
Etukate
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
Peilit + 3 ruuvia molemmin puolin katetta.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...mutta ei tartte mittariston kehysmuoveja irrotella, niinkö minä tein eka kerralla
Hyvä etten mittareita alkanu irrottamhan...tuntu ettei lähe irti ja arvelin, että neki pittää purkaa. Ei auttanu. No, soitto asiaa tietävälle (kiitos mibusa) ja mittarikehykset takasin ja reipas ote katteesta, niin irtos.

SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Etukatteen alapinnalla on muutama muoviklipsu pitämässä sitä alapuolella olevaa mustaa muovilevyä paikalla. Se koko muovilevy kannattaa ottaa irti ennen etukatteen irroittamista.
Kate pitää vetää lähes suoraan eteenpäin irti samalla levittämällä peilien kohdalta niin että katteen reunat vapautuvat. Suoraan eteenpäin pitää vetää siksi että katteen sisäpuolella on ohjaimet jotka päästävät katteen liikkumaan vain eteenpäin. Toki muutaman sentin ylös- alassuunnassa voi etuosaa liikuttaa, mutta periaatteessa siis eteenpäin.
Kiinni laitettaessa varmistu että vilkut yms. toimivat ennen kuin laitat takaisin kiinni. Liittimet joskus saattavat jäädä puoliksi auki tai "pullahtaa" auki ja sitten harmittaa kun saa katteen paikalleen ja pitää irrottaa että vilkku toimisi.
Kate pitää vetää lähes suoraan eteenpäin irti samalla levittämällä peilien kohdalta niin että katteen reunat vapautuvat. Suoraan eteenpäin pitää vetää siksi että katteen sisäpuolella on ohjaimet jotka päästävät katteen liikkumaan vain eteenpäin. Toki muutaman sentin ylös- alassuunnassa voi etuosaa liikuttaa, mutta periaatteessa siis eteenpäin.
Kiinni laitettaessa varmistu että vilkut yms. toimivat ennen kuin laitat takaisin kiinni. Liittimet joskus saattavat jäädä puoliksi auki tai "pullahtaa" auki ja sitten harmittaa kun saa katteen paikalleen ja pitää irrottaa että vilkku toimisi.
Näkee kyl sit sisäpuolelta miten on kiinni... vilkut muistaakseni yhdellä ristipäällä/puoli ja parkkilampun saa polttimoineen päivineen vetämällä pois...
Tossa yks hätäseen kyhätty kuva asiasta (en saanu töistä laitettua sitä tonne galleriaan...)
http://www.webbisivu.com/Ari_Koskisen_kotisivu.aspx?pageid=68572
Tossa yks hätäseen kyhätty kuva asiasta (en saanu töistä laitettua sitä tonne galleriaan...)
http://www.webbisivu.com/Ari_Koskisen_kotisivu.aspx?pageid=68572
Do or do not, there is no try...
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Jeps Lamppu muistaakseni kahella, kolmella tai neljällä kii katteessa, MUTTA älä vääntele ruuveja joissa tähtiprikka alla, ovat korkeudensäätö ruuveja. Vilkut on molemmat kahella pienellä ristipäällä kiinni. Ja tosiaankin kun olet irroittanut mittarista pitävät pultit, joita MINUN muistaakseni on VAIN kaksi, niin reilu ote mittareista ja vetäisy suoraan itseään kohti. Joskin MINUN muistaakseni jos irroitat vai etukatteen, ei mittareihin tarvitse edes koskea. Oon tehnyt vaan ton niin monta kertaa jo, että en välttämättä mista jokaista työvaihetta, menee rutiinilla.
Jos taas sitten irroitat sivukatteetkin, kannattaa kiinnittäessä laittaa sivuposket höllästi hollille kiinni ja sitten etukate paikoilleen !
JOS nimittäin laitat etukatteen tiukkaan kiinni ja sitten vasta sivukatteita EI TAATUSTI mee kohilleen, nimim. kokemusta on.



Jos taas sitten irroitat sivukatteetkin, kannattaa kiinnittäessä laittaa sivuposket höllästi hollille kiinni ja sitten etukate paikoilleen !

JOS nimittäin laitat etukatteen tiukkaan kiinni ja sitten vasta sivukatteita EI TAATUSTI mee kohilleen, nimim. kokemusta on.


Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Rikkoutunut vasen vilkku vaihdettu näillä hienoilla ohjeilla, kiitokset.
Mittarin kehys on kahdella muoviklipseillä kiinni katteessa. Ne on ne ylimmät lähellä kahvoja. Sieltä alta pitää irrottaa parit klipsit, muistaakseni takimmaiset, mutta ei haittaa jos tosiaan irrottaa koko alalevyn. Mainitaan tähän aiheeseen joka on tosiaan FAQ tasoa että ne muoviklipsit irtoaa kun niitä painaa keskeltä jos joku ei ole koskaan yhtään avannut kuten minä tänään.
Säädin muuten valoja samalla mutta vain pitkien säätö toimi, mutta lyhyiden ruuvin kiertäminen ei vaikuttanut mitenkään. Menikö jotakin väärin vai onko Japanissa unohdettu kytkeä säätöruuvi paikallaan valaisimen sisällä.

Säädin muuten valoja samalla mutta vain pitkien säätö toimi, mutta lyhyiden ruuvin kiertäminen ei vaikuttanut mitenkään. Menikö jotakin väärin vai onko Japanissa unohdettu kytkeä säätöruuvi paikallaan valaisimen sisällä.
