Lisätietoja osoitteesta:
http://www.seacitycruisers.com -> Tapahtumat -> Tulevat Tapahtumat
jennica kirjoitti:Mikäs on busanistien yhteenveto kisasta?
Minäkin kävin huvin ja urheilun vuoksi kokeilee miten mun Gixu kulkee. Tavoitteet saavutin jo ensinäkin siinä, että uskalsin kisaan ja siihen olen erittäin tyytyväinen, että joka veto meni alle 11 sek (kaikki 10,9x). Jatkoonkin oisin päässyt, mut tein juuri sen mitä ei missään nimessä saanut tehdä - otin punalampun.Mutta ehtipä pojat kaljakauppaan sen ansiosta.
![]()
Nyt ollaan taas yhtä kokemusta rikkaampi... ja ehkä taas yhteen lajiin koukussa.
Hmm.. oliks vastassa Mäenpään Aulis, Siukolan tekemällä Busalla. Harmi kun et saanu nöyryytettyä Auliksen Busaa. Hmm.. ehkä ens kerralla voitat. Hmm.. loisto suoritus oli karvan päässä.jennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.
Vastassa isolohko Busa pitkällä swingillä, 230hp takaselta. Mun tulos 10,91@207,xxkm/h, Busa vähän nopeempi. Ylläri pylläri!![]()
Ens kerralla en sitten rätki rajoittimeen enkä ota punalamppua. *vannon vannon* :p
Huippusuoritusjennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.
Vastassa isolohko Busa pitkällä swingillä, 230hp takaselta. Mun tulos 10,91@207,xxkm/h, Busa vähän nopeempi. Ylläri pylläri!![]()
Ens kerralla en sitten rätki rajoittimeen enkä ota punalamppua. *vannon vannon* :p
Öhöm, KSTHB: Sattumoisin seurasin tuotakin lähtöä aivan vierestä, ja se täytyypi sanoa että loistosuoritus oli just siinä eikä missään karvan päässä.ksthb kirjoitti:jennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.
Hmm.. oliks vastassa Mäenpään Aulis, Siukolan tekemällä Busalla. Harmi kun et saanu nöyryytettyä Auliksen Busaa. Hmm.. ehkä ens kerralla voitat. Hmm.. loisto suoritus oli karvan päässä.
Kujo kirjoitti:ksthb kirjoitti:jennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.
Hmm.. oliks vastassa Mäenpään Aulis, Siukolan tekemällä Busalla. Harmi kun et saanu nöyryytettyä Auliksen Busaa. Hmm.. ehkä ens kerralla voitat. Hmm.. loisto suoritus oli karvan päässä.
Öhöm, KSTHB: Sattumoisin seurasin tuotakin lähtöä aivan vierestä, ja se täytyypi sanoa että loistosuoritus oli just siinä eikä missään karvan päässä.
Olipas kaunista katseltavaa!!!jennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.
Martta kirjoitti:jennica kirjoitti:Tässä mun videon pätkä Kalajoelta.
Olipas kaunista katseltavaa!!!![]()
Oletkos ajatellut tänä suvena vielä startata jossain?