Ajattelin välillä kysellä yksinkertaisia niin saa enemmän vastauksia.
Meinasin tiputtaa bussilta persiötä vähän alaspäin ja vaihtaa luut.
Vääntäkääs rautalangasta takapihavirittäjälle että millaiset työvaiheet tuo vaatii...? Sen tiedän että se lärpäke alta pois niin pääsee käsiksi, mutta miten olette vaihtanu luut itteänne tai pyörää telomatta?
Helpoin olis kai hilata se jostain roikkumaan ja sitten irroitella ne luut. Mutta kun ei omista tallia ja taloyhtiön pihapuuhun ei uskalla naruja viritellä.
Quadron kirjoitti:Helpoin olis kai hilata se jostain roikkumaan ja sitten irroitella ne luut. Mutta kun ei omista tallia ja taloyhtiön pihapuuhun ei uskalla naruja viritellä.
Mä käytin tätä taktiikkaa. ensin pitää mennä ostamaan talo ja sitten rakentaa siihen pihaan talli johon laitetaan nosturi kattoon. Tuollain siis lähdetään liikkeelle luiden vaihdossa. Sitten 12mm kierretanko rungosta läpi josta nostetaan nosturilla perä ylös. Sitten vaan vanhat luut pois ja uudet tilalle. Alku ja loppu meni aika sutjakkaasti mutta tuon tallin kanssa sai vähän aikaa tapella.
Quadron kirjoitti:Helpoin olis kai hilata se jostain roikkumaan ja sitten irroitella ne luut. Mutta kun ei omista tallia ja taloyhtiön pihapuuhun ei uskalla naruja viritellä.
Mä käytin tätä taktiikkaa. ensin pitää mennä ostamaan talo ja sitten rakentaa siihen pihaan talli johon laitetaan nosturi kattoon. Tuollain siis lähdetään liikkeelle luiden vaihdossa. Sitten 12mm kierretanko rungosta läpi josta nostetaan nosturilla perä ylös. Sitten vaan vanhat luut pois ja uudet tilalle. Alku ja loppu meni aika sutjakkaasti mutta tuon tallin kanssa sai vähän aikaa tapella.
Tulee persiön laskemiselle hintaa tuolla tyylillä...
Voi myös tehdä niin että hallitunkilla sopivasti nostaa takaiskarin alta kun pyörä on takapukilla. On muuten helvetin paljon helpompaa jos pyörässä on vain yksi putki...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Voi myös tehdä niin että hallitunkilla sopivasti nostaa takaiskarin alta kun pyörä on takapukilla. On muuten helvetin paljon helpompaa jos pyörässä on vain yksi putki...
Just näin! Ja onnistu mulla jopa kahellaki putkella, vaikken mikään tekniikan ihmelapsi ookkaan..