Kertokaapa millaisilla säädöillä olette ajelleet radalla tai muuten vain kun mennään yli rajoitusten.
Omassa K-6 kovalla tuulella etupää on levoton sivusuunnassa, johtuuko säädöistä vai renkaista, Michelin Pilot Power edessä ja takana. Radallalla nopeissa mutkissa etupää on rauhaton ja nimenomaan sivusuunnassa ja töyssyissä pyörä pomppii.
Mitä pitää säätää ja mihin päin? Onko vinkkejä?
Alustan säädöt
Enpä oikein jaksa uskoa noihin säätöihin! Kaikki vaimennukset väännetään mahdollisimman pienelle ja jouset löysälle?
Vakoisäädöissäänkin etupää menee kovissa jarruissa radalla pohjaan saati sitten noilla säädöillä.Miten keula voi tehdä työtään, jos on jo jarruissa pohjassa?
No harrastelijapohjaltahan tässä touhutaankin, pitää ilmeisesti koitella erillaisia säätöjä ns. perstuntuman pohjalta? ???
Vakoisäädöissäänkin etupää menee kovissa jarruissa radalla pohjaan saati sitten noilla säädöillä.Miten keula voi tehdä työtään, jos on jo jarruissa pohjassa?
No harrastelijapohjaltahan tässä touhutaankin, pitää ilmeisesti koitella erillaisia säätöjä ns. perstuntuman pohjalta? ???
suiza kirjoitti:Enpä oikein jaksa uskoa noihin säätöihin! Kaikki vaimennukset väännetään mahdollisimman pienelle ja jouset löysälle?
Vakoisäädöissäänkin etupää menee kovissa jarruissa radalla pohjaan saati sitten noilla säädöillä.Miten keula voi tehdä työtään, jos on jo jarruissa pohjassa?
No harrastelijapohjaltahan tässä touhutaankin, pitää ilmeisesti koitella erillaisia säätöjä ns. perstuntuman pohjalta? ???
Mites ne keula öljyt?
Ei mulla vaan ole noillakaan säädöillä keula pohjannut edes radalla.
edit: Niin ja kyllähän noissa PB:n säädöissä keulaa laitetaan vakiosta jäykemmäksi. Takapäätä taas löysätään aika rajustikkin. Tosin ei tuo siskolikka noista tykännyt vaan halus vakio säädöt takaisin....
Edited By Sepe on 1153248379
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Artsin kanssa säädettiin suskamiitissä mun jousitus joillakin ohjeilla, siltä jäljiltä taitaa olla vieläkin ja ihan hyvältä tuntuu. Vieläkö Artsi tallessa ko. ohjeet? 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Artsin kanssa säädettiin suskamiitissä mun jousitus joillakin ohjeilla, siltä jäljiltä taitaa olla vieläkin ja ihan hyvältä tuntuu. Vieläkö Artsi tallessa ko. ohjeet?
Jepulis, ne oli Sportriderin alustasuositukset.
Huomatkaa erityisesti takajousen vaimennussäätöjen eroavaisuudet eri vuosimallien välillä!

Club 100 m/s