Kierrosrajoittimen nosto, alle 2 euroa ;-)) - 1999-2002

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Tuo että otsikot näkyvät mutta sisältö ei olisi iso parannus jos turbomiehet niin haluavat. Käsittääkseni tuo on mahdollista useimmissa foorumikoneissa toteuttaa.

Lisäksi useimmissa foorumeissa voidaan helposti perustaa niin sanottuja suljettuja ryhmiä joiden luominen on todella yksinkertaista tai sitten voidaan näyttää kaikki aiheet mutta rajoittaa luku- ja kirjoitusoikeuksia.

Tämä foorumi on toteutettu ikonboard:n koneella joka on käytössä myös moottoripyörä.org:ssa. Tämän foorumikoneen sivuilla sanotaan seuraavasti liittyen ominaisuuksiin:
- Restrict reading, writing and replying attributes for each forum
- Create an unlimited amount of forums
- Re-order edit and delete forums at any time
- Set read, reply and write permissions for each forum

Eli mahdollista on...




Edited By PetriK on 1193648881
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Asia toteutettu.. Eli turbo-osioon ei tarvitse salasanaa enää. Ja ne jotka haluaa sinne tunnukset ottaa yhteyttä.



Edited By RHead on 1193662221
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Aloitusviesti poistettu koska se oli siirretty turbofoorumiin kysymättä kirjoittajan lupaa. En tule kirjoittamaan tämänkaltaisia asioita foorumiin jonne ne eivät otsikon puitteissa sovi.

Ylläpito ottanee yhteyttä jos haluaa asian sopia muuhun suuntaan.

t, PetriK




Edited By PetriK on 1193659877
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Noh tässä sit tuli lukihäiriö. Luin nimenomaan että tämä ois viisainta siirtää tonne turbo-osiolle koska tämä koskee nimenomaan niitä mutta korjataan asia niin ei jää hiertämään.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

OK - mutta laittaisitteko nyt pystyyn suljetun ryhmän.

Me tarvitaan asap jotain joka on nimeltään esim. "moottorinohjausyksikön salaisuudet" jonne pääsy pitää rajata todella tarkkaan koska sinne tulee materiaalia jota ei vaan voi laittaa julkiseen jakoon. Tulokset kyllä tulevat kyllä julkiseen jakoon julkisesti. Tähän ryhmään tunnuksien myöntäminen pitäisi tehdä käyttäjätunnuskohtaisesti joita on ehkä noin kymmenen joilla on tarve tämän tasoiseen materiaaliin, pelkkä salasanalla suojattu ei riitä.




Edited By PetriK on 1193662995
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Tuohon täytyy jonkun viisaamman perehty että saa tehtyä suljetun ryhmän sillei että kyseinen henkilö pääsee myös turbo-foorumille ja suljettuun.. vaikka 10 onkin uskon että 10:nen joukossa on ainakin 1hlö joka myös turbo-osiota lukee
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

OK - no laita pystyyn salasanalla suojattu näin alkuun ja pistä mulle maililla se salasana niin jaan sen ja päästään eteenpäin tässä moottorinohjausyksikön purkamisessa. Otsikot saa näkyä mun puolestani julkisestikin.

Muille viestiketjua lukeville tiedoksi että tuollaisesssa ryhmässä puhutaan biteistä ja assemblerista - joten paljosta ei jää paitsi. Ja tosiaan heti kun on tuloksia niin ne varmasti aina julkistetaan...

EDIT - kyllä mäkin satunnaisesti luen Turbofoorumia ;-))




Edited By PetriK on 1193664149
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin