BusaToni kirjoitti:Toinenkin Bussi kuski ilmoittautuu... Ollut kohta 3viikkoa vm.05 mihinkään toiseen en vaihtais.
Uusi bussikuski ilmottautuu
- firefighter22
- firefighter22
- busapappa2
Heps ! Kyl tää "DÖSÄ" ensipyörästäKIN käy, MUTTA kantsii pitää järki mukana ja kaasukäsi vakaana. TEHOA on, jo ihan vakiossakin.
Olen jo vanhimman tyttäreni ja hänen avomiehensä "aivopessyt" ottamaan ekax pyöräx Bussin, koska tehopainosuhde on kuitenkin älykkäämpi, kuin joissain ylitehoisissa ja alipainoisissa 600 :ssa, jotka keulii ja hyppii kuin heinäsirkat.
( Myöhemmin sitten toisenkin, koska huippukuntoisia vaihdokkeja ON sattuneesta syystä ja paljon, sekä hinta laatusuhde ylivertainen ).
Omassani kiilto sen kuin lisääntyy ja kilsoja takana reilu 54tkm, sekä edelleen vain kulutusosia vaihdettu, mutta meno eikun paranee....... vai tuntuukohan se vain siltä ?
Kuitenkin onnea ja turvallisia kilometrejä kaikille uusille, kuin myös kokeneemmille "Nisteille" .
On se niin hyvä.................

Edited By busapappa2 on 1193373309
Olen jo vanhimman tyttäreni ja hänen avomiehensä "aivopessyt" ottamaan ekax pyöräx Bussin, koska tehopainosuhde on kuitenkin älykkäämpi, kuin joissain ylitehoisissa ja alipainoisissa 600 :ssa, jotka keulii ja hyppii kuin heinäsirkat.
( Myöhemmin sitten toisenkin, koska huippukuntoisia vaihdokkeja ON sattuneesta syystä ja paljon, sekä hinta laatusuhde ylivertainen ).
Omassani kiilto sen kuin lisääntyy ja kilsoja takana reilu 54tkm, sekä edelleen vain kulutusosia vaihdettu, mutta meno eikun paranee....... vai tuntuukohan se vain siltä ?
Kuitenkin onnea ja turvallisia kilometrejä kaikille uusille, kuin myös kokeneemmille "Nisteille" .
On se niin hyvä.................
Edited By busapappa2 on 1193373309
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
83-1192822679
busapappa2 kirjoitti:Olen jo vanhimman tyttäreni ja hänen avomiehensä "aivopessyt" ottamaan ekax pyöräx Bussin, koska tehopainosuhde on kuitenkin älykkäämpi, kuin joissain ylitehoisissa ja alipainoisissa 600 :ssa, jotka keulii ja hyppii kuin heinäsirkat.
Aivopesusta saatte syyttää nomad:ia.
-
114-1110096759
-
119-1192632071
- busapappa2
No sitä mieltä ainakin minä, että LOISTAVA valinta.
Lukuunottamatta, nuoruusvuosien hurjia ajokilometrimääriä jos jonkunmoisilla pyörillä, aloitin itsekkin 2002 mallin Bandiitista pitkän tauon jälkeen. 1200 Bandit on HYVÄ pyörä, ajo asento oli mulle selkävaivaiselle vain liian pysty, ja "Jotain" puuttui?
NO.......
300km koeajo K4 Busalla "se jokin" löytyi.
Tarinaa oon jauhanut jo liikaakin, joten totean, että minun mielestäni tällä hetkellä ei markkinoilta löydy ainuttakaan Supersport / Huippu matkapyörää, jossa Hinta / Ajo-ominaisuus / Tehot / Muunneltavuus jne. jne. olisi paremmin kohdallaan kuin Busassa. Saa toki olla erimieltä.
Se vaan on NIIN.................

Edited By busapappa2 on 1193492044
Lukuunottamatta, nuoruusvuosien hurjia ajokilometrimääriä jos jonkunmoisilla pyörillä, aloitin itsekkin 2002 mallin Bandiitista pitkän tauon jälkeen. 1200 Bandit on HYVÄ pyörä, ajo asento oli mulle selkävaivaiselle vain liian pysty, ja "Jotain" puuttui?
NO.......
300km koeajo K4 Busalla "se jokin" löytyi.
Tarinaa oon jauhanut jo liikaakin, joten totean, että minun mielestäni tällä hetkellä ei markkinoilta löydy ainuttakaan Supersport / Huippu matkapyörää, jossa Hinta / Ajo-ominaisuus / Tehot / Muunneltavuus jne. jne. olisi paremmin kohdallaan kuin Busassa. Saa toki olla erimieltä.
Se vaan on NIIN.................
Edited By busapappa2 on 1193492044
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
98-1197316477
Olet kääntyny oikealle tielle...busai kirjoitti:Terve vaan kaikki busanistit!!!
Minustakin tulee uusi sellainen tänään kun käyn salossa kirjoittamassa paperit K8:ta.
jammuja olen tähän asti harrastanut,tämä viimesin mikä menee nyt vaihtoon on R1,edeltäjiä oli TZR,FZS600,FZ6.
Jokin vaan kolahti tossa uudessa busassa,tulee pitkä kauden odotus.
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
-
98-1197316477
Jukkis kirjoitti:busai kirjoitti:Terve vaan kaikki busanistit!!!
Minustakin tulee uusi sellainen tänään kun käyn salossa kirjoittamassa paperit K8:ta.
jammuja olen tähän asti harrastanut,tämä viimesin mikä menee nyt vaihtoon on R1,edeltäjiä oli TZR,FZS600,FZ6.
Jokin vaan kolahti tossa uudessa busassa,tulee pitkä kauden odotus.
Olet kääntyny oikealle tielle...pistäppä galluppiin minkä värisen ja mistä oot oikein kotoisin
Väri on sini/musta ainakin alustavasti,sinisen ja valkoisen olen livenä nähnyt,olis kiva nähdä muutkin värit ennen kuin
lopullisen valinnan tekee,onnistuuko muualla kuin tampereen heinolla?ei millään viittis sinne asti lähteä täältä vihdin suunnasta.
Edited By busai on 1197392685
-
75-1198789104
Tervehdys kaikille,
en vielä ole Busan omistaja mutta ensi vuonna asia saattaa olla jo toisin ja sehän on......hetkinen.....ensi viikolla!!!
Näin uuden busan ennen joulua livenä ja sen koommin en ole nukkunut. Parinkymmenen vuoden takainen harrastus on ollut jok ikisen kevään painajainen ja viime keväänä kuume ei enää ole laskenut. Nyt se päätös on tehty, pyörä on pakko hankkia. Kysymys kuuluukin teille kokeneimmille busakuskeille, voiko Busan ostaa ajamatta? Parhaimmat pyöräkokemukset ovat niin kuin sanottu 2 kymmenen vuoden takaa (mm. CB 900F, CB 1100R, Z1300). Tosin parina viime kesänä alla on ollut BMW K1200S ulkomailla asuessani. Nyt iskin silmäni Busaan ja sen jälkeen en ole muuta ajatellutkaan. No, sanotte mitä sanotte, päätöksen olen tehnyt
terveisin Klasu
en vielä ole Busan omistaja mutta ensi vuonna asia saattaa olla jo toisin ja sehän on......hetkinen.....ensi viikolla!!!
Näin uuden busan ennen joulua livenä ja sen koommin en ole nukkunut. Parinkymmenen vuoden takainen harrastus on ollut jok ikisen kevään painajainen ja viime keväänä kuume ei enää ole laskenut. Nyt se päätös on tehty, pyörä on pakko hankkia. Kysymys kuuluukin teille kokeneimmille busakuskeille, voiko Busan ostaa ajamatta? Parhaimmat pyöräkokemukset ovat niin kuin sanottu 2 kymmenen vuoden takaa (mm. CB 900F, CB 1100R, Z1300). Tosin parina viime kesänä alla on ollut BMW K1200S ulkomailla asuessani. Nyt iskin silmäni Busaan ja sen jälkeen en ole muuta ajatellutkaan. No, sanotte mitä sanotte, päätöksen olen tehnyt
terveisin Klasu
Klasu kirjoitti:Kysymys kuuluukin teille kokeneimmille busakuskeille, voiko Busan ostaa ajamatta? Parhaimmat pyöräkokemukset ovat niin kuin sanottu 2 kymmenen vuoden takaa (mm. CB 900F, CB 1100R, Z1300). Tosin parina viime kesänä alla on ollut BMW K1200S ulkomailla asuessani. Nyt iskin silmäni Busaan ja sen jälkeen en ole muuta ajatellutkaan. No, sanotte mitä sanotte, päätöksen olen tehnyt
Bussi on helppo pyörä hallita, vaikka onkin tehokas ja iso.
Vastoin yleisiä ennakkokäsityksiä, busalla voi ajaa myös hiljaa ja asiallisesti.
Samat fysiikan lait siihen pätee kuin muihinkin pyöriin. Töhöilemällä sillä saa hengenkin pois ihan yhtä varmasti kuin muillakin pyörillä.
Suosittelen kuitenkin ehkä vähän pidempää seurustelua ennenkuin käy itse asiaan sen kaasukahvan kanssa...

Mukaan joukkoon vaan!