Vanteiden kiillotus ? - Täsmä ohjeett !

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Väriasiat alkaa oleen jo kohillaan eli, mustaa, punaista ja valkoista tulee KAIKKIA ! Samoin teippaukset maalauksen jälkeen aion tyrkätä "Suomen parhaalle" teippi ja kalvo "äijälle", saa niihinkin samat värit ja oman signeerauksen joka näky olevan ainakin ksthb:llä yhen mopon katteissa ! MUTTA : Huoltopukki rullilla joko yksi joka käy molempiin pyöriin tai molemmille pyörille omat ? SEKÄ : Step by Step ohjeet, millä maali veke vanteista, niitä pahemmin naarmuuntamatta ? Myrkky millä loppu hionta ennen vanteen lakkausta ? Kumpi parempi laikka rälläkässä vai porakoneessa jolla pääsee ehkä pienempiin väleihin ? Luulen, että jätän puolat ja keskiöt mustix, kiillotan ja lakkaan puolat vain ! :bowdown: Saa nähä mikä on lopputulos, mutta UNIIKKI taatusti ! :D Thank's etukäteen neuvoista, siis JOS niitä tulee ! Timpalta sain jo jotain linkkejä pukkeihin liittyen, sekä jostain muualta hiontaan liittyvää, mutta en muista missä Topiceissa ?!? :bowdown: :p :bowdown:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Miksi ihmeessä jokaikisestä aiheesta pitää avata oma topic?

http://www.busanistit.org/foorumi....illotus

Kiillotusta

edit: Siirsin ton toisen Jarin linkkaaman topicin löpinöistä modeihin, linkki piti korjata...

Edited By Timppa on 1169214528
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

Ja googlettamallakin löytää satoja vastauksia kunhan jaksaa etsiä... :baaa:

Esim. Eräs projekti
Toiselta foorumilta Googlen kautta...
Ja taas Googlella toiselta foorumilta...

Haku ja Google rulettaa kybällä! :wtf:
busapappa2

NO HUH !

SORRY V*****I ? Kirjoitus määrääni nähden olen avannut topiceja varsin niukasti, nyt viimesen 24h aikana normaalia enemmän, johtuen siitä, että mua onniteltiin syntymäpäivän johdosta, mutta en tosiaankaan keksinyt mihin laitan kiitoksen siitä ? Joten avasin topicin, koska mulla on TAPANA kiittää onnitteluista, mikä lie nykymuoti asiassa ? :shocked:

Siinä tapauksessa mulle vinoili vanhinta jälkeläistäni huomattavasti nuoremmpi "poika", no se "keskustelu" sujui asiallisesti, ja ihan fiksu kundi, ELI IHAN OK. :bike:

No nyt heitin kyssärin ja kun ei päivän polttavista aiheista enään löytynyt tähän sopivaa fixaus topiccia, avasin uuden ja nyt oli vanhinta jälkeläistäni hivenen vanhemman "pojan" tarve ilmaista mulle miksi kaikesta pitää avata aina uusi topicci ?

Laskekoot joku mode jos on tarvetta, niin en todellakaan ole montaa topicia avannut täällä !?!?

ELI:

Jos avaan topicin joku katsoo väistämättä tarpeen V*******A mulle siitä, että avasin topicin ?

Jos taas kirjoitan johonkin toiseen topiciin, katsoo joku väistämättä aiheelliseksi V*******A siitä, että EI KUULU AIHEESEEN ?!

Thank's linkeistä Jarim kuitenkin, Takapukin sain tehdasvalmisteisena, josta koitan modata mallin joka käy myös eteen jollain lisäpaloilla tms. :bike:

TOPICCEJA en enää avaa vähään aikaan, enkä taida paljoo kirjotellakkaan, eli olkoot tyytyväisiä ne jotka mun teksteistä on "kärsiny", mutta eiköhän sen kuuluisan nettiketin mukaan ylilyönneistä tms. virheistä ole moderaattoreiden asia huomauttaa, eikä toisten kirjoittajien . Ja kuten olen monella muullakin foorumilla todennut, että jos ei pidä jonkun texteistä, NIITÄ EI, SIIS EI OLE PAKKO LUKEA vai onko........................

Bittimäärä tällä sivustolla on kuitenkin varsin pieni, koska mulla on Noksun N93:ssa Saunalahden halvin, eli 128 kb/s / 10egee kuussa = rajaton surffaus ja tämä sivusto pyörii molemmilla selaimilla kuin tyhjää vain . Erästä Foorumia en ole saanut liikkeelle laisingan mobiililla . Toiset toimii toiset ei . Mulle riittää mobiilissa se, että siinä toimii tämä foorumi, pankki ja säätiedot, mutta lähes kaikki on "pyörineet" .

Kotikoneilla tämä sivusto pyörii kuin ajatus tietty riippuen yhteysnopeudesta vähän, MUTTA hyvin vähän, koska kaikki kuitenkin likamain ovat verkossa laajakaistalla ja taitaa olla meganen ( 1024 kb/s ) pienin tällä hetkellä, vai onko jollain vielä 512 kb/s yhteyksiä tai peräti 256 kb/s . Anyway kaikilla vörkkii taatusti .

Näin synttärin kunniax pikku preikki täällä ja Nostimen, laikan ja myrkyn haku, sekä tuunaan sen minkä selekä kestää . :pääseinään: :shocked:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
jarim
Site Admin
Viesti:

No ei nyt tartte vetää hernettä nenään. Mutta pienellä haulla noistakin aiheista tosiaan löytyy useampiakin topiceja joihin voi lisäkysymyksiä varmasti laittaa jos jotain jäi epäselväksi. Ja tuo lopputeksti taas totaalisen offtopicia. Sillä että olen nuorempi kuin sinä taikka hieman vanhempi kuin vanhin poikasi ei liene mitään tekemistä minkään kanssa vai onko?
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Kuten minäkin tuossa aiemmin totesin, ei tarkoituksena ollut mitenkään sinun onnittelujen kiitokseen kohdistaa...
Kun joku oli aiemmin jo laittanut vastaavan ja nyt sinulta tuli toinen vastaava viesti, niin ajattelin vaan kaikkien yhteiseksi eduksi että jos ei joka synttärille omaa topicia.
Sun juttujas on kyllä ihan mukava lukea ei siinä mitää.
Niin ja kai tälläkin "pojalla" on oikeus jotai kirjoittaa vaikka en mistää mitään tiedäkkään niin oon sentää pari bussia omistanu :cool:
Edit. Ja pahoittelen että tämä meni :offtopic:

Edited By MGa on 1169208620
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

busapappa2 kirjoitti:No nyt heitin kyssärin ja kun ei päivän polttavista aiheista enään löytynyt tähän sopivaa fixaus topiccia, avasin uuden ja nyt oli vanhinta jälkeläistäni hivenen vanhemman "pojan" tarve ilmaista mulle miksi kaikesta pitää avata aina uusi topicci ?
Tässä ei nyt varmaankaan ollut kyse siitä, kuinka paljon niitä topicceja kukin avaa, vaan mistä aiheista. Tuota haun käyttöä ei voi liikaa korostaa. Veikkaanpa ettei monikaan viitsi edes kysymyksiin vastata, jos on samat jutut jo aiemmin kirjoittanut 2-3 kertaa. Joten lopputuloksen kannalta on kysyjällekkin hedelmällisempää ensin tutkia ne vanhat topicit, ja vasta sitten jatkaa niitä niillä lisäkysymyksillä jos aihetta on!

Onnea vaan, t. poika46v :D :D
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:offtopic: Onnea vaan täältäkin t: poika 42 vee...kohta

-A-

Juu kirjoittele vaan...ei se tätä konkurssia pahempaa jälkeä tee...

:D
busapappa2

Pressanistille eli "Agopojalle" myös kiittelyt "Timppapojalle" kiitokset tätäkin kautta, vaikka asia onkin jo "vanha", mut yhtään vetoket......, eiku siis "Tropikanaa" ei nyt tartte avata ?! :D MGa: lle totesin jo, että iha viksu poika oot sekä jarimille kiitelin linkeistä, enkä vetele herneitä muutakun joka maanantaina likoon ku jostain on jääny tavax, että tiistai on papusoppa päivä . :p Valtakunnassa kaikki HYVIN ?! Papalla vaan "pannu vislaa" välillä ! 60egee ja huippuhyvä tehdastekonen huoltopukki rullilla taakse Yes ! Pienellä duunilla saa saman pukin skulaan myös edessä ?! :mosh: t: bp2

Edited By busapappa2 on 1169288037
jarim
Site Admin
Viesti:

Bikeliftiltä saa myös tällaista etupukkia:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/busa_sekalaiset/07012007012_G
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/busa_sekalaiset/07012007013_G

Tuo nostaa siis emäputkesta, en tosin muista soveltuuko tuo käytettäväksi jos keulakatteet on paikoillaan. Ainakin se keulakatteen alla oleva, 6 muovinipsulla kiinni oleva muovi on otettava irti.
busapappa2

Jebu just sama takapukki kun sun kuvassas ja sori vielä kerran kireyteni, tosin jotkut väittää pohjanmaalla, että kiree on paree ? :p Mutta ei liene koske tätä asiaa.

Toi etupukki pannaan harkintaan, kun ei kauheen hepposelle viitti laittaa kun joutuu irrottaan etupyörän ? No katotaan, jos vaikka sais pitemmät nostoputket pukkiin ja etupäätä ilmaan, etuloksu irti ja hiois vanteen paikoillaan ?? Joskin en tierä mitä Gummi tykkää myrkyistä, ei varmaankaan hyvää ? ??? Mut jospa suojais Gummin ja jarrusatulan levyineen muovilla ja ilmastointitepalla . Katelllaa sano................ joku kait jossain joskus ?!? :respekt:

Edited By busapappa2 on 1169287406
Vastaa Viestiin