Sivu 1/1
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 12:40
Kirjoittaja 116-1253685669
jaksaiskos joku selventää kohta kohdalta mite etupumput onpi irti & matkalla parempaan huomiseen??
pitäs olla alta tunnin homma, mutt apikkusen kun pällistelin, niin ei ainakaan täällä mennä alta tuntiin??!
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 13:00
Kirjoittaja Jaakko
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 14:21
Kirjoittaja 116-1253685669
".. kylmällä, alta +5, putken öljyt jäykistyy jo, stefat ei jaksaa pitää jäykän öljyn painetta sisällään.."
no minähän olin intoillu jo hyvissä ajoin. kelit olleet osin alta +5c, elikkä onko tässä nyt syy kun vuotaavat, vai muuttaako mitään??
en ny muist milloin nuo oli vaihdettu viim. edellisen toimesta.
ja tuota, pystyykö noita stefoja jotenkin suojaamaan talven seisonnoilta, silikoonia tms. etteivä kuivu??
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 17:45
Kirjoittaja 116-1253685669
ja semmonen.
onko väliksi mitä stefaa sinne laitetaan?
tuoko orginelli osa paljonkin lisää käyttöikää tms.?????????
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 19:16
Kirjoittaja jarim
taistovainaa kirjoitti:ja semmonen.
onko väliksi mitä stefaa sinne laitetaan?
tuoko orginelli osa paljonkin lisää käyttöikää tms.?????????
Stormilta ostetuissa tarvikeosissa oli täsmälleen samat printit kuin originelliosissa...
Lähetetty: 19 Huhti 2010, 09:36
Kirjoittaja Quadron
Minulle huoltomies sanoi stefat vaihdettuaan, että käyttää bussissa mielummin originaaleja koska niissä on tuplajouset ja siten varmempi painavassa pyörässä.
Ei veloittanut minulta sitä kympin erotusta tarvikestefaan, joten ainakaan dollarinkuvat silmissä ei tuota tehnyt.
Lähetetty: 19 Huhti 2010, 21:33
Kirjoittaja jarim
Quadron kirjoitti:Minulle huoltomies sanoi stefat vaihdettuaan, että käyttää bussissa mielummin originaaleja koska niissä on tuplajouset ja siten varmempi painavassa pyörässä.
Ei veloittanut minulta sitä kympin erotusta tarvikestefaan, joten ainakaan dollarinkuvat silmissä ei tuota tehnyt.
Edelleen ne Stormilta ostetut oli TÄSMÄLLEEN samanlaiset kuin originellit... 