Päivän positiviiviset: - Mikä olikaan mieluisinta tänään?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Jukkis kirjoitti:Näitä onkin kaksi :;):
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/002.jpg.html
Tuo mustempi parempi noinninku visuaalisesti,,
75-1270297285

Viesti Kirjoittaja 75-1270297285 »

Eka lenkin kulutuslukema näytti 16,7. KÄÄK. Onko viimevuotiset bensat näin väljähtynyttä ja hupaa tavaraa...???

Totesin et se oli kuinka monta kilsaa pääsee litralla, eli todellinen kulutus noin 6 litraa/100 km. :D

Tripin näyttö oli vain jotenkin vaihtunut, kun nollailin lukemia. ???
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kaksysiysi kirjoitti:Eka lenkin kulutuslukema näytti 16,7. KÄÄK. Onko viimevuotiset bensat näin väljähtynyttä ja hupaa tavaraa...???

Totesin et se oli kuinka monta kilsaa pääsee litralla, eli todellinen kulutus noin 6 litraa/100 km. :D

Tripin näyttö oli vain jotenkin vaihtunut, kun nollailin lukemia. ???
Pidä kulutusnäytön kohdalla nollausnappia pohjassa niin kääntyy lukemat taas toisinpäin. En nyt varmasti muista mutta taitaa olla oletuksena noin ja akun irrotus esim. sen kääntää taas tommoseen asentoon.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
75-1270297285

Viesti Kirjoittaja 75-1270297285 »

En nyt varmasti muista mutta taitaa olla oletuksena noin ja akun irrotus esim. sen kääntää taas tommoseen asentoon.

OK. Täytyy seurata tilannetta, en mielestäni tarkoituksellisesti ollut vaihtanut näytön näyttämää. Akku oli kyllä irti talvella.

Edited By Kaksysiysi on 1270898222
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Mun käsittääkseni SE isompi luku on hetkellinen kulutus kuten autojen ajotietokoneissa ?? Ja tosiaan sen todellisen kulutuksen saat pitämällä napukkaa pohjassa muutaman sekunnin. Näin olettaisin. :;): Ja kuten jarim totesi, se näyttö voipi vaihtua esim. just akun irrotuksen tai jonkun muunkin syyn johdosta, esim. pitää napukkaa pohjassa liian kauan normaalikulutuslukeman aikana. Hetkellinen kulutus voi olla kovan kiihdytyksen jälkeen vaikka 25l/100km. :)
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
115-1267117771

Viesti Kirjoittaja 115-1267117771 »

Minä olen kyllä vähän sitä mieltä että se näyttää kilometrejä litraa kohden ja kun pitää reset nappia pohjassa se vaihtaa litroihin satasella (ainakin mun pyörässä)
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...ei näytä hetkellistä kulutusta busan mittari.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

sarkki kirjoitti:Minä olen kyllä vähän sitä mieltä että se näyttää kilometrejä litraa kohden ja kun pitää reset nappia pohjassa se vaihtaa litroihin satasella (ainakin mun pyörässä)
Muistelen niin etelliset k3,k6ja seiska menetteli niin ja tässä uudessa keksinnössä ei moista ihmettä oo ???
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Dösällä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Sain tänään Gassin rekisteröityä. Olis onnistunut huomennakin mutta kiirehdin hieman. Huomenna saa sitten sillä(kin) ajella missä lystää. Tyypitys, rekisteröinti ja kilpi päälle maksoi oikeaa konttoria käyttäen vähemmän kuin yksi ulkomaan päiväraha Virossa. Jesh!
AD/HD
115-1267117771

toimeve kirjoitti:...ei näytä hetkellistä kulutusta busan mittari.

juurikin näin.
busapappa2

No juu en vetoja ala lyömään, mutta jos nyt olettais näyttävän kilometrejä litroja kohden , niin aikas epäloogisen vaihtelevaa kun välillä se on 25 L välillä 15 L ja milloin mitäkin. ???

Itse oletan edelleen, että näyttää hetkellisen kulutuksen KOSKA mitä enemmään kiihytät / annat kierroksia , sitä suurempi luku .

Mutta muistaakseni tosta löytyy ihan faktatietoo Gen 1 Ohjekirjasta . Eli kirjaa käteen jolla sellanen olemasa on vielä. :bulb: :smoking:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Körmy

Viesti Kirjoittaja Körmy »

kyllä se Körmyn bussi ainakin näyttää toisena vaihtoehtona kilometriä/litra, EI hetkellistä kulutusta.
-K9-Turbo
115-1267117771

Jos se näyttäis hetkellistä kulutusta niin eihän se luku jäis siihen 16-17 tai mikälie, sen jälkeen kun mopo on sammutettu ja on pelkkä virta päällä. Mun tapauksessa ainakin oli näin ja muistaakseni näytössä lukee siellä yläkulmassa km/l
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

busapappa2 kirjoitti:

No juu en vetoja ala lyömään, mutta jos nyt olettais näyttävän kilometrejä litroja kohden , niin aikas epäloogisen vaihtelevaa kun välillä se on 25 L välillä 15 L ja milloin mitäkin. ???

Itse oletan edelleen, että näyttää hetkellisen kulutuksen KOSKA mitä enemmään kiihytät / annat kierroksia , sitä suurempi luku .

Mutta muistaakseni tosta löytyy ihan faktatietoo Gen 1 Ohjekirjasta . Eli kirjaa käteen jolla sellanen olemasa on vielä. :bulb: :smoking:
...älä sie pappakakkonen vetoa ala lyömhän, säästyy menovethen nekki rahat. Eli paremphan käythön ;) Sitä se Rodi kaipaa niinkö Busaki.

Sulla alakaa olemhan jo liian pitkä aika busan selästä pois, kun ei tuo mittari olettamallasi tavalla toimi, eli kiekkoja lisää ja lukemat nousee...se toimii justhin päin vastoin. Ja silloin son jo lookisempiki tuo km/litra -juttu?

Ja ohjekirjaa on selattu. Ei muuten uskalla noin varmasti ja vakaasti kirjottaa.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
busapappa2

Juu uskotaan veke, ja kuten totesin niin EN ala vetoja lyömään. Minibutjetilla koitan elellä, jotta sais taas yhen toiveen täytäntöön ?! :laugh:

Eikä tästä oo vuottakkaan kun vielä Walkkarilla päristeltiin. Vaihto tuli vasta S-joen Super Rallyn jäläkeen, kun mun frendit Epsanjasta oli täällä "pikkulomamatkalla" ! Torrevieja - Nordkap - Torrevieja ja sisälsi myös PALJON ajoo täällä Suomesa . yht. koko reisu 9600km . aika SISSEJÄ, ei voi muuta sanoo. :D :D pari enkkupariskuntaa, yx Espanjalainen nuoripari, 1 Policia local polliisi mies ( Antonio) , 1 valokuvaaja. yx España pari joka eros porukasta lapissa ja ajoivat Norjaa alas . Nämä liikenteessä isoilla Electra Glideillä, Eke täysin nakulla Softeilililla . Oli kuulemma "Gellit märkänä" Muutamaan kertaan. Mutta huikein saavutus jota kaikki ei ole meinannut ees uskoo, Minttu ( Silja ) ajo ton rundin -04 malli 883 sporsterilla, kyl on mimmillä luonnetta !! :;):
Vastaa Viestiin