
Kaato - ...tarroista...maalauksesta...
Tulipa sitten söhlättyä mopoa takapukille nostaessa ja kyljelleenhä se meni, oikealle puolen.
Saldo: kivat naarmut sivukatteessa ja vähän myös siinä "nokkakatteessa" sekä peilissä, jarrukahva päästä poikki... tuli siis kaskolle käyttöä. Onko kokemusta, saako tuollaisessa tapauksessa yleensä uuden katteen vai meneekö maalattavaksi? Vituttaa kyllä ihan kohtuullisesti..

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jep, tiukkojen laskelmien jälkeen otan vahingon omaan piikkiin... toinen kylki maalataan uusiksi, lisäksi tilasin Hartart:ilta uudet tarrat, krominen busa-merkki ja punainen Hayabusa teksti, niinkuin 2004:ssa on. Vähän uutta lookkia samalla. 
Originelli jarrukahva muuten maksaa 51 euroa ja se kyljen busa tarra 125 euroa... Louisilta kahva 9.99 eur ja mulle tulevat tarrat 63 euroa / 2kpl.

Originelli jarrukahva muuten maksaa 51 euroa ja se kyljen busa tarra 125 euroa... Louisilta kahva 9.99 eur ja mulle tulevat tarrat 63 euroa / 2kpl.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Oulun Auto-Piste A. Jaakkola, Jukolantie 12, 90420 Oulu. 08-5522904. Tuota kehui sekä If:fin vahinkotarkastaja että Hirvonen. 190eur tuli mulla hintaa koko kyljen maalaukselle.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 41
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 13:37
Noniin.... mulla on kanssa vinkki miten saada virheetön etuloksu näyttämään vähän enempi virheelliseltä ja varsin kädenkäänteessä... Lähdet vain peruuttamaan parkkiruudusta ja jos pyörä rupeaa hannaan vastaan eikä tahdo liikkua niin otat vähän eteen päin ja yrität uudelleen peruuttaa... sitten sen räksähdyksen jälkeen pyörä sivuseisontatuelle ja käy irrottamassa etupyörästä sen jarrulevylukon... per%&le....
ilta pilalla....


Elkääs ny hajotelko niitä hienoja pelejänne...
Silly, oisko tuossa sulle uus loksu:
http://www.pilke.tv/index.php?mod=plk_page&page=249
Silly, oisko tuossa sulle uus loksu:
http://www.pilke.tv/index.php?mod=plk_page&page=249
Club 100 m/s
-
- Viestit: 41
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 13:37
Liityin nyt sitten minäkin tähän busan kaataneittein kerhoon. Kyllä muuten vi....hastuttaa aivan vietävästi. Lossia odotellessa, ilmeisesti pyörä jäi hieman liian pystyyn asfaltin uraan ja kun nousin päältä pois niin pyörä liikkui muutaman sentin eteenpäin ja samalla sivuseisontatuki pois päältä. Pääsin mielestäni suhteellisen pienin vaurioin (jos oman egon murskaantumista ei lasketa): katteessa muutama n. 2 mm*2 mm naarmu, vasemman peilin taustassa naarmuja, kytkinkahva poikki, pakoputkessa n.3 mm * 3 mm naarmu. Noita naarmuja ei välttämättä edes huomaa ellei niistä tiedä. Vaikka pyörä on 2004 mallinen ja tasan kaksi viikkoa vanha, en silti taida laittaa korjauksia kaskon piikkiin (omavastuu 250 ) vaan ostan vain sen uuden kytkinkahvan.... Mitä olette muut busanistit mieltä?
Joo,ittelle meinas käydä sama juttu ja kävikin,tosin Bladen kanssa!
Mein autotallissa on leveät lankut rasvamontun päällä!
Pyörä oli siinä lankkujen päällä pukilla,piti vaihtaa etupään stefat!
No lauta pakosarjan alle ja hallitunkilla nostamaa,parin painalluksen jälkeen katon et onko etunen ilmassa ja samassa muija huutaa ovelta -se kaatuu!!!!-
Pukkin rengas oli luiskahtanu just niitten lankkujen saumakohtaan ja niinku hidastetussa elokuvassa katon pyörää,kun se on kaatumassa,äkkiä tarraan kiinni kaasukahvasta,muijakin ryntää nostamaan pyörää takaisin pystyyn,emäntä nostaa jostain takapäästä ja meitsi repii kaasukahvasta,-ei vittu,et kyllä kaadu...!- mutisen!
Se oli lähes jo katteet maassa,kun just ja just saatii revittyä se takas pystyy,no olishan siinä vielä tankkikin menny,sillä seinän vieressä oli vielä alumiinitikkaat ja toinen peltinen työkalupakki!
Ainut vaurio mikä tuli,oli kaasukahvan kumin liukuminen,mutta senkin sai tapeltua takas!
Ja tämä kyseinen tapahtuma sattui 3-päivää ennen bussen tuloa,olis saattanu hyvitys olla toinen jos se olis kokonaan kaatunut!Että varovasti niitten pukkien ja muiden viritysten kanssa! :p
Mein autotallissa on leveät lankut rasvamontun päällä!
Pyörä oli siinä lankkujen päällä pukilla,piti vaihtaa etupään stefat!
No lauta pakosarjan alle ja hallitunkilla nostamaa,parin painalluksen jälkeen katon et onko etunen ilmassa ja samassa muija huutaa ovelta -se kaatuu!!!!-
Pukkin rengas oli luiskahtanu just niitten lankkujen saumakohtaan ja niinku hidastetussa elokuvassa katon pyörää,kun se on kaatumassa,äkkiä tarraan kiinni kaasukahvasta,muijakin ryntää nostamaan pyörää takaisin pystyyn,emäntä nostaa jostain takapäästä ja meitsi repii kaasukahvasta,-ei vittu,et kyllä kaadu...!- mutisen!
Se oli lähes jo katteet maassa,kun just ja just saatii revittyä se takas pystyy,no olishan siinä vielä tankkikin menny,sillä seinän vieressä oli vielä alumiinitikkaat ja toinen peltinen työkalupakki!
Ainut vaurio mikä tuli,oli kaasukahvan kumin liukuminen,mutta senkin sai tapeltua takas!
Ja tämä kyseinen tapahtuma sattui 3-päivää ennen bussen tuloa,olis saattanu hyvitys olla toinen jos se olis kokonaan kaatunut!Että varovasti niitten pukkien ja muiden viritysten kanssa! :p
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry: