Nyt olis sellainen tilanne että pitäis toi etunen irroittaa mutta työkalu puoli on hiukan hakusessa...
Eli ne kuusiopultit on helppo irroittaa mutta millä helkkarin kalulla ootte ton akselin rykässy irti???
Etunen tuottaa hieman vaivaa... - Työkalu?
Ensin toiselta puolen kaksi pientä kuusiokolopulttia auki, siis siltä puolen missä tuo 24mm kuusiokolo, sitten 24mm kuusiokololla (työkalun saa tehtyä esim. sopivan kokoisesta pultista ja mutterista) akseli pyöritellään irti ja lopuksi toiselta puolen pienet kuusiokolot auki jolloin siihen akseliin tulevan vastaholkin saa vedettyä pois. Simple.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ei kannata alkaa mitään tekemään tuossa vaiheessa. pintaa luultavasti niistä jo kulunut niin paljon että karhennuksen jälkeen ei oo mitään jäljellä enään. ja mielummin vaihtaa ainankin etupalat hiukan liian aikaisin kuin liian myöhään.taistovainaa kirjoitti:saako palat kotikonstein taas kondikseen, vai onko peli siltäosin menetetty?
mites palojen oikeaoppinen sisäänajo tapahtuu??
mä en oo ainankaan mitään erikoista sisäänajoa suorittanu, pari painallusta et männät asettuu oikein ja sit vaan radalle.
jeejee 1/4 alle kympin