Keula remppaan - miten nostaa etupää?
Näyttäisi etelässäkin olevan ajot ajettu tältä kaudelta, siispä purkamaan pyörää...
Kun edellisen kerran irrotin etuhaarukan, niin tuli rakennettua kakkosnelosista teline, johon köyttämällä pyörän etupään sai nostettua ilmaan keulan irrotusta varten.
Olisiko helpompaa tapaa? Olisiko joku jopa rakentanut liikuteltavan telineen, jonka voisi vuokrata operaatiota varten?
Kun edellisen kerran irrotin etuhaarukan, niin tuli rakennettua kakkosnelosista teline, johon köyttämällä pyörän etupään sai nostettua ilmaan keulan irrotusta varten.
Olisiko helpompaa tapaa? Olisiko joku jopa rakentanut liikuteltavan telineen, jonka voisi vuokrata operaatiota varten?
Laudan kappale pyörän alle ja tunkilla. Pakoputkista kestää nostaa. Tai sellainen emäputkesta nostava keulapukki vaihtoehtoisesti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mul on sattumoisin tallin katossa silmukka josta liinalla ilmaan. Ei niin pelkoa kaatumisesta kuin alta nostaessa (kerran pihalla busa sylissä kun nostoviritelmä alkoi kallistumaan).
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
TJJ kirjoitti:Vmatti kirjoitti:Tai sitten esim. näillä Abban pukeilla:
Kuinka tukeva tuo abban etupukki on? Ja eikö tuota teorian tasolla pitäisi pystyä käyttämään "perinteisen lankarullista nostavan" takapukin kanssa?
Kyllä toi busa aika yllättävänkin tukevasti on ylhäällä - kestää istua päällä.
Ei toi etupään "formulanostin" varmaan niitä tukevampia ole, mutta toimii kuitenkin. Keskinostin on kylläkin erittäin tukeva.
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Mutta minäpä oon nostanu viriputkistakin. :pKsthb kirjoitti:jarim kirjoitti:Laudan kappale pyörän alle ja tunkilla. Pakoputkista kestää nostaa. Tai sellainen emäputkesta nostava keulapukki vaihtoehtoisesti.
HUOM ! Toimii vain vakioputkiston kans tää kikka.
Viriputkistosta en nostais.....
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onkohan kellään käyttökokemuksia oheisesta laitteesta?
http://www.biltema.fi/osteri....2_h.jpg
Ei maksaisi kovin paljon, vaan olisikohan mitoitukseltaan oikea?
http://www.biltema.fi/osteri....2_h.jpg
Ei maksaisi kovin paljon, vaan olisikohan mitoitukseltaan oikea?
Mun mielipide on että hommaat sellaisen emäputkesta nostavan nostimen tai sitten talja kattoon ja nostat emäputkesta pitkän rautatangon avulla, jossa on lenkki toisessapäässä ja jengat toisessa. Emäputkesta vaan läpi ja siipimutterilla nostotanko kiinni!
Molemissa nosto tavoissa olis kyllä takapukki suositeltavaa!
Eipä nuo nostimet niin kalliita ole?? Todennäköisesti niitä tarvii myös uudestaan ja pääseehän niistä sitten eroon, kun ei enää katso niitä tarpeelliseksi
Molemissa nosto tavoissa olis kyllä takapukki suositeltavaa!
Eipä nuo nostimet niin kalliita ole?? Todennäköisesti niitä tarvii myös uudestaan ja pääseehän niistä sitten eroon, kun ei enää katso niitä tarpeelliseksi

tuomask kirjoitti:Onkohan kellään käyttökokemuksia oheisesta laitteesta?
http://www.biltema.fi/osteri....2_h.jpg
Olisko tuossa kyseessä sama laite? Sillä onnistui sekä swingin että keulan huolto.
Huoltopukki
hakahill kirjoitti:tuomask kirjoitti:Onkohan kellään käyttökokemuksia oheisesta laitteesta?
http://www.biltema.fi/osteri....2_h.jpg
Olisko tuossa kyseessä sama laite? Sillä onnistui sekä swingin että keulan huolto.
Huoltopukki
Hyvinhän tuo pyörä pysyy tuon pukin päällä.
Et haluaisi vuokrata laitetta vaikka pariksi viikoksi?
