Eturatas ja nopeusmittari ongelmat
Olen vaihtamassa ketjuja ja rattaita bussiini ja kuulin että jos vaihtaa ei alkuperäisen suzuki eturattaan niin voipi olla että nopeus mittari lopettaa toimintansa koska tuo uusi tarvike ratas ei
ole vaimenettu?
Tärinä kuulemma saattaa rikkoa tuon pyörimis nopeus anturin?
Onkohan tässä mitään perää ja onko kellään ollut ongelmia?
Olen jo hommannut D.I.D. 530 ZVM2 ketjut ja Sunstart etu ja takarattaat.
- Tsaba
ole vaimenettu?
Tärinä kuulemma saattaa rikkoa tuon pyörimis nopeus anturin?
Onkohan tässä mitään perää ja onko kellään ollut ongelmia?
Olen jo hommannut D.I.D. 530 ZVM2 ketjut ja Sunstart etu ja takarattaat.
- Tsaba
Aika paksua legendaa. 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Eipä itellänikään ole ton kaltaisia ihmetyksia ilmenny aikaisemmassa -oo:ssa 

Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Taitaa olla mulla sekasikiöviritysmikälie sitte kun on vortex etu- ja takaratas DID ZVM2 ketjuilla. Toi on sitte vissiin toi setti sitä mallia justiin mikä ei täristä
Kuulostaa melko urbaanileksalta toi täristys, mut jos on joku maanantai kappale ratas ni voihan se täristää tietysti sitten 
Lisätääs et edellinen setti oli sunstarin rattailla ja mittari on toiminu kokoajan tänne asti. Tiijä sitte miten noitten rataijen kanssa käy ???
Edited By samppi on 1245514051


Lisätääs et edellinen setti oli sunstarin rattailla ja mittari on toiminu kokoajan tänne asti. Tiijä sitte miten noitten rataijen kanssa käy ???
Edited By samppi on 1245514051
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Anturihan on kiinni siinä kopassa ja eturattaan keskellä pyörii se tähtimäinen osa jonka pyörimisnopeutta tuo anturi lukee. Anturi siis ei ole millään lailla kosketuksissa tuohon eturattaaseen joten... 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Agostini kirjoitti:Urban Legend.......hyvä jätkä :p
Ehkä vituralleen sanottu mut pannaan viskin piikkiin

Taitaa olla parempi notta häviän linjoilta häröömästä ennen ku pölöhöilen lisee


Edited By samppi on 1245516452
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.