Arvon Nistit, onko vinkkiä heittää tai linkkiä laittaa miten nykyaikaisen kosteudenkestävän kapulan saisi busaan jotenkin näkökenttään. Niin ettei heti ekassa hidastetöyssyssä lentäisi lepikkoon...
Mulla kun on toi BT-setti kypärässä niin joskus ajaessa tulee vastattua jopa lehtimyyjien ( ) puheluihin, turhaa sanon minä. Jos näkis soittajan niin liikenneturvallisuuskin kenties parantuisi, nyt ei käy niin kun kapula roikkuu ties missä.
.. kaverin kaa haettiin orivedentien penkasta mun puhelinta... ... sen jälkeen päätin, ei telinettä
... semmosta asiaa ei ole ettäkö pitäs puhua ajaessa
Ei aina voi tankkilaukkua pitää (myös tyyli kärsii, jos sellaista ny ees on), kuitenkin yrittäjänä pitäis olla "aina" tavotettavissa, muuten ei kohta riitä leivän päälle muuta kun ylähuuli.
Jotain velcro systeemiä oon miettiny, myös niitä telineitä (ilman kaulaa, ruuvattuna johonkin, peilikiinnike?) joihin kapula ns. puristetaan kiinni. Pitänee ruveta modaamaan.
Miten iso toi on, miten kiinni ja mistä saa? Vaikuttaa kuvan perusteella hyvältä, taitaa pienempi navikin mahtua jos kääntää 90 astetta?
Mulla siis perus-säänkestävä känny jota ei kehtaa koko ajan kädessä pitää, haittaa kaasun käyttöä. Navikin joskus käytössä mutta tähän asti sillä tankkilaukkuvirillä menty. Liian iso pelkälle kännylle. Dot.
Dösällä kirjoitti:Miten iso toi on, miten kiinni ja mistä saa? Vaikuttaa kuvan perusteella hyvältä, taitaa pienempi navikin mahtua jos kääntää 90 astetta?
Mulla siis perus-säänkestävä känny jota ei kehtaa koko ajan kädessä pitää, haittaa kaasun käyttöä. Navikin joskus käytössä mutta tähän asti sillä tankkilaukkuvirillä menty. Liian iso pelkälle kännylle. Dot.
Ei iso, sopiva ja noita on kahta eri kokoa riippuen tarpeesta :p
Toi on kiinni tossa jatkuvasti, Mutterilla saa katella ihan livenä jos kiireiltään ehtii ???
Vedenpitävä pussukka (hinta alle 20e, esim. RM Heino) ja käännettävissä tarpeen mukaan.
Itse teline on siihen 'keskireikään" mitoitettu ja Baeahrilta saatavissa, hinta luokkaa 70e.
Bauttiarallaa 90 egee yhteensä... Miten se denan mainos menikään.
MoBo käyttöön ehkä sittenkin jotain Velcroa, katteen suojassa pysynee mukana. Varsinkin jos on jo joku nauha valmiiksi laitteessa jonka voi varmistaa johki kahvaan/nestesäiliöön. Magneetit vielä mietinnässä.
Totta.
Maukkaan föndyyn (parasta kun on koirienkusetuskeikalla ittensä kastellut ensin) jälkeen vetäydyn pikkuhiljaa vaakapolarisaatioon mietiskelemään elämän halpuutta. Ehkä tässä joku ratkaisu löytyy, viimeistään Ikeasta tai Biltemasta...
Mulla ilmeisesti sama laukku kun Vmatilla, mut on kiinni pyörässä sw motecin busaan suunnitellulla telineellä. Ei nyt mikään kaunistus mut toimii, laukkuun mahtuu TomTom one ja Nokia n73 ja R.M. Heinolta 50 yht.
Tangon päähän jenka ja siihen taivuttelee sopivan raudanpätkän mihin saapi vaikkapa nuukian alkuperäisen telineen kiinni, tälleen.
Toisella puolella kahvalämppärin säädin kiinnitetty samalla tapaa, toi nuukian alkuperäinen on pitänyt puhelimen kiinni, edellinen tarvikepidike päästi puhelimen irti kun vauhtia oli 200
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." "'If u dont rev it, dont buy it"
Vaikuttaa melko luotettavalta. Kuinka paksu toi materiaali on kahvan päässä noin suurinpiirtein? Kuitenkin joku tulppasysteemi kyseessä eikö? Vaatii tietysti putken irroituksen että saa reiän suoraan + kierteen tehtyä.
Tulppa? Ihan vaan jenka siihen putkenpäähän ja latikka siihen, siis näin, paikallaan voipi olla vähän hankala tehdä jenkaa mutta lähtevät irti muutamassa minuutissa,
toi nuukian teline on kyllä pitäny puhelimen kiinni isommissaki vauhdeissa mutta siihenhän voipi sitten pultata minkä telineen tykkää.
Edited By Mrk on 1249378876
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." "'If u dont rev it, dont buy it"
Tai sitten pyydä jotakuta tuttua sorvaria töihin..
Tuossa pari esimerkkiä vasemman puoleinen on action camille tehty..kiinnitys ohjausakselin pulttiin..keskimmäinen on navin teline myös kiinnitys ohj.pulttiin ja oik.puoleinen uusi teline naville painetaan vain ohj.aks reikään oorenkaat pitää sen kiinni.Alun perin tuo orinkula juttu piti tulla kameralle mutta se tärisee liikaa..navi ei tärise.on nopea kiinnittää ja ottaa pois.
Kuvatus Telineitä
Edit: Navi pysyi ainakin +250kmh kiinni