Vastataas Jukan Puolesta ! Niitä ainakin OLI RM-Heinolla Tampereella, eli tais Jukallekkin tulla pyörän mukana ?? Mulla Samanlainen, ja ostin sen muistaakseni Tuusulasta, joko Tuusmotorista tai motskari.com : sta.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mutta jenkeistä tilattu, hintaa en muista ? Jukka kertonee sen, on muuteen ainakin tohon Kupari/Oranssi/Mustaan Busaan sairaan upeen näkönen VARSINKIN livenä.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Kiitos eläkeläinen.. itellä ku päivällä ei oo tietsikkaa käytössä.. toistaseks joutuu ja saa tehdä ihan itse työnsä.. lisää pyörään tulee yosit, E hyväksytyt ja xenonit... ja huggeri ketjusuojalla, ku näkee millainen ahteri paljastuu.. :mgirl
busapappa2 kirjoitti:Vastataas Jukan Puolesta ! Niitä ainakin OLI RM-Heinolla Tampereella, eli tais Jukallekkin tulla pyörän mukana ?? Mulla Samanlainen, ja ostin sen muistaakseni Tuusulasta, joko Tuusmotorista tai motskari.com : sta.
JEP JEP,Heinoltahan se tankinsuoja löytyi. Oli kyl viimeinen, mut kenties tilaavat niitä lisää!!!
Thanks bp!!!
Ja yoshimura R-77 carbonit tilattu... jes... kuvia tulee ku saadaan huggeria ketjusuojalla, putkee ja xenoneita kiinni...
...toi eBay on mainio juttu...