ajatus asiastakin, ku mä niin huono neurootista uusien juttujenkaa.. Ja ujottelee kovaa
Tuli toteutettua yksi isoimmista haaveistani ja vaihdoin Suzuki Bandit 1200 vuoden 2007 hayabusaan! Eli morjesta vaan kaikille!
Ja busa ollut nyt taloudessa toukokuusta lähtien...on se vaan hieno pyörä
Terve vaan kaikille!
Keväällä 2017 tuli haave toteen ja hankin ensimmäisen ison pyörän kevarin jälkeen ja busa tuli hommattua.
Väliä tietenkin 20 vuotta kevariajoista ja kokemus isommista lähes 0. Tästä johtuen kesä 2017 meni tuntumaa hakiessa.
Pyöränä gen1 -05 joka ollut aiemmin ilmeisesti jollakin foorumilaisella turun seudulla. Ajettuhan tuolla on 98tkm.
Varkaudessa vaikutan joten morjestellaan jos törmäillään.