Lähetetty: 17 Tammi 2008, 19:10
Mielessä olis 1397 cc ryhmä+kannen kutittelu. Nyt sitten kysyn kokemuksia ja mielipiteitä asiasta.Toimintavarmuus,huoltojen tarve,koneen teettämisen kustannukset,yms.Hakusessa olis n. 200:n hepan tehot!!
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://www.busanistit.org/forums/
Kysypäs tarjousta Kansiset / ksthb.Kiskokid kirjoitti:No joo, tarkennetaan. Se 200+ horsea olis takaselta ihan mukava. Mutta mitä kustantaa poraus+pinnoitus,mäntä satsit,kannen "kaivuu",yms?
Kiskokid kirjoitti:No joo, tarkennetaan. Se 200+ horsea olis takaselta ihan mukava. Mutta mitä kustantaa poraus+pinnoitus,mäntä satsit,kannen "kaivuu",yms?
Niin mitäs lisääntyneitä huollontarpeita tulee "normi" käytössä tbo-mopoon?ksthb kirjoitti:ediittii: Toiminta ja käyttövarmuus ei muutu oleellisesti normi käytössä normaalit huollot riittävät.
Toki kulutus osien vaihtotarve kasvaa kovassa käytössä.
Selkeesti huolettomampi kuin Tbo mopot
Hmm.. pikkasen kovemmassa käytössä erot selviävät.Jaku kirjoitti:ksthb kirjoitti:ediittii: Toiminta ja käyttövarmuus ei muutu oleellisesti normi käytössä normaalit huollot riittävät.
Toki kulutus osien vaihtotarve kasvaa kovassa käytössä.
Selkeesti huolettomampi kuin Tbo mopot
Niin mitäs lisääntyneitä huollontarpeita tulee "normi" käytössä tbo-mopoon?![]()
Samalla lailla kuin muillakin viritetymmällä, kumeja voi mennä hitusen enemmän :musik
ksthb kirjoitti:Jaku kirjoitti:ksthb kirjoitti:ediittii: Toiminta ja käyttövarmuus ei muutu oleellisesti normi käytössä normaalit huollot riittävät.
Toki kulutus osien vaihtotarve kasvaa kovassa käytössä.
Selkeesti huolettomampi kuin Tbo mopot
Niin mitäs lisääntyneitä huollontarpeita tulee "normi" käytössä tbo-mopoon?![]()
Samalla lailla kuin muillakin viritetymmällä, kumeja voi mennä hitusen enemmän :musik
Hmm.. pikkasen kovemmassa käytössä erot selviävät.
Suuri vääntö raiskaa konetta ihan oikeesti käytettäessä +250hp/+200nm tehoja, kokemusta on kertynyt tältäkin saralta.
Tätä mäkin ihmettelen :p :1087turboman kirjoitti:ksthb kirjoitti:Jaku kirjoitti:
Niin mitäs lisääntyneitä huollontarpeita tulee "normi" käytössä tbo-mopoon?![]()
Samalla lailla kuin muillakin viritetymmällä, kumeja voi mennä hitusen enemmän :musik
Hmm.. pikkasen kovemmassa käytössä erot selviävät.
Suuri vääntö raiskaa konetta ihan oikeesti käytettäessä +250hp/+200nm tehoja, kokemusta on kertynyt tältäkin saralta.
No , miten toimii/kauan ne vapari +250hp/+200nm tehoiset "normikäytössä".
turboman kirjoitti:ksthb kirjoitti:Jaku kirjoitti:
Niin mitäs lisääntyneitä huollontarpeita tulee "normi" käytössä tbo-mopoon?![]()
Samalla lailla kuin muillakin viritetymmällä, kumeja voi mennä hitusen enemmän :musik
Hmm.. pikkasen kovemmassa käytössä erot selviävät.
Suuri vääntö raiskaa konetta ihan oikeesti käytettäessä +250hp/+200nm tehoja, kokemusta on kertynyt tältäkin saralta.
No , miten toimii/kauan ne vapari +250hp/+200nm tehoiset "normikäytössä".
ksthb kirjoitti:turboman kirjoitti:ksthb kirjoitti:
Hmm.. pikkasen kovemmassa käytössä erot selviävät.
Suuri vääntö raiskaa konetta ihan oikeesti käytettäessä +250hp/+200nm tehoja, kokemusta on kertynyt tältäkin saralta.
No , miten toimii/kauan ne vapari +250hp/+200nm tehoiset "normikäytössä".
Hmm.. ihan vaparina en oo tohon päässyt, hupakaasulla terästettynä kyllä. Hyvin on kestäny 25kg kaasua syötetty koneesta läpi ajettu koneella 34tkm ja nytkin parhaillaan sama kone on uusien kehittelyiden alla samalla kokoon panolla.
Ja helpolla kone ei oo päässyt, takana yli 400 vartin lähtöö, nopeusajoja, tourinkia ja armotonta dyno testii.