Sivu 15/15
Lähetetty: 24 Helmi 2009, 08:46
Kirjoittaja hanhiha
Onko tämän päivän hinnoissa kuinka paljon muutoksia suuntaan tahi toiseen jos haetaan n.10-15%(takapyörähv teholisäystä) ja vääntöpuolelle n20% korotusta ostotyönä
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Lähetetty: 24 Helmi 2009, 09:00
Kirjoittaja Jorgos
hanhiha kirjoitti:Onko tämän päivän hinnoissa kuinka paljon muutoksia suuntaan tahi toiseen jos haetaan n.10-15%(takapyörähv teholisäystä) ja vääntöpuolelle n20% korotusta ostotyönä
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Samaa mietitään täällä, eli paljonkos tuollainen kustantaa jos sellaisen teettää? Varmasti aika paljon hajontaa kustannuksissa mutta noin mututuntumalta? Aika vähän on vielä näkynyt noita gen2 busseissa?!?
Edited By Jorgos on 1235458885
Lähetetty: 24 Helmi 2009, 09:38
Kirjoittaja 107-1089231881
hanhiha kirjoitti:Onko tämän päivän hinnoissa kuinka paljon muutoksia suuntaan tahi toiseen jos haetaan n.10-15%(takapyörähv teholisäystä) ja vääntöpuolelle n20% korotusta ostotyönä
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Jep, putkisto/nokat tarvii tehon lisään. Vaikutus alueelle 4000 rpm ylöspäin.
Mikäli alakierros alueelle haluaa lisää vääntöä niin 1400cc ryhmä näitten lisäksi on on tarpeen.
Hinta haarukka uusi putkisto/käytetyt nokat settiin, ecu säädettynä, avaimet käteen periaatteella alkaen n.2 Ke
Tällä setillä päästään lähelle K8 tehoja. Ryhmän kans hiukan ohi...
Lähetetty: 24 Helmi 2009, 12:27
Kirjoittaja hanhiha
Kansiset viriä tässä lähinnä miettinytkin
Jampalla tuntus toi puoli olevan hallussa 