Sivu 1/1

Lähetetty: 09 Elo 2010, 23:29
Kirjoittaja 115-1267117771
Nyt menee v***u hermot. Mopo nykii 2000-3000 kierroksen välillä, joskus ihan armottomastikkin. Ruisku on säädetty ja noin kuukauden vanhat iridium tulpat paikalla. Tulppien vaihdon jälkeen toimi ihan hyvin kunnes kävin jyväskylä rallia kahtomassa. Aattelin että olisko pöly aiheuttanut et rupes taas nykii. No, kun tulin himaan niin kävin kaikki paikat läpi paineilmalla sun muilla hinkkaus välineillä, ja kyllähän kyyti parani mutta ei kuitenkaan hävinnyt. Nyt minä käännyn teidän puoleen, oi viisaat konkarinistit. Kertokaa mitä pitää tehdä? Kyseessä on siis gen1 -00.

Ps: Pitäiskö commanderi heittää mäkeen, vai voiko sillä olla jotain tekemistä tämän kanssa?

Lähetetty: 10 Elo 2010, 08:33
Kirjoittaja Jokimaa
Tuo minun oli myös saman ikäinen.
Nyki kyllä perkuleesti,mutta saatiin säädöillä aikas kohdilleen.

Soita kaverille EE-Speediin.
Kysy AP:ta ja kerro Ari Karenilta terveisiä niin varmaankin hoitaa
asian kohtuullisesti!

Lähetetty: 10 Elo 2010, 15:10
Kirjoittaja CormaX
Mun Busas oli seokset päin v****a...penkitys auttoi ja bensa vaihrettiin 98e..
Eipähän nypytä enään :tapu:

Lähetetty: 10 Elo 2010, 17:19
Kirjoittaja 115-1267117771
BusaCormaX kirjoitti:Mun Busas oli seokset päin v****a...penkitys auttoi ja bensa vaihrettiin 98e..
Eipähän nypytä enään :tapu:
Penkissä ollut, seokset kohdallaan ja bensana joko 98e tai shellin vormulalöpö ???

Lähetetty: 10 Elo 2010, 17:46
Kirjoittaja CormaX
Juuri näin...enpä uskonut että ois apua, mutta mulla ongelmat loppu :thumbup:

Lähetetty: 11 Elo 2010, 12:38
Kirjoittaja 115-1267117771
Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.

Lähetetty: 11 Elo 2010, 16:01
Kirjoittaja CormaX
sarkki kirjoitti:Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.
Kaverilla ZZR 1400 -07 ja siltä pamahti commari rikki ja pelittää kuulemma ilmanki hyvin...eli onx virkaa commarilla :omituinen:

Lähetetty: 11 Elo 2010, 16:42
Kirjoittaja 115-1267117771
BusaCormaX kirjoitti:
sarkki kirjoitti:Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.

Kaverilla ZZR 1400 -07 ja siltä pamahti commari rikki ja pelittää kuulemma ilmanki hyvin...eli onx virkaa commarilla :omituinen:
Niin, mistä sitä tietää, voihan se olla et munkin PC oli hajalla. Ainakin nykiminen loppu kokonaan. Pikkasen se ehkä välillä röpöttää, mutta säädöt voi olla vähän pielessä.

Lähetetty: 11 Elo 2010, 16:53
Kirjoittaja jarim
Tässäpä niitä syitä taas tuli miksi se powercommanderi kannattaa viskata kuikalle kaulaan...

Lähetetty: 11 Elo 2010, 17:52
Kirjoittaja CormaX
jarim kirjoitti:Tässäpä niitä syitä taas tuli miksi se powercommanderi kannattaa viskata kuikalle kaulaan...
:D

Lähetetty: 27 Maalis 2011, 10:57
Kirjoittaja 83-1175441819
Sama homma se on lähes kaikissa Suzukeissa, alhaalla vähän nypyttää ja on liika terävä kaasulle.Alhaalta kun vähän rikastaa niin yleensä auttaa asiaa.

Lähetetty: 27 Maalis 2011, 17:35
Kirjoittaja 109-1268510473
Onkos siel vielä PAIR pelissä? Se kun syöttää ilmaa pakosarjaan 3000rpm saakka. Rikkaalle yleensä sen kanssa menee kun lambdan kanssa säätää. Oli omassa -01 semmone tössi tehty. PAIR tukkoon ja uusi säätö alakierroksille.

Lähetetty: 01 Touko 2012, 16:30
Kirjoittaja 72-1309976982
Hyvin alkoi kausi. Kyseessä 2005 busa. Tasakaasulla pikkukierroksilla pelaa ihan hyvin, mutta kun alkaa vedättämään niin rupeaa nykimään. Vapaalla kierrokset nousee noin 7000 jolloin puutuu eikä nosta enempää. Akku oli huono, voisiko se aiheuttaa noinkin suuria ongelmia?

Lähetetty: 01 Touko 2012, 17:17
Kirjoittaja nyypie
Kuulostaa ettei saisi tarpeeksi löpöä...

Lähetetty: 01 Touko 2012, 19:40
Kirjoittaja Quadron
Hurula kirjoitti:Hyvin alkoi kausi. Kyseessä 2005 busa. Tasakaasulla pikkukierroksilla pelaa ihan hyvin, mutta kun alkaa vedättämään niin rupeaa nykimään. Vapaalla kierrokset nousee noin 7000 jolloin puutuu eikä nosta enempää. Akku oli huono, voisiko se aiheuttaa noinkin suuria ongelmia?

Jos akku on huono ja pitää joka tapauksessa vaihtaa niin alota siitä, yksi asia suljettu pois.

Kuolemaa tekevä akku voi vaikuttaa yllättävän moneen asiaan ja oireilla merkillisilläkin tavoilla.

Nim. Oikarissa olleen akun takia puoli pyörää purkanut ja polttoainepumpun relettä syyttänyt :omituinen: