Etunen tuottaa hieman vaivaa... - Työkalu?

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
67-1115742969

Viesti Kirjoittaja 67-1115742969 »

Nyt olis sellainen tilanne että pitäis toi etunen irroittaa mutta työkalu puoli on hiukan hakusessa...

Eli ne kuusiopultit on helppo irroittaa mutta millä helkkarin kalulla ootte ton akselin rykässy irti???
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ensin toiselta puolen kaksi pientä kuusiokolopulttia auki, siis siltä puolen missä tuo 24mm kuusiokolo, sitten 24mm kuusiokololla (työkalun saa tehtyä esim. sopivan kokoisesta pultista ja mutterista) akseli pyöritellään irti ja lopuksi toiselta puolen pienet kuusiokolot auki jolloin siihen akseliin tulevan vastaholkin saa vedettyä pois. Simple.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
67-1115742969

Viesti Kirjoittaja 67-1115742969 »

Tänks... Taidan ottaa pari asennus bisseä tänään vielä ja huomenna käydä rykäisemässä se akseli irti :)
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Rautakaupoista löytyy ns. jatkomutteri eli semmoinen pitkä mutsku joka toimii mainiosti tuona etuakselin erikoisavaimena. Se akselin sisään ja tavan hylsy perään niin johan aukeaa. Eikä maksa montaa euroa.
Club 100 m/s
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Joo, makso 0,60 € :thumbup:
116-1253685669

Viesti Kirjoittaja 116-1253685669 »

jos paloissa olis pintaa mutta lasittuneet, niin mikä lasituksen aiheuttaa ja saako palat kotikonstein taas kondikseen, vai onko peli siltäosin menetetty?

mites palojen oikeaoppinen sisäänajo tapahtuu??
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

taistovainaa kirjoitti:saako palat kotikonstein taas kondikseen, vai onko peli siltäosin menetetty?

mites palojen oikeaoppinen sisäänajo tapahtuu??
ei kannata alkaa mitään tekemään tuossa vaiheessa. pintaa luultavasti niistä jo kulunut niin paljon että karhennuksen jälkeen ei oo mitään jäljellä enään. ja mielummin vaihtaa ainankin etupalat hiukan liian aikaisin kuin liian myöhään.

mä en oo ainankaan mitään erikoista sisäänajoa suorittanu, pari painallusta et männät asettuu oikein ja sit vaan radalle.
jeejee 1/4 alle kympin
Vastaa Viestiin