Varttimailia kalajoella - Lauantaina 6.8.2005

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

West coast street cup hiekkasärkkien lentokentällä lauantaina, kaikki varttimailista kiinnostuneet paikalle ajamaan! :welcome:

Lisätietoja osoitteesta:
http://www.seacitycruisers.com -> Tapahtumat -> Tulevat Tapahtumat
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
106-1097170378

Viesti Kirjoittaja 106-1097170378 »

Mikäs on busanistien yhteenveto kisasta?

Minäkin kävin huvin ja urheilun vuoksi kokeilee miten mun Gixu kulkee. Tavoitteet saavutin jo ensinäkin siinä, että uskalsin kisaan ja siihen olen erittäin tyytyväinen, että joka veto meni alle 11 sek (kaikki 10,9x). Jatkoonkin oisin päässyt, mut tein juuri sen mitä ei missään nimessä saanut tehdä - otin punalampun. :stupid: Mutta ehtipä pojat kaljakauppaan sen ansiosta. :D

Nyt ollaan taas yhtä kokemusta rikkaampi... ja ehkä taas yhteen lajiin koukussa. :thumbup:

EDIT: Videotakin löytyy ajoista, joten voisin lisätä tänne pätkän, kunhan saa purettua videon.
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

jennica kirjoitti:Mikäs on busanistien yhteenveto kisasta?

Minäkin kävin huvin ja urheilun vuoksi kokeilee miten mun Gixu kulkee. Tavoitteet saavutin jo ensinäkin siinä, että uskalsin kisaan ja siihen olen erittäin tyytyväinen, että joka veto meni alle 11 sek (kaikki 10,9x). Jatkoonkin oisin päässyt, mut tein juuri sen mitä ei missään nimessä saanut tehdä - otin punalampun. :stupid: Mutta ehtipä pojat kaljakauppaan sen ansiosta. :D

Nyt ollaan taas yhtä kokemusta rikkaampi... ja ehkä taas yhteen lajiin koukussa. :thumbup:

:pomppu: :pomppu: Onnittelut! Erittäin hyviä vetoja!

Toivottavasti minäkin pääsisin samalle sekunnille! :p
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
106-1097170378

Martta kirjoitti::pomppu: :pomppu: Onnittelut! Erittäin hyviä vetoja!

Toivottavasti minäkin pääsisin samalle sekunnille! :p

Tänks! Ei muuta kun varttimailia vaan ajamaan. Se oli yllättävän kivaa. :D ...ja jännittävää mennä eka kertaa lähtöviivalle.
Martta

Juu onhan tuolla tullut käytyä valoilla haukottelemassa. :baaa:

Täytyy toi pyörä vaihtaa ensin. Omalla voi aina riuhtoo ihan niin kuin sielu sietää, mutta suhdepyörän jos vetäsee betonikaiteisiin niin joutuu ihan oikesti oleen suustansa hyvä selvitäkseen korvauksista! :D

106-1097170378

Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.

Vastassa isolohko Busa pitkällä swingillä, 230hp takaselta. Mun tulos 10,91@207,xxkm/h, Busa vähän nopeempi. Ylläri pylläri! :D

Ens kerralla en sitten rätki rajoittimeen enkä ota punalamppua. *vannon vannon* :p
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

jennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.

Vastassa isolohko Busa pitkällä swingillä, 230hp takaselta. Mun tulos 10,91@207,xxkm/h, Busa vähän nopeempi. Ylläri pylläri! :D

Ens kerralla en sitten rätki rajoittimeen enkä ota punalamppua. *vannon vannon* :p
Hmm.. oliks vastassa Mäenpään Aulis, Siukolan tekemällä Busalla. Harmi kun et saanu nöyryytettyä Auliksen Busaa. Hmm.. ehkä ens kerralla voitat. Hmm.. loisto suoritus oli karvan päässä.
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Huippusuoritus :respekt:
Melkein kepitit auliksen
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Minä olen kyllä sitä mieltä, että kepitit Auliksen jo siinä viivalla. Oli sen verran vikkelä lähtö että siihen jäi harmaahapsi ihmettelemään töppösiään. Loppumatkahan onkin sitten ihan kyydissä istumista ja jalan tamppaamista, että eipä siinä juuri enää taitoja mitata.
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

ksthb kirjoitti:

Hmm.. oliks vastassa Mäenpään Aulis, Siukolan tekemällä Busalla. Harmi kun et saanu nöyryytettyä Auliksen Busaa. Hmm.. ehkä ens kerralla voitat. Hmm.. loisto suoritus oli karvan päässä.
Öhöm, KSTHB: Sattumoisin seurasin tuotakin lähtöä aivan vierestä, ja se täytyypi sanoa että loistosuoritus oli just siinä eikä missään karvan päässä. :)
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Kujo kirjoitti:
ksthb kirjoitti:

Öhöm, KSTHB: Sattumoisin seurasin tuotakin lähtöä aivan vierestä, ja se täytyypi sanoa että loistosuoritus oli just siinä eikä missään karvan päässä. :)

Joo oikeessa oot. Jos vain tollasia startteja saisin itsekkin niin voisin olla aika nopee vartilla. No kehut pitäs olla kohdallaan silla itse olen ottanut keskinkertaisia/välttäviä startteja :D
No tulevana viikonloppuna olis mulla näytön paikka Alastarolla tai Porissa. Kauden parasta starttii yritän lähtee hakeen :bike:
Martta

Olipas kaunista katseltavaa!!! :thumbup:

Oletkos ajatellut tänä suvena vielä startata jossain?

106-1097170378

Martta kirjoitti:

Olipas kaunista katseltavaa!!! :thumbup:

Oletkos ajatellut tänä suvena vielä startata jossain?

Oon kuullut juttua, että Pudasjärvellä olisi kiihdytyskisat La 10.9, mutta eipä nuista ole missään infoa. Voi kuulema olla sisäinen happening..? Laitoin eilen järjestäjälle (ACC-Oululle) mailia ja tiedustelin asiasta. Jos siellä saa ajaa, niin sinne ois tarkotus mennä.

EDIT: Sain ACC-Oulusta tälläisen vastauksen: "Kisat siirtyivät viikolla, elikkä LA 17.9.2005. Katsastus on klo 7.00-10.45. Eka lähtö klo 11.00. Tapahtuman järjestäjänä toimii Pudasjärven AKK, ei ACC Oulu. Tapahtumassa voi ajaa moottoripyörilläkin. SU on varapäivä."

Tulkaahan muutkin :skootteri: !
...Ai niin, toivottavasti tuolla ei oo lunta tuolloin. Nastat mukaan. :p
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

No jopas, bussihan jäi kuin seisomaan viivalle kun Ärrä läks!?! :wtf: :D Onks meillä väärät mopot? :p
Hieno veto, ja kellokin sen kertoi! :respekt:
Club 100 m/s
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

-Artsi- kirjoitti::D Onks meillä väärät mopot? :p
Vai onko Jennicalla väärä mopo ??? Minkälaista jälkeä syntyiskään bussella :bulb:
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Vastaa Viestiin