jaksaiskos joku selventää kohta kohdalta mite etupumput onpi irti & matkalla parempaan huomiseen??
pitäs olla alta tunnin homma, mutt apikkusen kun pällistelin, niin ei ainakaan täällä mennä alta tuntiin??!
Etupumppujen irroitus?
".. kylmällä, alta +5, putken öljyt jäykistyy jo, stefat ei jaksaa pitää jäykän öljyn painetta sisällään.."
no minähän olin intoillu jo hyvissä ajoin. kelit olleet osin alta +5c, elikkä onko tässä nyt syy kun vuotaavat, vai muuttaako mitään??
en ny muist milloin nuo oli vaihdettu viim. edellisen toimesta.
ja tuota, pystyykö noita stefoja jotenkin suojaamaan talven seisonnoilta, silikoonia tms. etteivä kuivu??
no minähän olin intoillu jo hyvissä ajoin. kelit olleet osin alta +5c, elikkä onko tässä nyt syy kun vuotaavat, vai muuttaako mitään??
en ny muist milloin nuo oli vaihdettu viim. edellisen toimesta.
ja tuota, pystyykö noita stefoja jotenkin suojaamaan talven seisonnoilta, silikoonia tms. etteivä kuivu??
Stormilta ostetuissa tarvikeosissa oli täsmälleen samat printit kuin originelliosissa...taistovainaa kirjoitti:ja semmonen.
onko väliksi mitä stefaa sinne laitetaan?
tuoko orginelli osa paljonkin lisää käyttöikää tms.?????????
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Edelleen ne Stormilta ostetut oli TÄSMÄLLEEN samanlaiset kuin originellit...Quadron kirjoitti:Minulle huoltomies sanoi stefat vaihdettuaan, että käyttää bussissa mielummin originaaleja koska niissä on tuplajouset ja siten varmempi painavassa pyörässä.
Ei veloittanut minulta sitä kympin erotusta tarvikestefaan, joten ainakaan dollarinkuvat silmissä ei tuota tehnyt.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta