Busa tietoa - -99 ja -00
Tervehdys kaikille busanisteille.
Itse olen saannut tartunnan ja nyt on busa hakusessa tai itseasiassa yksi olisi jopa kiikarissa mutta kun rupesin kattelee 99 ja 00 malleja niin en huomannut värityksessä mitään eroa?
Eli väri on se perinteiseksi muodostunut musta/harmaa
Onko niin että 99 ja 00 musta/harmaa on sama värinen ja periaatteessa samanlainen molempina vuosina ollut?
Itse olen saannut tartunnan ja nyt on busa hakusessa tai itseasiassa yksi olisi jopa kiikarissa mutta kun rupesin kattelee 99 ja 00 malleja niin en huomannut värityksessä mitään eroa?
Eli väri on se perinteiseksi muodostunut musta/harmaa
Onko niin että 99 ja 00 musta/harmaa on sama värinen ja periaatteessa samanlainen molempina vuosina ollut?
kiitoksia ja niin hiukan laskin 1+1 yhteen ja totesin että varmaan sama kaveri on kysessäAgostini kirjoitti:Moro Centrix ja tervetulloo busanisti-maailmaan....![]()
Mä jo sulle orgin puolla vastailinkii ja täällä tulee varmasti lisää vastauksia....siis muiltakin....![]()
:unclesam:

Juu odottellaan vastauksia

...nojoo....asiaan...99 ja 00 eroja taitaa olla vähempi kuin yhtäläisyyksiä....joten vaikia sanoa kun ei nää mopoa 'luonnossa'...oliks se tosiaankin niin että ainoita eroja oli noi värit...hey muut 'vanhojen' bussien omistajat haloota....
:unclesam:Tässä keskustelua asiasta
Edited By Agostini on 1115797955

:unclesam:Tässä keskustelua asiasta
Edited By Agostini on 1115797955
Minun tietääkseni '99 ja '00 välillä ei ole muuta eroa kuin väri? '00:ssa saattoi olla jo vakiona se ensimmäinen yritelmä nokkaketjunkiristimen korjauksesta? Tosin se öljynpaineella toimivahan pitäisi olla kyllä vaihdettu jokaikiseen yksilöön takuuna että eipä sillä väliä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-99 -mallissa on erilainen huohotinjärjestelmä kuin -00 ja uudemmissa. Ekamallissa on moottorin lohkon päällä erillinen huohotinsäiliö, joka kerää vesihöyryt itseensä. Nämä kylmälimat tulee silointällöin päästää pois etuhammasrattaan kopan yläreunaan kiinnitetyn tyhjennysletkun kautta. (letkun päässä on muovitulppa.)
Tästä johtuen myös ilmansuodatinkotelo on ysiysimallissa erilainen, uudemmissa kun tuo keräysastia on järjestetty airboxin yhteyteen.
Mitään merkittäviä eroja noissa ei ole, värityksen suhteen kuviointi lienee täsmälleen sama, väriskaala vain vaihtelee. Eiköhän tuo musta-harmaa liene kuulunut sekä ysiysi- että nollanolla mallin valikoimaan, sen sijaan en ole tavannut yhtään "aitoa" nollanollaa tai uudempaa jossa olisi copper-silver väritys.
Tästä johtuen myös ilmansuodatinkotelo on ysiysimallissa erilainen, uudemmissa kun tuo keräysastia on järjestetty airboxin yhteyteen.
Mitään merkittäviä eroja noissa ei ole, värityksen suhteen kuviointi lienee täsmälleen sama, väriskaala vain vaihtelee. Eiköhän tuo musta-harmaa liene kuulunut sekä ysiysi- että nollanolla mallin valikoimaan, sen sijaan en ole tavannut yhtään "aitoa" nollanollaa tai uudempaa jossa olisi copper-silver väritys.
jep jep....
Kiitoksia vastauksista ja huomenna suntaan itseni kohti valoa eli busaa.
Tarkoitus on huomenna tsekata parikin busaa -00 ja -03
Siis ei tarkistaa vaan hommata sellainen ton 750 gixxerin tilalle.
Mitä nyt oon lukenut niin -99 taisi olla se "heikoin" malli ja sitten on parannuksia tehty.
Ilmoittelen sitten huomenna mikä tuli kotiin ...

Kiitoksia vastauksista ja huomenna suntaan itseni kohti valoa eli busaa.
Tarkoitus on huomenna tsekata parikin busaa -00 ja -03
Siis ei tarkistaa vaan hommata sellainen ton 750 gixxerin tilalle.
Mitä nyt oon lukenut niin -99 taisi olla se "heikoin" malli ja sitten on parannuksia tehty.
Ilmoittelen sitten huomenna mikä tuli kotiin ...
