Nykii...
Nyt menee v***u hermot. Mopo nykii 2000-3000 kierroksen välillä, joskus ihan armottomastikkin. Ruisku on säädetty ja noin kuukauden vanhat iridium tulpat paikalla. Tulppien vaihdon jälkeen toimi ihan hyvin kunnes kävin jyväskylä rallia kahtomassa. Aattelin että olisko pöly aiheuttanut et rupes taas nykii. No, kun tulin himaan niin kävin kaikki paikat läpi paineilmalla sun muilla hinkkaus välineillä, ja kyllähän kyyti parani mutta ei kuitenkaan hävinnyt. Nyt minä käännyn teidän puoleen, oi viisaat konkarinistit. Kertokaa mitä pitää tehdä? Kyseessä on siis gen1 -00.
Ps: Pitäiskö commanderi heittää mäkeen, vai voiko sillä olla jotain tekemistä tämän kanssa?
Ps: Pitäiskö commanderi heittää mäkeen, vai voiko sillä olla jotain tekemistä tämän kanssa?
Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Kaverilla ZZR 1400 -07 ja siltä pamahti commari rikki ja pelittää kuulemma ilmanki hyvin...eli onx virkaa commarillasarkki kirjoitti:Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.

Niin, mistä sitä tietää, voihan se olla et munkin PC oli hajalla. Ainakin nykiminen loppu kokonaan. Pikkasen se ehkä välillä röpöttää, mutta säädöt voi olla vähän pielessä.BusaCormaX kirjoitti:sarkki kirjoitti:Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.
Kaverilla ZZR 1400 -07 ja siltä pamahti commari rikki ja pelittää kuulemma ilmanki hyvin...eli onx virkaa commarilla
Tässäpä niitä syitä taas tuli miksi se powercommanderi kannattaa viskata kuikalle kaulaan...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hurula kirjoitti:Hyvin alkoi kausi. Kyseessä 2005 busa. Tasakaasulla pikkukierroksilla pelaa ihan hyvin, mutta kun alkaa vedättämään niin rupeaa nykimään. Vapaalla kierrokset nousee noin 7000 jolloin puutuu eikä nosta enempää. Akku oli huono, voisiko se aiheuttaa noinkin suuria ongelmia?
Jos akku on huono ja pitää joka tapauksessa vaihtaa niin alota siitä, yksi asia suljettu pois.
Kuolemaa tekevä akku voi vaikuttaa yllättävän moneen asiaan ja oireilla merkillisilläkin tavoilla.
Nim. Oikarissa olleen akun takia puoli pyörää purkanut ja polttoainepumpun relettä syyttänyt
