Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Maltilliset kierrokset oli, en kattonu kiekkakelloo mutta sanoisin että alle 7000rpm ja oli aikasemmin korkeammallekin ollut. Noh, näkee myöhemmin kunhan saa konetta auki.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 678
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Jape79 kirjoitti:Maltilliset kierrokset oli, en kattonu kiekkakelloo mutta sanoisin että alle 7000rpm ja oli aikasemmin korkeammallekin ollut. Noh, näkee myöhemmin kunhan saa konetta auki.
Jopas vastustaa, oliko jo säädetty ?
kuvaus sopii että leikkasi kiinni, ventiili törmää mäntään,
jakokettinki solmussa

toivotavasti ei mitään noista
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Ei nyt ollut mikään edellä veikattu vika, taidan myydä koneesta kaiken myytävän pois ja ostan vakion tilalle :p��sein��n: Jos pääsisi enempi kun 1000km ennen täyttä remonttia...

Napsista
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No jopas, enpä ole ennen tommosta nähny. Onko tuon veivin laakerit leiponu kiinni?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Ensin luulin että laakeri ois leiponut kiinni, mutta kun ei, akseli oli poikki :shocked: Tuon reunan on jyystäny se katkennu akseli.

Kk- laakeri

En tiiä miten tuo voi olla ees mahollista, kampuran pitäs olla koneen kestävin osa ???




Edited By Jape79 on 1589733654
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Miten se reunimmainen runkolaakeri?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

On kyllä ihmeellisesti mennyt ja vielä melko paksusta kohdasta. Ei kyllä uskoisi että ilman laakerin hirttämistä olisi napsunut mutta kai se alkaa olemaan kaikki mahdollista tuon kanssa.
1340R86
Viestit: 678
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Jape79 kirjoitti:Ei nyt ollut mikään edellä veikattu vika, taidan myydä koneesta kaiken myytävän pois ja ostan vakion tilalle :p��sein��n: Jos pääsisi enempi kun 1000km ennen täyttä remonttia...

Napsista

Jotain pois tasapainosta värinöitä ?
nyt tai joskus aiemin ja siitä alku,

huolto väli kyllä käy liian lyheksi että siinä mielessä vaikoista voisi olla enemään iloa

ikävää miten yhteen koneessen voikin noin paljon vaivoja mahtua

E: joku päittäinen isku kampurran päähän jaa sittä alku särö




Edited By 1340R86 on 1589740997
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

No huhhuh, en ole kans tuommoista nähnyt.

Sen mitä tiedän tuosta akselista niin ei mitään hittiä ole saanut vuosien varrella.
Samanlaisella kampiakselilla on ajettu turbosta ulos kovia lukemia ja pysyny nipussa.
On niin huono karma ollu nyt tuossa koneessa, tätä lukiessa en ole uskaltanu omaa edes startata kun hieman taikauskoinen, jos nyt on kaikenpuolin paska vuosi menossa, tähdet väärissä paikoissa.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Muistaakseni tämä kampura oli niitä Englannista ostettuja mitä ne purki uusista koneista kun tekivät stroukkeja Radical autoihin.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mulla on omassa kanssa Radical Performancelta tullu akseli.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Särkyikö moottorista lohkot myös?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Kyllähän tuo katkennut akseli jyrsi reunimmaiseen laakeripesään pienen orkosen. Annoin kaupantekijäisenä vaihteiston mukana, saa uusi omistaja mittailla tekeekö noilla mitään vai ei :p

Kaveri tulkkasi tuota murtumaa jälkien perusteella. Akselissa oli ollut murtuma jo jonkun aikaa, tumma alue kohdassa kaksi ottanut väriä öljyn epäpuhtauksista. Siitä murtuma edennyt nopeasti kohtaan yksi jossa repäisyjälki kun akseli katkesi lopullisesti. Kello 10 huitteilla kuulemma jotain mistä murtuma saattanut saada alkunsa. Mene ja tiedä, en oo tarkemmin katsonut.

Murtuma

Näyttää sille että tilalle taitaa tulla gen2 tekniikka putkivirinä nyt näin alkuun ainakin ???
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tekniikka sähköineen jne?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Joo, löysin bolt-on tekniikan sähköineen kaikkineen.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vastaa Viestiin